Thanks, die zocht ik nog.quote:
Wel een nummer van deze tijd. Pen maar wat neer zonder dat je echt iets te zeggen hebt.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:57 schreef MTheBassman het volgende:
Wat was dat in godsnaam net, dat Alex Warren?? Wat een verschrikking.
Ik hoor het voor het eerst en beviel me niet, kan er ook weinig aan doen. Toegegeven, ik ben slecht op de hoogte van huidige muziek.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:59 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Wel een nummer van deze tijd. Pen maar wat neer zonder dat je echt iets te zeggen hebt.
Ja goed tellen 27 klopt gewoonquote:Op donderdag 25 december 2025 03:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Help me even... Dit is de 27e editie, aldus het nieuws? 26e toch? 1999 begonnen.
Sorry, was geen kritiek naar jou toe, maar naar het nummer (en meer nieuwe muziek)quote:Op donderdag 25 december 2025 03:01 schreef MTheBassman het volgende:
Oke Jinte
[..]
Ik hoor het voor het eerst en beviel me niet, kan er ook weinig aan doen. Toegegeven, ik ben slecht op de hoogte van huidige muziek.
Oh jeuzus ik was de logica met 2000 gewoon helemaal vergeten. Goedemiddagquote:Op donderdag 25 december 2025 03:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja goed tellen 27 klopt gewoon
Ik zette ze er maar niet eens meer bijquote:Op donderdag 25 december 2025 03:03 schreef MTheBassman het volgende:
1957 The Prophet's Song Queen
1956 Snap Out Of It Arctic Monkeys
1955 Heavy Cross Gossip
1954 Vluchten Kan Niet Meer Jenny Arean & Frans Halsema![]()
1953 The Look Roxette
1952 Nathalie Gilbert Bécaud
1951 The Saints Are Coming U2 & Green Day
1950 Bones Imagine Dragons
1949 It's Raining Again Supertramp![]()
1948 Famous Blue Raincoat Leonard Cohen
1947 Last Dance Donna Summer
1946 Moondance Van Morrison
1945 No Limit 2 Unlimited![]()
tja, beetje veel vraagtekens
Ah, sorry, dan begreep ik je verkeerd. Sorry voor het misverstandquote:Op donderdag 25 december 2025 03:02 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Sorry, was geen kritiek naar jou toe, maar naar het nummer (en meer nieuwe muziek)
Ik kan niet slapenquote:Op donderdag 25 december 2025 03:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Help me even... Dit is de 27e editie, aldus het nieuws? 26e toch? 1999 begonnen.
Wist je dat 2000 nog bij de vorige eeuw hoort? Daar gaan veel mensen ook nog wel eens de mist in.quote:Op donderdag 25 december 2025 03:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh jeuzus ik was de logica met 2000 gewoon helemaal vergeten. Goedemiddag
Nog live gehoord dit jaarquote:
Tja, het is wel een mooi rond getal enzo.quote:Op donderdag 25 december 2025 03:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wist je dat 2000 nog bij de vorige eeuw hoort? Daar gaan veel mensen ook nog wel eens de mist in.
quote:Op donderdag 25 december 2025 03:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah, sorry, dan begreep ik je verkeerd. Sorry voor het misverstand
Luister na oud en nieuw maar een keer March Of The Black Queenquote:Op donderdag 25 december 2025 03:04 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken deze helemaal niet. Maar opzich geen slechte Queen tot nu toe nee.
Ik heb Van Morrison niet zo goed meegekregen. Ik was toen nog bezig met het overleven van de hitte. Maar ik gok dat dat een oh ja'tje wordt.quote:
Ja ik had 'm inmiddels ook door. Zelfs wetende dat 1999 de eerste was (hell ik heb die zelfs hier liggenquote:Op donderdag 25 december 2025 03:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen
2000 was de tweede editie
2025 de 27e editie (2+25)
Ik wil dit even nog eens beamen. Zo, waarom is dit geen hoge favoriet van mequote:
Ik word zenuwachtig van Daniël bij die auto op die platenspeler.quote:Op donderdag 25 december 2025 03:07 schreef MTheBassman het volgende:
dit acapella stukje word ik dan wel een beetje zenuwachtig van.
Ben er misschien op dit moment ook wat te stoned voorquote:Op donderdag 25 december 2025 03:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik word zenuwachtig van Daniël bij die auto op die platenspeler.
Aaaarrgghhhhh krassenquote:Op donderdag 25 december 2025 03:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik word zenuwachtig van Daniël bij die auto op die platenspeler.
Was rond 10 uur bij het terrein. Voordat de poorten open gingen om 16 uur had ik al 3 liter water gedronken (en uitgezweet).quote:Op donderdag 25 december 2025 03:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb Van Morrison niet zo goed meegekregen. Ik was toen nog bezig met het overleven van de hitte. Maar ik gok dat dat een oh ja'tje wordt.
Er zijn dus platenspelertjes die over je plaat heen rijden. Dat zijn pas échte krassenmakers/platenkillersquote:
Ach, ze zullen vast iets uit de budget bak eronder hebben liggenquote:Op donderdag 25 december 2025 03:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Er zijn dus platenspelertjes die over je plaat heen rijden. Dat zijn pas échte krassenmakers/platenkillers
Ja jullie stonden helemaal vooraan ook toch? Respect. Ik zou echt doodgaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 03:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was rond 10 uur bij het terrein. Voordat de poorten open gingen om 16 uur had ik al 3 liter water gedronken (en uitgezweet).
Was gezegend om daarbij te zijn. Was echt geweldigquote:Op donderdag 25 december 2025 03:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Toch mis ik Marisa Heutink op tijden als deze9 jaar geleden alweer dat zij op hilarische wijze haar graveyard-shift doormaakte. Ging gewoon Twister zitten spelen tijdens Echoes
_______!
Sleep well Samquote:
Sleep well Bvquote:
Ja, ik zit er niet zo mee. En aan de rail werd gedurende de hele avond continu grote sponsen in water aangeboden en een tuinslang om flesjes te vullen. Dat was veel beter dan in België waar je af en toe een heel klein kartonnen bekertje water kreeg.quote:Op donderdag 25 december 2025 03:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja jullie stonden helemaal vooraan ook toch? Respect. Ik zou echt doodgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |