Dit is de ultieme perfecte omschrijving. Ook 'I think I like it' valt hier onder, maar dat is meer de tens.quote:
Wel een absolute bangerquote:Op donderdag 25 december 2025 02:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bijzonder dat dit zo'n 18 jaar later ineens binnen komt
Overigens dacht ik altijd dat dit van een of andere grote artiest uit die periode was, maar het was dus gewoon een eendagsvlieg
Ik heb ooit een ander nummer gespeeld van Mando Diao met een band, het heette The Shining. Best lekker nummer nogquote:Op donderdag 25 december 2025 02:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bijzonder dat dit zo'n 18 jaar later ineens binnen komt
Overigens dacht ik altijd dat dit van een of andere grote artiest uit die periode was, maar het was dus gewoon een eendagsvlieg
Ja dat zekerquote:
Sow koekoek, vakantie daar?quote:Op donderdag 25 december 2025 02:22 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen iedereen vanuit Shanghai
Hoi Fled_Bquote:Op donderdag 25 december 2025 02:22 schreef Fred_B het volgende:
早quote:Op donderdag 25 december 2025 02:22 schreef Fred_B het volgende:
Familiebezoekjequote:Op donderdag 25 december 2025 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sow koekoek, vakantie daar?
Goedemorgen daar in de middag?quote:Op donderdag 25 december 2025 02:22 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier nu 9:23 uurquote:Op donderdag 25 december 2025 02:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goedemorgen daar in de middag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |