2 andere woorden met 9 letters, relevant aan dit nummer:quote:
Ik vergelijk het de absolute doodse stilte tijdens de gitaarnummers hequote:Op donderdag 25 december 2025 01:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij noemt DIT erin meegaan?![]()
Ooooh, het gaat een lange week worden
Bier halenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hertog Jan?
RIP grumpy cat trouwens
Heiligschennisquote:Op donderdag 25 december 2025 01:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar de vraag nu: gekoeld?
Alleen in de eerste en laatste lijst genoteerd!quote:Op donderdag 25 december 2025 01:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gewoon de allereerste keer ooit Gerard Joling in de lijst
Edit: ooh nee No More Bolero's keer in 1999 genoteerd gestaan
"Dit kan voor mij niet lang genoeg gaan duren"quote:Op donderdag 25 december 2025 01:51 schreef ShinyStar het volgende:
''Dit zijn voor mij de allermooiste uren''
Dit gaat wel over de Top 2000
Moet de boel een beetje ophypen he, stemmingmakerij houdt ie wel vanquote:Op donderdag 25 december 2025 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waar het gezellig is, aldus Jeroen.
Echt, waar KIJKT die man naar
Sluit me aan. Aardig nummer, deze, maar ik ken het to-taal niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:52 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is mijn eerste ik-leef-onder-een-steen moment van deze lijst.
Good luck babe ken ik nog net
De spiegelquote:Op donderdag 25 december 2025 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Naar beelden van de Toppers live in de Arena.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat ie dan eens mensen gaat meppen met zijn potten en pannen ofzoquote:Op donderdag 25 december 2025 01:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moet de boel een beetje ophypen he, stemmingmakerij houdt ie wel van
Ik wist hetquote:Op donderdag 25 december 2025 01:51 schreef Gretzl het volgende:
JAAAAAAA
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PPC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seconded.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier echt nooit van gehoord, maar bevalt me wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |