ergerquote:Op donderdag 25 december 2025 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh daar irriteer me ik juist mateloos aan. Ik kan het niet negeren, dus het wordt voor mij soms moeilijk luisteren dan of zo
Ik ookquote:
Geslaagd voor mijn opleiding, eindelijk, dus dat is al een 10 waard. Leuke relatie gehad, ook een 10. Dan wel mijn oude woonsituatie ingeruild, en vriendin ook weer verloren... 2 1'en. Beetje een 4 qua werk.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:53 schreef PippenScottie het volgende:
We gaan later wel in op de hoe en wat.
Maar geef 2025 eens een cijfer tussen 1 en 10:
Ik stemde meestal op Peace of Mind, maar die haalde het toch al niet...quote:Op donderdag 25 december 2025 01:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik op Amanda stemde
Zeker weten.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Luckily, we don't look back.
Stelling: Boston > Chicago?
Leftoverture is een meesterlijk album van Kansasquote:Op donderdag 25 december 2025 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
Boston is overigens een band waar ik misschien in 2026 de discografie van wil ontdekken. Ben ook met Kansas alvast begonnen, hun debuutalbum bevalt me uitstekend.
Boston heeft meerdere goede nummers, dus daar ga je wel wat aan ontdekkenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
Boston is overigens een band waar ik misschien in 2026 de discografie van wil ontdekken. Ben ook met Kansas alvast begonnen, hun debuutalbum bevalt me uitstekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Peace of Mind is helaas kansloos ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik stemde meestal op Peace of Mind, maar die haalde het toch al niet...
Dan deze maar proberen te redden.
Heerlijk dit soort posts. Kan het alleen maar aanraden. Niet omdat ik ze ken (maar ik word wel enigszins tempted om mee te doen), maar het gevoel van die discografie doorbranden is lekker als je er goed in zit. Ooit gedaan met alles van Billy Joel. GENOT.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
Niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:57 schreef Gretzl het volgende:
Voor welke nummers gaan jullie allemaal je wekker zetten deze week?
Bekijk deze YouTube-video
Wel een goddelijke solo ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Peace of Mind is helaas kansloos ja.
Qua band is dat een landslide overwinning voor Boston.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Luckily, we don't look back.
Stelling: Boston > Chicago?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |