Same here. Ik vind het mooi dat iedereen zo meeleefde.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben sinds het nieuws over Freek een stuk milder over S&F.... al gaat stemmen me te ver
Doodverwensing, ban!quote:Op donderdag 25 december 2025 00:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mss niet heel aardig... maar hoop dat Freek een *ahem* goed moment kiest om te gaan.
of stonedquote:Op donderdag 25 december 2025 00:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Klinkt oprecht als een goede samenloop uiteindelijk. En ja, om dan voor een paar maanden goed te zitten en dan weer te moeten zoeken / terug naar een woongroep is niet de moeite waard.
Ben er zelf ook op vooruit gegaan op dat vlak dit jaar, maar dat zal nog wel een keer besproken worden als iemand diepe vragen gaat stellen als ze al dan niet dronken zijn
Ik hoop dat het nog jaren duurt, maar dat moment gaat het verschil niet maken hoor... dan komen ze misschien nog wel op plek 1quote:Op donderdag 25 december 2025 00:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mss niet heel aardig... maar hoop dat Freek een *ahem* goed moment kiest om te gaan.
Geen verwensing, gewoon een constatering.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Doodverwensing, ban!
![]()
Ik kan er vrees ik niet aan ontkomen, maar dan gaat de tijd in ieder geval sneller daarquote:Op donderdag 25 december 2025 00:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Succes alvast. Hopelijk niet nog eens onderbezetting op je werk
Billquote:Op donderdag 25 december 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera! Ik ben er
En nog vrijwel nuchter.
Hee da's mijn tekst, lulquote:Op donderdag 25 december 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera! Ik ben er
En nog vrijwel nuchter.
Wel een tragisch verhaal als je dit zo leestquote:
Billquote:Op donderdag 25 december 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera! Ik ben er
En nog vrijwel nuchter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |