En dan nu ook nog eens 24/7quote:Op donderdag 25 december 2025 00:59 schreef Dutch_view het volgende:
Het blijft wat cringe om te zien die studio beelden, mensen die elkaar wat aan staan te gapen of schijtlollig gaan doen met hun te zatte kop
Ik heb 3 slokken genomen tot nu toequote:Op donderdag 25 december 2025 00:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zijn eerste zin was letterlijk Ladies en People.
Mijne houdt meer van knuffelen met baasjequote:Op donderdag 25 december 2025 00:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van mij wil dan altijd op de laptop liggen.
Drink jij namens mij? Ik heb ze vorig jaar bijna allemaal gemist. Gelukkig.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:59 schreef ok01 het volgende:
Heb mijn whisky al klaarstaan wanneer Inkeldekinkel weer besluit om een waltz te doen
ZIT ME NIE TE JENNEN MAN!quote:Op donderdag 25 december 2025 00:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
JE MOE NIE ZITTEN AAN ME NIKES!
Zit aan een cask strength whisky van maar 58.6%quote:Op donderdag 25 december 2025 00:59 schreef ok01 het volgende:
Heb mijn whisky al klaarstaan wanneer Inkeldekinkel weer besluit om een waltz te doen
Dat was godverdomme een snelle edit van Binsbergen.quote:
Komt goed Arniequote:Op donderdag 25 december 2025 00:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Drink jij namens mij? Ik heb ze vorig jaar bijna allemaal gemist. Gelukkig.
Net of je zat kunt worden in dat uurtje.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:59 schreef Dutch_view het volgende:
Het blijft wat cringe om te zien die studio beelden, mensen die elkaar wat aan staan te gapen of schijtlollig gaan doen met hun te zatte kop
Oh prima percentagequote:Op donderdag 25 december 2025 01:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zit aan een cask strength whisky van maar 58.6%
Je kan niet haten wat je niet kent.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:01 schreef Fylax het volgende:
Als jullie gaan haten op Pink Pony Club krijgen jullie een tik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |