Hahaha dat is 2-0, zo lekker hoe ik 'm voorzet en jij hem inkopt. Wordt een leuk jaartje zoquote:Op donderdag 25 december 2025 00:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Heel dit nummer is een audio error
Waarschijnlijk doordat Lady Gaga in november in Nederland optrad. Maar alsnog wel opvallend.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:08 schreef ShinyStar het volgende:
Waar komt deze opeens vandaan na 15 jaar vraag je je dan af.
Bel al jaren, maar Jeroen zit er nog steeds.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:09 schreef Isorden het volgende:
Kan iemand Radio 2 ff bellen dat ze deze mogen skippen?
Ik zit NU aan de telefoonquote:Op donderdag 25 december 2025 00:09 schreef Isorden het volgende:
Kan iemand Radio 2 ff bellen dat ze deze mogen skippen?
Erg vlak geluid ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:09 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Die equalizer daar is ook geen feest.
Heb sowieso zelf mn stemlijstje weer even op volgorde gezet....quote:Op donderdag 25 december 2025 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het best teleurstellend dat ik dit jaar geen mail heb gekregen met een overzicht van wanneer m’n stemplaten voorbijkomen.
Jaartje ervaring erbij he, krijg je ditquote:Op donderdag 25 december 2025 00:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hahaha dat is 2-0, zo lekker hoe ik 'm voorzet en jij hem inkopt. Wordt een leuk jaartje zo
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Tarantino clip was wel top trouwens
Ik heb net een HJ Weizen open getrokken. Vanmiddag trek ik een fles Hugo openquote:
Gewoon 2 toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Minder webcams volgens mij dit jaar, he? Goddank.
Exact wat ik zeg. Is iets van de afgelopen jaren. Kwam laatst iets uit de nineties tegen, die geluidskwaliteit/mix was GE-WEL-DIG als je dit tegenwoordig gewend bent.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:09 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Die equalizer daar is ook geen feest.
Ik ben teleurgesteld dat jij je lijstje niet met ons hebt gedeeldquote:Op donderdag 25 december 2025 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het best teleurstellend dat ik dit jaar geen mail heb gekregen met een overzicht van wanneer m’n stemplaten voorbijkomen.
ja waar zijn die thuis figurenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ok zoomerquote:Op donderdag 25 december 2025 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat zal later nog wel meer worden.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |