Ja dit is lekkah.quote:
Dat miste ik wel bij lijstloos luisterenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Komen denk ik nog wel redelijk wat oh ja-tjes aan
Het was gewoon prima. Het kan dat het je niets deed maar er was niks mis mee.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond dat echt NIET goed. Ook niet zo beroerd als sommige anderen
Dat wordt zuipenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:00 schreef Gretzl het volgende:
Waarom moet Van Inkel nu per se presenteren in het tijdsslot waarop ik naar alle verwachting alle 7 dagen wakker ben
geil nog welquote:Op donderdag 25 december 2025 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Een Hammond orgel is wel een geil instrument
Dit is het enige wat ik in z'n geheel meegemaakt heb van de openingsshow, en mijn impressie van de openingsshow is best positief zoquote:
Rondé was BEROERD. Met de rest zeker ook niet geheel eens.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:01 schreef ShinyStar het volgende:
Floor Jansen was geweldig, Dewolff goed, Rondé oke, Douwe Bob oké, de rest was matig en Claudia de Breij was lachwekkend slecht
Ja dat is jammer. Net zoals Tim Op 't Broek in het tijdslot zit die ik 99% niet ga horenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:00 schreef Gretzl het volgende:
Waarom moet Van Inkel nu per se presenteren in het tijdsslot waarop ik naar alle verwachting alle 7 dagen wakker ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |