quote:Op woensdag 24 december 2025 23:49 schreef Fleischmeister het volgende:
Home Alone kijken terwijl je ook Die Hard kan kijkenHans
Christmas Vacationquote:Op donderdag 25 december 2025 07:02 schreef halfway het volgende:
Deel 1 is top.
Daarbij ook nog Christmas Vacation kijken![]()
1x was leuk, 2x ook nog wel maar daarna is het gewoon uitmelkerijquote:Op donderdag 25 december 2025 06:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie zijn vast gezellige mensen
Ik denk dat ik eigenlijk helemaal niet gezellig ben. #realisatie.quote:Op donderdag 25 december 2025 06:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie zijn vast gezellige mensen
Daarom heb ik die op dvd aangeschaft, met als Interstellar.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:00 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Christmas Vacation![]()
Maar al veel te lang niet gezien, want bijna nooit op tv.
Laat Jezus met rust met kerst.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:58 schreef Cockwhale het volgende:
Je zus was eergisternacht niet home alone iig.
Alles beter dan kijken naar een uitkeringstrekker die voor de zoveelste keer al die herkauwde shit voordraagt wat een ander geschreven heeft.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blijft toch een bazenfilm. Ik heb hem vandaag voor de 30e keer bekeken denk ik.
Je weet ook precies wat er gaat gebeuren en wat er zal gezegd worden.
Tussenklacht: Kon ik mijn herinneringen tijdelijk uitzetten zodat ik deze film telkens kon bekijken alsof ik die nog nooit heb gezien
De 2e vond ik iets minder maar nog steeds leuk om te kijken.
Klacht: wanneer zal er nog eens een goede kerstfilms uitkomen dat het niveau van Home Alone haalt
In Mijn leven he, Hansquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:09 schreef Zwansen het volgende:
Een film 30x op één dag kijken. Past niet eens.
Ik vind deel 2 leuker dan deel 1. De andere delen vind ik helemaal niks.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tussenklacht: Kon ik mijn herinneringen tijdelijk uitzetten zodat ik deze film telkens kon bekijken alsof ik die nog nooit heb gezien
Klacht: wanneer zal er nog eens een goede kerstfilms uitkomen dat het niveau van Home Alone haalt
Als dat van Lampoon is dan is dat wel lachen ja, met die klungelige manquote:Op donderdag 25 december 2025 07:02 schreef halfway het volgende:
Deel 1 is top.
Daarbij ook nog Christmas Vacation kijken![]()
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel veel alcohol drinken. Thiamine (vitamine B1) vermijden, weinig gezond eten.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |