Ik vind dat aan elkaar gepluk maar niks, en Thomas is wel een beetje een slet. Hij was in het begin ook aardig dik met Lisa.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niets mis met een knuffel, zolang het daar bij blijft.
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Weer een oud bondgenoot daar in het publiek!
[ afbeelding ]
Ze denken: is niet belangrijk je zit hier in een bubblequote:Op donderdag 25 december 2025 19:37 schreef Soury het volgende:
Niemand leest de krant daar, stelletje dombo's
om vliegen dood te slaan?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Diego zie ik toch wel regelmatig met de krant.
quote:
Komen vaak genoeg vragen over.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze denken: is niet belangrijk je zit hier in een bubble
Er brandt zelfs geen licht.quote:
In het begin werd er gevochten om die krant (of in de fik gestoken) nu vertrouwen de meeste op iemand anders van hun bondje. Ze doen ook echt bijna de hele dag niks.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Diego zie ik toch wel regelmatig met de krant.
Aan elkaar frummelen.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
In het begin werd er gevochten om die krant (of in de fik gestoken) nu vertrouwen de meeste op iemand anders van hun bondje. Ze doen ook echt bijna de hele dag niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |