Beste van het zonnestelsel, Beste van de melkweg, Beste van het universum.quote:
Beetje hysterisch hequote:Op woensdag 24 december 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
Jurre hadden ze wel in mogen wisselen voor iemand anders
+uquote:
Wacht begin volgend jaar maar even af, dan pas is het definitiefquote:Op woensdag 24 december 2025 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gecorrigeerd op inflatie is het geen record helaas overigens.
JAMMER'ED
heb ik Wham toch 6 keer ontweken.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ze gaan vorig jaar echt niet overtreffen
Meer 19:49quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:26 schreef hole1988 het volgende:
FOK wordt ook nog even genoemd op 19:58
Bekijk deze YouTube-video
Was net op zoek of er nog een lopend 3FM topic was om deze te posten, maar je was me voor.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:26 schreef hole1988 het volgende:
Hehe, idem hier. Binnenkort ff luisteren.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was net op zoek of er nog een lopend 3FM topic was om deze te posten, maar je was me voor.![]()
Leuk om ze weer zo samen te horen, nostalgie!
@Broekie vooralquote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:26 schreef hole1988 het volgende:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:26 schreef hole1988 het volgende:
Voor het laatst 11 maart 2018quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
@:Broekie vooral![]()
Maar zoals de meesten uit die tijd, al lang niet meer gezien hier.
Willekeurig bij elkaar geraapt zooitje, wel lekkere nummersquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:22 schreef Pino112 het volgende:
De Top Tijdloze Tracks voelt wel een beetje random aan.
RTquote:Op maandag 23 maart 2026 12:17 schreef minthy het volgende:
Leuke lijst, behalve als ze kerstmuziek gaan draaien
Dit deel van de lijst is niet meer zo sterk he?quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:39 schreef Tussle266 het volgende:
Born Slippy en Insomnia in één uur. Als er niet zoveel ellende omheen had gehangen zou je van een voltooid leven kunnen spreken.
Waar ik Acda zei, bedoelde ik Roxy, stop de tijd!quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit deel van de lijst is niet meer zo sterk he?
Heb zo even niet paraat wat we al hadden en wat nog komen gaatquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Waar ik Acda zei, bedoelde ik Roxy, stop de tijd!
Het enige waar ik nu nog benieuwd naar ben, met die rare volgorde van de usual suspects, is welke we morgen nog krijgen?
Gong, Queen met Sjors, Africa, Billy op piano, Silver Springs (niet echt een usual, maar tegenwoordig wel), De zwakste van Metallica, misschien nog een stukje Brian W. Fax You. Nog iets?
Dit zal het ongeveer zijn. Deze zijn goedgekeurd door Xi en zijn nog niet geweest. Misschien nog een verdwaalde Bruceteen of Drumphil of zo, maar dat is het wel. De rest lijkt me recenter.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb zo even niet paraat wat we al hadden en wat nog komen gaat
8:41 stond sowieso in de top 20 begreep ikquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit zal het ongeveer zijn. Deze zijn goedgekeurd door Xi en zijn nog niet geweest. Misschien nog een verdwaalde Bruceteen of Drumphil of zo, maar dat is het wel. De rest lijkt me recenter.
Meen je dat nou? Dan is er nog hoop voor de mensheid!quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
8:41 stond sowieso in de top 20 begreep ik
Er gebeuren vreemde dingen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dan is er nog hoop voor de mensheid!
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:22 schreef Pino112 het volgende:
De Top Tijdloze Tracks voelt wel een beetje random aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |