Trustequote:Op woensdag 24 december 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
Ik ga morgen laatste stukje wel terugkijken. Nu bedtijd.
De zogenaamde ieniminiperimenopauzequote:Op woensdag 24 december 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde even beklag doen dat mijn cyclus steeds korter duurt. Volgens mij is de perimenopauze ingezet.
Dat past niet eens op een scrabblebordquote:Op woensdag 24 december 2025 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zogenaamde ieniminiperimenopauze
Ik heb ook geen idee, weet niet of je de hoek om mag bij het leggen van woordenquote:Op woensdag 24 december 2025 22:53 schreef gianni61 het volgende:
Of misschien ook wel.
Ik het al decennia geen scrabble meer gespeeld
Ik dacht het niet, maar wel diagonaal denk ik. Weet niet hoe groot zo'n bord isquote:Op woensdag 24 december 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, weet niet of je de hoek om mag bij het leggen van woorden
15x15, dus gaat niet passenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, maar wel diagonaal denk ik. Weet niet hoe groot zo'n bord is
quote:Het langste Nederlandse woord bestaat niet. Of is beter gezegd oneindig lang. In het Nederlands kun je eindeloos nieuwe woorden maken door samenstellingen te maken. Bijvoorbeeld: voor een kindercarnavalsoptocht zijn voorbereidingswerkzaamheden nodig en comitéleden die dat organiseren. Maak je daar één woord van, dan krijg je het uit 60 letters bestaande kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéleden.
Kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéledenmailboxbeheerder.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:13 schreef Modus het volgende:
Kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéledenmailbox.
Dan ken je het nu welquote:Op woensdag 24 december 2025 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
O dit nummer ken ik niet, want Taylor Swift
Nee, want het is vertaald naar het NL en gezongen door Claudia de Breijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |