dronken wordenquote:
sommige dingen plan je niet... die gebeuren gewoonquote:
true truequote:Op woensdag 24 december 2025 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
sommige dingen plan je niet... die gebeuren gewoon
morgen naar restaurant met schoonfamilie, dan drink ik ook wel iets. Niet bezatten want ik moet geheid terugrijdenquote:Op woensdag 24 december 2025 21:52 schreef fietsie het volgende:
Misschien 3e kerstdag een borrel, eerder niet.
Morgen 'mag' ik 2x220km, overmorgen 2x60, dus ik doe maar gewoon BOBquote:Op woensdag 24 december 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen naar restaurant met schoonfamilie, dan drink ik ook wel iets. Niet bezatten want ik moet geheid terugrijden
geen goeie planningquote:Op woensdag 24 december 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen naar restaurant met schoonfamilie, dan drink ik ook wel iets. Niet bezatten want ik moet geheid terugrijden
ik gelukkig alleen maar Zoetermeer-Bleiswijk-Rotterdam, da's peanutsquote:Op woensdag 24 december 2025 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Morgen 'mag' ik 2x220km, overmorgen 2x60, dus ik doe maar gewoon BOB
Ja da's wat ik vroegah meereed met mijn pa met kerstquote:Op woensdag 24 december 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik gelukkig alleen maar Zoetermeer-Bleiswijk-Rotterdam, da's peanuts
restaurant waar we heen gaan is in Rotterdam Centrumquote:Op woensdag 24 december 2025 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja da's wat ik vroegah meereed met mijn pa met kerstBeetje Hillegersberg door enzo.
ik heb de vaatwasser gisteren aan gehad dus die hoeft nog niet... morgen niet veel afwas dus das nog een dagje extraquote:Op woensdag 24 december 2025 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik trek ook zo iets van bier open.
Eerst even de afwas afdrogen en opruimen
Ik wil mijn aanrecht schoon hebben want ik ga zo toastjes smerenquote:Op woensdag 24 december 2025 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de vaatwasser gisteren aan gehad dus die hoeft nog niet... morgen niet veel afwas dus das nog een dagje extra
Maar hoe houd je je huis dan warm vandaagquote:Op woensdag 24 december 2025 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de vaatwasser gisteren aan gehad dus die hoeft nog niet... morgen niet veel afwas dus das nog een dagje extra
zit in huispak met thermoondergoed en onder twee dekbedden natuurlijk!!quote:Op woensdag 24 december 2025 22:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar hoe houd je je huis dan warm vandaag
hier ook niet hoor...quote:Op woensdag 24 december 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit hier in voetbalshirt en pyjamabroek en heb het niet koud en de verwarming staat niet hoog
Nee, alweer een tijdje niet meer. Erg veel nuchterheid deze maand. Bevalt me wel eigenlijkquote:Op woensdag 24 december 2025 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jij al naar de fles gegrepen?
tkaquote:Op woensdag 24 december 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde even beklag doen dat mijn cyclus steeds korter duurt. Volgens mij is de perimenopauze ingezet.
ter kennisgeving aangenomenquote:
Albert Heijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |