Hopelijk volgend jaar dan maar!quote:Op woensdag 24 december 2025 16:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ook eentje die ik nog steeds eens moet zien
Oe! Wat voor lekkers neem je mee?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo ook een toffe van Spinvis.
Moet alleen ff langs de bierzaak, dus denk dat ik maar mn koptelefoon opzet
Wel meer dan 1 op Romance toch?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
Fontaines toen ze nog goed waren. Op het nieuwe album staat maar 1 leuk liedje.
Alleen als ik in een goede bui ben misschien. Ik vind Romance erg tegenvallenquote:Op woensdag 24 december 2025 16:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wel meer dan 1 op Romance toch?
Veel stouts en zuursquote:Op woensdag 24 december 2025 16:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe! Wat voor lekkers neem je mee?
Skinty Fia wel favoriet nog hierquote:Op woensdag 24 december 2025 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alleen als ik in een goede bui ben misschien. Ik vind Romance erg tegenvallen
quote:Op woensdag 24 december 2025 16:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe! Wat voor lekkers neem je mee?
Oe, Struisse links, altijd goed. En die Pastry Train ken ik niet, ben benieuwd hoe die smaakt! Als hij goed is, dan haal ik em ookquote:
Slow Emotion Replay met Johnny Marr op harmonica en backing vocals zou ook in de top 1000 horen hierquote:Op woensdag 24 december 2025 17:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
The The moet ik toch iets meer van gaan ontdekken
Ik ben altijd wel te porren voor pecannoten, dus ik denk dat 'ie wel gaat bevallenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, Struisse links, altijd goed. En die Pastry Train ken ik niet, ben benieuwd hoe die smaakt! Als hij goed is, dan haal ik em ook![]()
Zijn ze allemaal voor deze week?
Zocht 'm ff op, blijkbaar hebben ze 'm recent bij KEXP gespeeld, dat zal wel flink genot zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 17:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Slow Emotion Replay met Johnny Marr op harmonica en backing vocals zou ook in de top 1000 horen hier
Het geluid van een band die succes ruikt, en zich daar extra naar gaat gedragen.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
Fontaines toen ze nog goed waren. Op het nieuwe album staat maar 1 leuk liedje.
We hebben toch al best wel wat mooie uurtjes gehadquote:Op woensdag 24 december 2025 17:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, toch weer mislukt om wat meer naar de Snob te luisteren dan andere jaren.Vanaf de stemweek ben ik eigenlijk met mijn hoofd alleen maar bij de Top 2000.
In het nieuwe jaar maar weer e.e.a. terugzoeken.
Van die bands waarbij je direct keelpijn krijgt als je het mee probeert te 'zingen'.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
We hebben toch al best wel wat mooie uurtjes gehad
En genoeg herrie, maar dat spreekt vanzelf bij de Snob
I know. Ligt niet aan de muzikale kwaliteit (al zijn de V500 en Kink 1500 wel nog iets meer mijn smaak gemiddeld genomen, ik zit vaak toch een beetje tussen mainstream en alternatief inquote:Op woensdag 24 december 2025 17:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
We hebben toch al best wel wat mooie uurtjes gehad
En genoeg herrie, maar dat spreekt vanzelf bij de Snob
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |