abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219576724
...len in Almere.

In zijn woning aan de Lotusbloemweg in Almere is een 96-jarige man zwaar mishandeld door twee nog onbekende daders. Dat gebeurde op 12 november al, maar de politie brengt nu beelden naar buiten in de hoop de daders te vinden.

De mannen klopten op die bewuste dag rond 18.00 uur op zijn raam. Toen de bewoner de deur opende, werd hij direct hard geschopt en geslagen. "Op een gegeven moment krijg ik ook een vuistslag op mijn mond. Mijn gebit lag in gruwelen. Ik proefde bloed en alles deed pijn", zegt de man tegen Opsporing Verzocht.

Geen buit
Een van de daders zou de man om geld hebben gevraagd. Maar toen hij dat niet kreeg, liepen de daders zonder buit weer weg. Ze lieten het slachtoffer ernstig gewond achter. Hij kon zelf nog 112 bellen.

Voor en na het geweld zijn twee verdachten gefilmd in de Bloemenbuurt. De politie hoopt door de beelden te verspreiden de verdachten snel te kunnen vinden.

Bekijk deze YouTube-video
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219576751
96 jaar ;(

Schaam je kapot :(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 24 december 2025 @ 12:54:35 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219576756
Zo'n mietjes zijn dat je alleen met twee man een 96-jarige aan kan :')
  woensdag 24 december 2025 @ 12:55:49 #4
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219576760
Postnatale abortus voor deze sujetten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219576807
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 12:53 schreef Lenny77 het volgende:
96 jaar ;(

Schaam je kapot :(
Dat soort lui kennen geen schaamte, totaal niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219576900
Dit is waar Nederland voor heeft gekozen.
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
pi_219576934
En elkaar na afloop in de reet geneukt hebben uit vreugde.
U MAD?
  woensdag 24 december 2025 @ 13:21:23 #8
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_219576942
quote:
3s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:16 schreef Kim-Holland het volgende:
En we kunnen niet meer terug.
U MAD?
pi_219576963
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Nope.
  woensdag 24 december 2025 @ 13:27:20 #11
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219576991
Ik snap eigenlijk niet waarom er nog geen topic is over dat verhaal in Spanje waar die toeristen dat huisje hadden gehuurd en zijn doodgeslagen. Hoewel dit natuurlijk ook gruwelijk is.
pi_219577034
Gaaf land man.
pi_219577048
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:27 schreef Tengano het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom er nog geen topic is over dat verhaal in Spanje waar die toeristen dat huisje hadden gehuurd en zijn doodgeslagen. Hoewel dit natuurlijk ook gruwelijk is.
Wat let je
pi_219577077
Zijn de gezichten van deze twee verdachten nu geblurrd om herkenning te voorkomen?
pi_219577144
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:37 schreef Kottnauer het volgende:
Zijn de gezichten van deze twee verdachten nu geblurrd om herkenning te voorkomen?
Digitaal ingezoomd vanaf een video, daar blijft weinig van over
pi_219577164
En altijd gefilmd met een aardappel.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_219577206
Ik heb de James Webb Space Telescope scherpere foto's van een zwart gat zien maken.

Ik denk ik zeg het maar even.
pi_219577493
Moet hij weten.
pindazakje
pi_219577517
Misschien moeten ze een in de noord Afrikaanse gemeenschap kijken?
Of zeg ik nu iets geks?
Vakman pur sang
pi_219577553
Zeg het maar, Oost-Europees of Noord-Afrikaans?
  woensdag 24 december 2025 @ 15:00:33 #21
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219577706
Henkie en Keesie slaan weer toe. Haal maar binnen hoor deze kansparels _O_
"Hoka Hey!"
pi_219578066
https://www.l1nieuws.nl/1(...)elijke-woningoverval

Hier onlangs een slachtoffer van 93.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219578231
pi_219578254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 12:48 schreef tesssssssss het volgende:
...len in Almere.

[ afbeelding ]

In zijn woning aan de Lotusbloemweg in Almere is een 96-jarige man zwaar mishandeld door twee nog onbekende daders. Dat gebeurde op 12 november al, maar de politie brengt nu beelden naar buiten in de hoop de daders te vinden.

De mannen klopten op die bewuste dag rond 18.00 uur op zijn raam. Toen de bewoner de deur opende, werd hij direct hard geschopt en geslagen. "Op een gegeven moment krijg ik ook een vuistslag op mijn mond. Mijn gebit lag in gruwelen. Ik proefde bloed en alles deed pijn", zegt de man tegen Opsporing Verzocht.

Geen buit
Een van de daders zou de man om geld hebben gevraagd. Maar toen hij dat niet kreeg, liepen de daders zonder buit weer weg. Ze lieten het slachtoffer ernstig gewond achter. Hij kon zelf nog 112 bellen.

Voor en na het geweld zijn twee verdachten gefilmd in de Bloemenbuurt. De politie hoopt door de beelden te verspreiden de verdachten snel te kunnen vinden.

Bekijk deze YouTube-video
Wel altijd leuk dat ze de reacties uitzetten bij Opsporing Verzocht, zowel op YouTube als Insta bijvoorbeeld. Je weet wel waarom.
pi_219584753
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Je kunt nog wel weg.

Iedereen die iets kan zal op termijn een geïslamiseerd Europa verlaten. Ben net terug van een korte vakantie in de buurt: bijna iedereen die ik tegen kwam was Frans en ik woon niet in Frankrijk maar Australië. Frankrijk wordt langzaam omgevolkt en de jonge blanke bevolking verhuist met diploma naar migratielanden als Australië, Nieuw Zeeland, Canada en de VS.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219584762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 06:33 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Je kunt nog wel weg.

Iedereen die iets kan zal op termijn een geïslamiseerd Europa verlaten. Ben net terug van een korte vakantie in de buurt: bijna iedereen die ik tegen kwam was Frans en ik woon niet in Frankrijk maar Australië. Frankrijk wordt langzaam omgevolkt en de jonge blanke bevolking verhuist met diploma naar migratielanden als Australië, Nieuw Zeeland, Canada en de VS.
wat is dit voor mentaliteit
pi_219584866
quote:

[..]
Je kunt nog wel weg.

En in die landen gebeurt exact hetzelfde, zeker in Canada en Australie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Miss 200.000.000! donderdag 25 december 2025 @ 07:45:40 #28
367000 roos94
pi_219584880
Stoere binkies hoor.
pi_219584893
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 07:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
En in die landen gebeurt exact hetzelfde, zeker in Canada en Australie.
Zit wat in. De huren en hypotheken in (grote) steden in zowel Canada als Australië zijn afgrijselijk hoog. Er zijn jonge Australiërs die daarom naar Thailand verhuizen, waar ze nog wel een huis kunnen kopen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219585294
12 november, lekker op tijd weer jongens! ^O^
pi_219585423
quote:
3s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Links Nederland
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  donderdag 25 december 2025 @ 09:18:08 #32
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219585426
Als wij hun nou eens mishandelen met 96 man?
pi_219586679
pi_219589406
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 09:17 schreef blomke het volgende:

[..]
Links Nederland
Wat denk je dat je krijgt als je op rechts stemt?
pi_219596358
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 09:17 schreef blomke het volgende:

[..]
Links Nederland
Zoek even op mijn naam (ga het niet weer posten, al 100x gedaan), helaas is beleid van rechts hier de veroorzaker van. Als je hier anders over denkt graag even de feiten dan van na WO2 tot nu, met migratiestromen, gebrek aan inburgering en de huidige problemen. Met bron en toelichting waarom links de schuldige is en rechts de ‘redder’.

Snel feitje: gaat je niet lukken, beleid van rechts (al van de vvd bij de eerste gastarbeiders) tot aan nu, met bijbehorende kansloze bezuinigingen op de verkeerde plek hebben mede hiertoe geleid.
pi_219596455
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 08:22 schreef inXs het volgende:

[..]
Zoek even op mijn naam (ga het niet weer posten, al 100x gedaan), helaas is beleid van rechts hier de veroorzaker van. Als je hier anders over denkt graag even de feiten dan van na WO2 tot nu, met migratiestromen, gebrek aan inburgering en de huidige problemen. Met bron en toelichting waarom links de schuldige is en rechts de ‘redder’.

Snel feitje: gaat je niet lukken, beleid van rechts (al van de vvd bij de eerste gastarbeiders) tot aan nu, met bijbehorende kansloze bezuinigingen op de verkeerde plek hebben mede hiertoe geleid.
Jij bent voor sluiting van de grenzen en remigratie?
pi_219597187
quote:

[..]
Je kunt nog wel weg.

heh, zag dit gisteren nog
quote:
In 2025, French people's desire to leave the country reached an all-time high

According to a Gallup study published on Monday, confidence in French institutions has plummeted this year, while the desire to leave France has only grown. Euronews spoke with several French expatriates and prospective expats about their experiences.
https://www.euronews.com/(...)-at-an-all-time-high

frankrijk, net als veel west europese landen tegenwoordig - heel 'pretty' van buiten maar in werkelijkheid rot het aan alle kanten

net als in het VK en ook hier, een vreselijke woningcrisis. de boomers hebben de boel wel echt goed verneukt zeg. 'fracture socialr' noemen ze het. het is toch bizar dat simpelweg wonen een luxe is geworden
pi_219597377
Er zal vast een signalement zijn. Maar die is niet gegeven.

We weten weer genoeg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219597483
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 08:39 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Jij bent voor sluiting van de grenzen en remigratie?
Vertel, hoe kom je hierbij? Los van het feit dat met name rechts voorstander is om juist de poort wagenwijd open te zetten voor goedkope arbeidsmigranten zonder rechten (en daarmee NL arbeiders van de markt drukken).

En om toch een beetje antwoord te geven op je vraag, ik ben voorstander van het Deense/Noorse model, met selectieve migratie en strenge selecties met diverse rechten en plichten. En ja, bij afkeuring (liefst zo snel mogelijk) een manier hebben om de migrant terug te sturen. Hier is geld voor nodig (onder andere IND en COA), maar ook internationale afspraken. Het is niet alsof je ze even terug de grens over kunt drukken. Echter hoef je van rechts niets te verwachten op dit vlak, die stemmen zelfs tegen eigen beleid (PVV) en tegen EU beleid (migratiepact), waarmee je juist ten dele kunt bereiken wat men voor ogen heeft. Namelijk afvangen aan de grens van de EU, snelle screening en registratie en terugsturen.

Mijn betoog gaat er juist steeds om dat (extreem) rechts veel schreeuwt, maar alles behalve oplossingen heeft en al helemaal niets geven ‘om de gewone burger’. Maar goed, lekker borrelen met de Russen is volgens een aantal hier wel een goed idee.
pi_219597562
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:46 schreef gwn_een_user het volgende:

[..]
heh, zag dit gisteren nog
[..]
https://www.euronews.com/(...)-at-an-all-time-high

frankrijk, net als veel west europese landen tegenwoordig - heel 'pretty' van buiten maar in werkelijkheid rot het aan alle kanten

net als in het VK en ook hier, een vreselijke woningcrisis. de boomers hebben de boel wel echt goed verneukt zeg. 'fracture socialr' noemen ze het. het is toch bizar dat simpelweg wonen een luxe is geworden
Zelfs in het heilige land volgens velen is er woningnood en een wooncrisis. Lastig voor sommigen om te bevatten wellicht, mar een correlatie maakt nog geen causaal verband.

https://wbj.pl/poland-lac(...)mitories/post/147652 En Bekijk deze YouTube-video
pi_219597995
quote:
Je kunt nog wel weg.
Ergens begrijp ik het sentiment wel. Maar het klinkt verdacht veel als... 'vluchten' :{

Ja, je zou naar een ander land kunnen gaan. Maar zou je dan de rest van je leven niet rondlopen met zo'n gevoel van 'ik heb me verdomme uit mijn eigen land laten wegjagen'..?

Nee. Dit is ons land. Je familie. Je vrienden. Je herinneringen. Je opleiding. Je collectieve geheugen. Terugdenken hoe je voor het eerst wankel op het ijs stond. Eerste vriendinnetje achterop de bagagedrager terwijl je met je dronken kop naar huis fietst. De brok in je keel na MH17.

Ik zou het niet kunnen verkroppen dat ik straks in het buitenland zit, terwijl ik weet dat er tuig graffiti op onze mooie Deltawerken zit te spuiten. Wij bouwen, zij maken kapot. Het is altijd zo geweest. Maar dat 'mag je niet zeggen', want 'racisme'.

Nederlanders moeten gewoon hun ballen terugvinden.

Kappen met de zelfhaat en 'weg met ons' mentaliteit.

Niet serieus reageren op:
"Jullie moeten zwarte piet afschaffen..!"
"Jullie moeten excuses (en vooral herstelbetalingen) maken voor het koloniale verleden..!"

Ja doei. Nederland is van ons.

En als onze Allahu Akbar roepende medelanders dat niet leuk vinden?

Prima, dan is dáár de deur. :W
pi_219599564
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:20 schreef inXs het volgende:

[..]
Zelfs in het heilige land volgens velen is er woningnood en een wooncrisis. Lastig voor sommigen om te bevatten wellicht, mar een correlatie maakt nog geen causaal verband.

https://wbj.pl/poland-lac(...)mitories/post/147652 En Bekijk deze YouTube-video
ja polen is wat anders. waar frankrijk in verval is en men wil vertrekken, is polen juist een economische raket die zo hard gaat dat de huizenprijzen omhoog schieten. veel polen die na de EU-toetreding naar het westen trokken keren nu terug met hun euro's/ponden aan spaargeld

in polen zijn het ook niet zozeer de boomers maar eerder de "vroege kapitalisten" uit de jaren '90 en '00 die voor een appel en een ei grond en panden hebben gekocht en nu de markt beheersen en deze schaarste graag in stand willen houden

zelfs met al die kutomstandigheden in polen wordt in 2026 juist een groei van wel 10% in de woningbouw verwacht, terwijl frankrijk juist 3% krimpt. dus iig doen ze er in polen wat aan.

quote:
The number of dwellings completed in Europe in 2025 is at its lowest level since 2015. 1.5 million units are being built, 5.5 percent fewer than in 2024. However, an increase of 3.0 percent is expected for 2026. In Germany, the negative trend continues: In the worst-case scenario, only 175,000 dwellings will be built in 2026, 15 percent fewer than in the previous year. This is evident from projections by the EUROCONSTRUCT forecasting network, of which the ifo Institute is a member. “In Germany, the high construction costs in particular are currently preventing a rapid market upturn. Against the backdrop of a growing population, residential construction in the rest of Europe is slowly picking up again,” says ifo construction expert Ludwig Dorffmeister.

Positive signals are coming from northern Europe in particular. “Markets in the Nordic countries are recovering strongly after the previous slump,” says Dorffmeister. In Sweden (plus 12 percent), more living space will be built as early as 2025. In 2026, completions will also increase in Denmark (plus 28 percent), Finland (plus 23 percent) and Norway (plus 13 percent). The trend in Poland is similar (plus 10 percent). The number of dwellings built in 2026 will fall compared to 2025 in Austria (minus 9 percent), France and Italy (minus 3 percent).
https://www.ifo.de/en/pre(...)struction-europe-low

wat NL betreft, ING verwacht 68.000 nieuwbouwwoningen, nog altijd ver onder de doelstelling van 100.000 dus
pi_219600235
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:49 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Ergens begrijp ik het sentiment wel. Maar het klinkt verdacht veel als... 'vluchten' :{

Ja, je zou naar een ander land kunnen gaan. Maar zou je dan de rest van je leven niet rondlopen met zo'n gevoel van 'ik heb me verdomme uit mijn eigen land laten wegjagen'..?

Nee. Dit is ons land. Je familie. Je vrienden. Je herinneringen. Je opleiding. Je collectieve geheugen. Terugdenken hoe je voor het eerst wankel op het ijs stond. Eerste vriendinnetje achterop de bagagedrager terwijl je met je dronken kop naar huis fietst. De brok in je keel na MH17.

Ik zou het niet kunnen verkroppen dat ik straks in het buitenland zit, terwijl ik weet dat er tuig graffiti op onze mooie Deltawerken zit te spuiten. Wij bouwen, zij maken kapot. Het is altijd zo geweest. Maar dat 'mag je niet zeggen', want 'racisme'.

Nederlanders moeten gewoon hun ballen terugvinden.

Kappen met de zelfhaat en 'weg met ons' mentaliteit.

Niet serieus reageren op:
"Jullie moeten zwarte piet afschaffen..!"
"Jullie moeten excuses (en vooral herstelbetalingen) maken voor het koloniale verleden..!"

Ja doei. Nederland is van ons.

En als onze Allahu Akbar roepende medelanders dat niet leuk vinden?

Prima, dan is dáár de deur. :W
Ik ben het met je eens, maar ik heb weinig hoop voor Nederland. Heb nog wel Nederlandse vrienden die er net zo in staan als jij en ik, maar het overgrote deel van de Nederlanders vindt het allemaal wel prima. Zij denken dat als Nederland verislamiseert, dat het aan hun voorbij zal gaan. Dat was voor mij eigenlijk altijd al het grootse probleem: de Nederlandse mentaliteit. Laatst ook weer, op een vakantiepark. Staat vol met Australiërs; een Nederlandse familie heeft een huisje naast ons huisje. Huisregels: vanaf 21:30 is het stil. Nee hoor, de Nederlanders feestten tot 12:00 door.

Enfin, ik zag het in 2000 al niet meer zo zonnig in en heb m’n biezen gepakt. Niet dat het gras zo veel groener is, maar het is wel erg vaak groener, en dat heb ik ondertussen al op drie continenten meegemaakt.
pi_219600397
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:46 schreef gwn_een_user het volgende:

Dit is bijna overal een probleem. Jaren lang de rente kunstmatig laag houden, what could go wrong?? Twintig jaar geleden waren de huizen hier bijna tien keer goedkoper.

Al moet het honderden miljarden kosten: ze blijven maar geld in de economie pompen en verdommen het om een crisis toe te laten zodat die woningmarkt kan normaliseren.

Hier zullen zelfs onze kinderen nog last van hebben.
pi_219600436
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 16:07 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Wel altijd leuk dat ze de reacties uitzetten bij Opsporing Verzocht, zowel op YouTube als Insta bijvoorbeeld. Je weet wel waarom.
Dat is inderdaad omdat het bekende daderprofiel weer wordt bevestigd.

Het blijft dan ook bijzonder dat mensen daar dan schijnbaar niet hun frustraties over mogen uiten in de comments. Maar ja, dat zal wel weer als 'racistisch' worden opgevat. Nou, er is niets racistisch aan, wel statistisch helaas en cijfers draai je niet de nek om met censuur.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')