Dat soort lui kennen geen schaamte, totaal niet.quote:
En we kunnen niet meer terug.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Dit is waar Nederland voor heeft gekozen.
Nope.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En we kunnen niet meer terug.
Wat let jequote:Op woensdag 24 december 2025 13:27 schreef Tengano het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom er nog geen topic is over dat verhaal in Spanje waar die toeristen dat huisje hadden gehuurd en zijn doodgeslagen. Hoewel dit natuurlijk ook gruwelijk is.
Digitaal ingezoomd vanaf een video, daar blijft weinig van overquote:Op woensdag 24 december 2025 13:37 schreef Kottnauer het volgende:
Zijn de gezichten van deze twee verdachten nu geblurrd om herkenning te voorkomen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 24 december 2025 15:36 schreef vosss het volgende:
https://www.l1nieuws.nl/1(...)elijke-woningoverval
Hier onlangs een slachtoffer van 93.
Wel altijd leuk dat ze de reacties uitzetten bij Opsporing Verzocht, zowel op YouTube als Insta bijvoorbeeld. Je weet wel waarom.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:48 schreef tesssssssss het volgende:
...len in Almere.
[ afbeelding ]
In zijn woning aan de Lotusbloemweg in Almere is een 96-jarige man zwaar mishandeld door twee nog onbekende daders. Dat gebeurde op 12 november al, maar de politie brengt nu beelden naar buiten in de hoop de daders te vinden.
De mannen klopten op die bewuste dag rond 18.00 uur op zijn raam. Toen de bewoner de deur opende, werd hij direct hard geschopt en geslagen. "Op een gegeven moment krijg ik ook een vuistslag op mijn mond. Mijn gebit lag in gruwelen. Ik proefde bloed en alles deed pijn", zegt de man tegen Opsporing Verzocht.
Geen buit
Een van de daders zou de man om geld hebben gevraagd. Maar toen hij dat niet kreeg, liepen de daders zonder buit weer weg. Ze lieten het slachtoffer ernstig gewond achter. Hij kon zelf nog 112 bellen.
Voor en na het geweld zijn twee verdachten gefilmd in de Bloemenbuurt. De politie hoopt door de beelden te verspreiden de verdachten snel te kunnen vinden.
Bekijk deze YouTube-video
Je kunt nog wel weg.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En we kunnen niet meer terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |