Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hello Lafquote:
quote:![]()
Het heeft hier goed gevroren als ik naar buiten kijk. Er valt heel wat te krabben als men met de auto wegwil
Morguh Stevenquote:
Gaafquote:Op woensdag 24 december 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Het heeft hier goed gevroren als ik naar buiten kijk. Er valt heel wat te krabben als men met de auto wegwil
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Nee helaas, tot de klok van 1 uur daarna even hier meegelezen en toen serie gaan kijkenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot, weer net zo vast geslapen als gisteren?
Nog wel even twee uurtjes geslapen maar al weer om 4 uur wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zonnetje schijnt nu dus zal wel snel weggesmolten zijn. Alhoewel het nog wel licht vriestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was vanmorgen wel drukkies hier, nu is het weer rustigquote:
Mensen zijn gaan slapen of werken denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boodschapjes gehaald in Duitsland. Mooi voor de drukte aan en moeten vanavond wel wat te bikken hebbenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vanmorgen wel drukkies hier, nu is het weer rustig
Mensen zijn gaan slapen of werken denk ik![]()
![]()
Wat gaan jullie eten met de Kerst?quote:Op woensdag 24 december 2025 09:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Boodschapjes gehaald in Duitsland. Mooi voor de drukte aan en moeten vanavond wel wat te bikken hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja snap ik, maar niets hoeft he, alles mag.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:32 schreef Wrapster het volgende:
Ondanks dat de feestdagen me op dit moment gestolen kunnen worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klinkt niet goed. Normaal zou je zeggen ga maar even een frisse neus halen buiten, maar denk dat het op de scoot ook wel behoorlijk koud is. Is daar op te kleden?quote:Op woensdag 24 december 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helaas, tot de klok van 1 uur daarna even hier meegelezen en toen serie gaan kijken
Nog wel even twee uurtjes geslapen maar al weer om 4 uur wakker![]()
Ik zal een deken om mijn benen moeten doenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Normaal zou je zeggen ga maar even een frisse neus halen buiten, maar denk dat het op de scoot ook wel behoorlijk koud is. Is daar op te kleden?
De knieen zijn altijd heel koud.
Maar ik vertik het een deken over mijn benen te doen dan voel ik mij net zo oud trutje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jong van geest sowieso, dat zien ze ook welquote:Op woensdag 24 december 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal een deken om mijn benen moeten doen
Maar ik vertik het een deken over mijn benen te doen dan voel ik mij net zo oud trutje.![]()
![]()
Bijna koffietijd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb ook van iemand zo leren ding met bont van binnen zo zak waar je met je benen in kanquote:Op woensdag 24 december 2025 09:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jong van geest sowieso, dat zien ze ook wel
Die heb ik ooit toen het heel koud was gepakt, maar dan in de winkel is het weer te warm en ik voel mij dan meer bekeken dan zonder
Maar goed het is allemaal geen ramp hoor binnen wordt het vanzelf weer lekker warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dubbele laag kleding aantrekken. Gewoon een warme legging onder je broek.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal een deken om mijn benen moeten doen
Maar ik vertik het een deken over mijn benen te doen dan voel ik mij net zo oud trutje.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: