Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hello Lafquote:
quote:![]()
Het heeft hier goed gevroren als ik naar buiten kijk. Er valt heel wat te krabben als men met de auto wegwil
Morguh Stevenquote:
Gaafquote:Op woensdag 24 december 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Het heeft hier goed gevroren als ik naar buiten kijk. Er valt heel wat te krabben als men met de auto wegwil
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Nee helaas, tot de klok van 1 uur daarna even hier meegelezen en toen serie gaan kijkenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot, weer net zo vast geslapen als gisteren?
Nog wel even twee uurtjes geslapen maar al weer om 4 uur wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zonnetje schijnt nu dus zal wel snel weggesmolten zijn. Alhoewel het nog wel licht vriestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was vanmorgen wel drukkies hier, nu is het weer rustigquote:
Mensen zijn gaan slapen of werken denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boodschapjes gehaald in Duitsland. Mooi voor de drukte aan en moeten vanavond wel wat te bikken hebbenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vanmorgen wel drukkies hier, nu is het weer rustig
Mensen zijn gaan slapen of werken denk ik![]()
![]()
Wat gaan jullie eten met de Kerst?quote:Op woensdag 24 december 2025 09:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Boodschapjes gehaald in Duitsland. Mooi voor de drukte aan en moeten vanavond wel wat te bikken hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja snap ik, maar niets hoeft he, alles mag.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:32 schreef Wrapster het volgende:
Ondanks dat de feestdagen me op dit moment gestolen kunnen worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klinkt niet goed. Normaal zou je zeggen ga maar even een frisse neus halen buiten, maar denk dat het op de scoot ook wel behoorlijk koud is. Is daar op te kleden?quote:Op woensdag 24 december 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helaas, tot de klok van 1 uur daarna even hier meegelezen en toen serie gaan kijken
Nog wel even twee uurtjes geslapen maar al weer om 4 uur wakker![]()
Ik zal een deken om mijn benen moeten doenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Normaal zou je zeggen ga maar even een frisse neus halen buiten, maar denk dat het op de scoot ook wel behoorlijk koud is. Is daar op te kleden?
De knieen zijn altijd heel koud.
Maar ik vertik het een deken over mijn benen te doen dan voel ik mij net zo oud trutje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jong van geest sowieso, dat zien ze ook welquote:Op woensdag 24 december 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal een deken om mijn benen moeten doen
Maar ik vertik het een deken over mijn benen te doen dan voel ik mij net zo oud trutje.![]()
![]()
Bijna koffietijd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb ook van iemand zo leren ding met bont van binnen zo zak waar je met je benen in kanquote:Op woensdag 24 december 2025 09:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jong van geest sowieso, dat zien ze ook wel
Die heb ik ooit toen het heel koud was gepakt, maar dan in de winkel is het weer te warm en ik voel mij dan meer bekeken dan zonder
Maar goed het is allemaal geen ramp hoor binnen wordt het vanzelf weer lekker warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dubbele laag kleding aantrekken. Gewoon een warme legging onder je broek.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal een deken om mijn benen moeten doen
Maar ik vertik het een deken over mijn benen te doen dan voel ik mij net zo oud trutje.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Goedemorgen. Ik ga jullie vandaag nog even extra irriterenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Neequote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
Gaat je hond een beetje goed om met vuurwerk?
Als hij een knal hoort, wil hij heel graag weer naar huis. In de namiddag en avond wil hij bijna niet meer wandelen.Trotste mama van Ambar
Da zit niet fijn een legging onder je klerenquote:Op woensdag 24 december 2025 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dubbele laag kleding aantrekken. Gewoon een warme legging onder je broek.
Ik droeg ze tot aan mijn val altijd maar kan na de val niets straks meer aan de benen hebben
Maar ik red het wel hoor. Ik blijf er niet voor binnen doe gewoon mijndingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klote vuurwerk. Hier knallen ze al lange tijd. Vooral savonds. Goed dat het stopt.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee
Als hij een knal hoort, wil hij heel graag weer naar huis. In de namiddag en avond wil hij bijna niet meer wandelen.![]()
Hier ook al geruime tijd. Allemaal die kutjeugd waarvan je denkt: hoe komen jullie aan dit illegale vuurwerk, wat vinden je ouders er van.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klote vuurwerk. Hier knallen ze al lange tijd. Vooral savonds. Goed dat het stopt.
Ik zou ze het liefst gewoon opsluiten en op 2 januari weer vrij laten. Heb je ze het hardst mee denk ik.Trotste mama van Ambar
Ze denken niet verder na ze hebben denk ik geen idee wat vuurwerk met dieren doetquote:Op woensdag 24 december 2025 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier ook al geruime tijd. Allemaal die kutjeugd waarvan je denkt: hoe komen jullie aan dit illegale vuurwerk, wat vinden je ouders er van.
Ik zou ze het liefst gewoon opsluiten en op 2 januari weer vrij laten. Heb je ze het hardst mee denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het maar egocentrisch en hedonistisch. Dat hele vuurwerk gedoe. Er zijn meer nadelen dan voordelen eraan, maar gewoon lekker mee doorgaan.Trotste mama van Ambar
Jij maakt mij de pis niet lauw hoor. Vergeleken met de psychiater die hier werkt ben jij a piece of cakequote:Op woensdag 24 december 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen. Ik ga jullie vandaag nog even extra irriteren
Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar dat zijn dan ook speciaal soort mensen, die worden daar ingetraind. Ik heb het van nature.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij maakt mij de pis niet lauw hoor. Vergeleken met de psychiater die hier werkt ben jij a piece of cakeTrotste mama van Ambar
Ja en hoe meer het verboden wordt hoe erger het lijkt te worden.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het maar egocentrisch en hedonistisch. Dat hele vuurwerk gedoe. Er zijn meer nadelen dan voordelen eraan, maar gewoon lekker mee doorgaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk ook dat het te maken heeft dat er geen andere uitlaatkleppen meer zijn om rebels te doen, dat er makkelijk vuurwerk in het buitenland wordt gehaald dan vroeger. En een boel ouders die het niet meer zo kan schelen zolang hun kinderen hun maar niet lastigvalt.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en hoe meer het verboden wordt hoe erger het lijkt te worden.Trotste mama van Ambar
En een van de vpk's eiste gisteren op hoge toon dat ik vandaag met de lunch gewoon mee aan tafel zou zitten want reglement. Dat ding is nauwelijks 25 en komt koud uit de studiebanken gerold.
Ik heb gewoon het recht om me van de maaltijd af te zonderen en me terug te trekken in de stille huiskamer.
En aangezien de lunch van vandaag een kant en klaar visstoofschotel is, is dat ook precies wat ik ga doen, tenzij ze graag willen dat ik de tafel onderkots.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het lijkt veel ouders niet meer uit te maken wat hun kind doetquote:Op woensdag 24 december 2025 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het te maken heeft dat er geen andere uitlaatkleppen meer zijn om rebels te doen, dat er makkelijk vuurwerk in het buitenland wordt gehaald dan vroeger. En een boel ouders die het niet meer zo kan schelen zolang hun kinderen hun maar niet lastigvalt.
Van de week een 13 jarig een ledemaat verloren door vuurwerk. Hoedan vraag ik mij afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel heel veel hoor.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ouder kun je onmogelijk in de gaten houden wat je kind allemaal doet.
Niet alles, maar wel heel veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is een liefdevolle bolkquote:
Met zo'n mindset kom je ook nergens he? Als je niet een beetje advies wil aannemen van iemand die jonger is.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:06 schreef DJMO het volgende:
En een van de vpk's eiste gisteren op hoge toon dat ik vandaag met de lunch gewoon mee aan tafel zou zitten want reglement. Dat ding is nauwelijks 25 en komt koud uit de studiebanken gerold.
Ik heb gewoon het recht om me van de maaltijd af te zonderen en me terug te trekken in de stille huiskamer.
En aangezien de lunch van vandaag een kant en klaar visstoofschotel is, is dat ook precies wat ik ga doen, tenzij ze graag willen dat ik de tafel onderkots.Trotste mama van Ambar
Ken ikquote:Op woensdag 24 december 2025 10:06 schreef DJMO het volgende:
En aangezien de lunch van vandaag een kant en klaar visstoofschotel is, is dat ook precies wat ik ga doen, tenzij ze graag willen dat ik de tafel onderkots.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Ja ik ben een gulle gever, en heb wel vaker wat gedoneerd. Alleen nu een grotere bedragquote:Op woensdag 24 december 2025 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Bizar veel. Ik heb een abonnement, maar heb al een hele tijd niets meer gedoneerd. Maar gaat het zo slecht met fok! als zelfs @:lovely 50 euro geeft?![]()
![]()
Hey Lovely
Nog een dikke vette bolk.
Ik kreeg werk email op deze dag. Ik was bijna in paniek dat ik nog iets moest gaan doen
Trotste mama van Ambar
![]()
Het was geen advies, het was een eis. En daarbij heeft zij vandaag geen eens dienstquote:Op woensdag 24 december 2025 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met zo'n mindset kom je ook nergens he? Als je niet een beetje advies wil aannemen van iemand die jonger is.
Zo erg?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt met bakken uit de lucht“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
O, en gisteren zei je nog dat er twee mooie dagen aankwamenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DDan heb je dat verkeerd gelezen. Ik had gezegd gisteren mooi, vandaag kut, morgen weer mooiquote:Op woensdag 24 december 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, en gisteren zei je nog dat er twee mooie dagen aankwamen“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ben jij eigenlijk wel lovely?quote:
Misschien ben je meany. Weet ik veelquote:
Nou misschien heel af en toequote:Op woensdag 24 december 2025 11:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien ben je meany. Weet ik veel![]()
![]()
![]()
Nog niet naar buiten geweest. ga vanmiddag naar buiten nog even snel naar het centrum en de supermarkt![]()
quote:Op woensdag 24 december 2025 10:58 schreef laforest het volgende:
D
[..]
Dan heb je dat verkeerd gelezen. Ik had gezegd gisteren mooi, vandaag kut, morgen weer mooi
De laatste kerstkransjesquote:Op woensdag 24 december 2025 11:10 schreef Lovely het volgende:
Nog niet naar buiten geweest. ga vanmiddag naar buiten nog even snel naar het centrum en de supermarkt![]()
![]()
Heb je het bijna op?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kan je nog even doorquote:Op woensdag 24 december 2025 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog heel wat liggen.
Er belde iemandmoest ik mij spontaan met werk bezighouden
Trotste mama van Ambar
![]()
Ik ga mijn komkommertjes versieren hihiWerewolf
Wat ga je er van maken?quote:Op woensdag 24 december 2025 11:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga mijn komkommertjes versieren hihiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee maar het wordt grappigquote:Werewolf
Leuk, als het ook maar lekker wordt danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 24 december 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
tis the season to be jolly
lalalalala![]()
![]()
Eennik zit in de bakker in de rij bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er zijn er maar 10 voor mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom slapen honden altijd of ze nooit geslapen hebben en dit hun eerste slaap ever is?Trotste mama van Ambar
En nu al klaar en thuis, ze werken daar met heel veel man, gaat echt supersnelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dat scheelt dan weerquote:Op woensdag 24 december 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu al klaar en thuis, ze werken daar met heel veel man, gaat echt supersnel![]()
![]()
Ja het is daar altijd knetterdruk, maar er lopen zeker 15 man personeel rondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is een hele goede bakker zitten er twee, bij die ene is nooit veel te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat verbaasd mij ook altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zat op een bolk te wachten, je weet maar nooit wie er binnen valt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja of een blub of een doei
![]()
Geen idee ken hem nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mustke toch, ben jij nu een dame
Ja maar nog steeds onrustigquote:Werewolf
Ken je geen andere medicatie krijgen, of hoort die onrust bij jou?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds onrustigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen ideequote:Op woensdag 24 december 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken je geen andere medicatie krijgen, of hoort die onrust bij jou?Werewolf
Moet je er eens met je arts overpraten, volgens mij hoef je niet zo met zovaak onrust te lopen.
Ik ben geen arts maar je dokter weet het vast welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die postte altijd recensies hier op FOK! dat hij ergens zat te eten, en je zag altijd zijn sigaartjes op de foto's.quote:![]()
![]()
Heb ik nooit mee gekregen, zeker al lang geleden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
's Morgens om 7 uur bij de Chinees, met een borrelquote:Op woensdag 24 december 2025 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Die postte altijd recensies hier op FOK! dat hij ergens zat te eten, en je zag altijd zijn sigaartjes op de foto's.![]()
![]()
![]()
![]()
A Christmas CarolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KWalles goed?
Snert, wraps en nog wat andere hapklare dingen.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaan jullie eten met de Kerst?![]()
Lekker, en makkelijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Snert, wraps en nog wat andere hapklare dingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup. Alles staat al klaar. Snert hoeft alleen maar opgewarmd te worden en rest staat in de koele kast.quote:![]()
Yup, schijnt weggepest te zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:14 schreef Dotteke het volgende:
Heb ik nooit mee gekregen, zeker al lang geleden?![]()
Zo jullie zijn van de vlotte.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup. Alles staat al klaar. Snert hoeft alleen maar opgewarmd te worden en rest staat in de koele kast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt.... dat is niet leuk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snert is gisteren al gemaakt, het moet namelijk een nacht staan om snert te mogen hetenquote:De rest vanmorgen samen met vriendin voorbereid.
![]()
Ja klopt het is wel het lekkerst een dag laterquote:Op woensdag 24 december 2025 13:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Snert is gisteren al gemaakt, het moet namelijk een nacht staan om snert te mogen hetenDe rest vanmorgen samen met vriendin voorbereid.
HoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
Snert in blik is wel wat makkelijker….. 5 minuten opwarmen in de pan of in de ping, en klaar.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Snert is gisteren al gemaakt, het moet namelijk een nacht staan om snert te mogen hetenDe rest vanmorgen samen met vriendin voorbereid.
![]()
![]()
Maar lang zo lekker nietquote:Op woensdag 24 december 2025 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Snert in blik is wel wat makkelijker….. 5 minuten opwarmen in de pan of in de ping, en klaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die in zak (met name de pitige versie) is prima te nassen.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Snert in blik is wel wat makkelijker….. 5 minuten opwarmen in de pan of in de ping, en klaar.
Ik heb snert pas leren te waarderen toen ik volwassen was. Volgens mij zelfs ruim na mijn studententijd.
Zelfde met koffie.
Pils heb ik nooit echt leren te waarderen.![]()
Gewoon zelf een grote pan snert maken en in portie in de vriezer doen. Is lekkerder en net zo makkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ben niet zo van soep uit blik of zakquote:Op woensdag 24 december 2025 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Snert in blik is wel wat makkelijker….. 5 minuten opwarmen in de pan of in de ping, en klaar.![]()
Maar makkelijk is het wel inderdaad.![]()
Ik ook niet hoor, vind het ook nooit echt smakenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ben niet zo van soep uit blik of zak![]()
Maar makkelijk is het wel inderdaad.
Zelf een grote pan maken en portie in de vriezer doen, dan heb je altijd lekker soep in voren als je een keer geen zin hebt om te koken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi, blijft het nu wel liggen dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi hoor, dan hebben jullie een witte Kerst. Ligt er al veel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi hoor, jammer dat wij dat hier niet hebben.quote:Hebben jullie dat nooit dan een witte Kerst?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:17 schreef mario390 het volgende:
is verrassend dat op 24ste en keer sneeuwdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, des te mooier nu toch, een witte Kerstquote:Op woensdag 24 december 2025 14:20 schreef mario390 het volgende:
nee laatste weet niet hoeveel jaren
Gaan jullie naar de nachtmis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger als kind zijn wel geweest maar zodra ik op mijn zelf ging wonen, nooit meer geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Lekker, geen grote bedragen maar beter iets als nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-12-2025 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
WIe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O al gezien, denk het niet Mario, jij pakt in de nacht vaak punten
GG werkt en ligt in de nacht in bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet je er meer zijn GG is er niet eens veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De bom, welke bom?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boomquote:
Moet je nog de Kerstboom versieren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gespecialiseerd in explosieven?quote:
Of bedoel je de toonsoort in muziek?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat doen jullie pas laatquote:
er zijn er h ier die het al in november doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in huis ? dat doen we in oostenrijk opquote:Op woensdag 24 december 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen jullie pas laat
er zijn er h ier die het al in november doen
23ste of 24ste
julie zijn komische land![]()
![]()
Hoe dan op die leeftijd met vuurwerk buiten lopen ppppffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja sommige zijn er ook wel heel erg vroeg bij.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
in huis ? dat doen we in oostenrijk op
23ste of 24ste
julie zijn komische landWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stratego iddquote:Op woensdag 24 december 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gespecialiseerd in explosieven?
Of bedoel je de toonsoort in muziek?![]()
![]()
Dat vond ik altijd zo kudt spel net als monoplyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je de lange teamsmeetin er op zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, en een duizelhoofdquote:Op woensdag 24 december 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je de lange teamsmeetin er op zittenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Afwasteil?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Even rustig aan doen dan.quote:
Ook een goed ideequote:
Heb net uit, champignong en paprika heel fijn gesneden. Ga ik zo bakken en dan een ei er fdoor klussen en dan op broodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Oh ik heb gewoon kipfiletquote:Op woensdag 24 december 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een goed idee
Heb net uit, champignong en paprika heel fijn gesneden. Ga ik zo bakken en dan een ei er fdoor klussen en dan op brood
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ook lekkerquote:
Heeft je schoonmoeder de uitslag al gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij snapt wat er staat?quote:![]()
Ik heb ook nooit opgelet bij Duitsdus kan er niks van maken ook. Of aan afleiden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zie dat ze nog in het Zkh zijn dus denk het niet echt.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ook lekker
Heeft je schoonmoeder de uitslag al gehad?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij is een boom aan het opzetten voor kerst, ik denk dat hij het verkeerde deel heeft opgezetquote:Op woensdag 24 december 2025 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij snapt wat er staat?![]()
Ik heb ook nooit opgelet bij Duitsdus kan er niks van maken ook. Of aan afleiden
Ik denk dat hij een kunstboom heeft en iets verkeerd in elkaar heeft gezet. Blauwe takken in de top ipv onderaan.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij snapt wat er staat?![]()
![]()
De piek aan de onderkant
Toch maar een Duolingo lesje doendit had ik er nooooit uitgehaald
Mario post hier al zolang dat het meestal wel te ontrafelen valtquote:Op woensdag 24 december 2025 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
Toch maar een Duolingo lesje doendit had ik er nooooit uitgehaald
Klopt, maar deze voelspriet heb ik nietquote:Op woensdag 24 december 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario post hier al zolang dat het meestal wel te ontrafelen valt![]()
Andere dingen ontrafelen kan ik gelukkig wel
En zo heeft iedereen zijn eigen talentenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar deze voelspriet heb ik niet![]()
Andere dingen ontrafelen kan ik gelukkig wel
Klopt.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zijn eigen talenten
Oei, honger KickWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is je man met haar mee?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie dat ze nog in het Zkh zijn dus denk het niet echt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 24 december 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo kudt spel net als monoply![]()
Ik vond dat een erg leuk spel
Monopoly mwa. Wil mijn dochter soms heel graag spelen, maar duurt zo langggg![]()
Mijn dochter kan te goed monopoly ik verlies oprecht van haar. En geloof me, ik ben echt niet slecht of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat, het kan zo lang duren.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]![]()
Ik vond dat een erg leuk spel
Monopoly mwa. Wil mijn dochter soms heel graag spelen, maar duurt zo langggg
Ik mis dat trouwens wel spelletjes doen
Toen Max (mijnkleinzoon) hier nog vaak kwam speelde we ganzenbord of yatzeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook geluk hebben, hoe je dobbelsteen rolt en wat je kan kopen toch?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn dochter kan te goed monopoly ik verlies oprecht van haar. En geloof me, ik ben echt niet slecht of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nouuuuuquote:Op woensdag 24 december 2025 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook geluk hebben, hoe je dobbelsteen rolt en wat je kan kopen toch?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
niet dus. Zo zag ik het altijd wel. Als je op die goedkope straten komt en de ander pakt alle duren straten
quote:
Ja, vanmorgen was het even drukquote:
Jij bent er ook niet zoveel meer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt ben een beetje druk met een project.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen was het even druk
Jij bent er ook niet zoveel meer?
Jij gaat nog steeds voor de winst deze maand?![]()
Met het spel?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt ben een beetje druk met een project.
Jij gaat nog steeds voor de winst deze maand?
Hoef er niet veel voor te doen deze maand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rummikup vond ik ook leuk om te doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:33 schreef StevenHyde het volgende:
Hey koning
Wij spelen hier met regelmaat spelletjes.
Rummikub, skipbo, hitster
DIe andere twee spelletjes ken ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh god ja, wij gaan morgen ook hitster spelen hoorde ik vanmorgen. Ben niet zo'n spelletjes man maar goed ik doe wel mee.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:33 schreef StevenHyde het volgende:
Hey koning
Wij spelen hier met regelmaat spelletjes.
Rummikub, skipbo, hitster
Hoe is het met jou dan Steven?![]()
Waar ga je dat spelen?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh god ja, wij gaan morgen ook hitster spelen hoorde ik vanmorgen. Ben niet zo'n spelletjes man maar goed ik doe wel mee.
Hoe is het met jou dan Steven?
Verder nog plannen met de Kerst?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GG, nog even en dan heb jij het er ook weer opzitten voor deze weekquote:
Hister is wel erg leukquote:Op woensdag 24 december 2025 15:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh god ja, wij gaan morgen ook hitster spelen hoorde ik vanmorgen. Ben niet zo'n spelletjes man maar goed ik doe wel mee.
Hoe is het met jou dan Steven?Alleen willen ze vanavond de kersteditie gaan doen, maar weet niks van kerstmuziek. Owja, toch wel: dat ik er ramgek van wordt omdat mijn vrouw en dochter niks anders luisteren!
Kan allemaal een stuk beter, maar doe momenteel t maximale dus het is ff wat het isEn met jou?
![]()
Bij mijn vader morgen. We gaan gourmetten.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar ga je dat spelen?
Verder nog plannen met de Kerst?
Ma, Pa en hun beide partners. En mijn broertje. Wel gezellig.
Ga jij nog wat doen?![]()
Gaat goed ben lekker bezig met van alles. Zit lekker in mijn vel.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hister is wel erg leukAlleen willen ze vanavond de kersteditie gaan doen, maar weet niks van kerstmuziek. Owja, toch wel: dat ik er ramgek van wordt omdat mijn vrouw en dochter niks anders luisteren!
Kan allemaal een stuk beter, maar doe momenteel t maximale dus het is ff wat het isEn met jou?
![]()
Mooi om te horen. Keep it upquote:Op woensdag 24 december 2025 15:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat goed ben lekker bezig met van alles. Zit lekker in mijn vel.![]()
![]()
O gezellig, hou ook wel van gourmettenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bij mijn vader morgen. We gaan gourmetten.
Ma, Pa en hun beide partners. En mijn broertje. Wel gezellig.
Ga jij nog wat doen?
Ik ga 1ste bij mijn dochte die hier in de buurt woont brunchen
En de 2de b ij mijn dochter in Enschede euhhhhhh BBQuen
Ja? Ik ben er wat minder van.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is er mis met gourmetten?
Ik vind het altijd wel leuk.![]()
![]()
Oh lekker koud dus. -10 schijnt het te worden morgen.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig, hou ook wel van gourmetten
Ik ga 1ste bij mijn dochte die hier in de buurt woont brunchen
En de 2de b ij mijn dochter in Enschede euhhhhhh BBQuen![]()
Ja hoor, gezellig met familiequote:Op woensdag 24 december 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja? Ik ben er wat minder van.
Ga jij nog wat doen?![]()
Ja, een van die dagen bij familie langs.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, gezellig met familie
Ga jij nog wat doen?. En verder netflixen, sporten, opruimen, maar vooral kalm aan.
![]()
![]()
Goed zo, lekker van je vrije dagen genieten.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een van die dagen bij familie langs.. En verder netflixen, sporten, opruimen, maar vooral kalm aan.
![]()
Ja maar ze hebben een serre met een schuifpui en een heater en buiten een party tent met vuurkorfenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker koud dus. -10 schijnt het te worden morgen.
Ik ga binnen zitten en laat mij verwennen
Ennnnn Bolkuhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 24 december 2025 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een van die dagen bij familie langs.. En verder netflixen, sporten, opruimen, maar vooral kalm aan.
Dat heb je goed.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben een serre met een schuifpui en een heater en buiten een party tent met vuurkorfen
Ik ga binnen zitten en laat mij verwennen![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2025 15:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed zo, lekker van je vrije dagen genieten.![]()
![]()
SPeciale stoel hebben ze voor mij neer gezet zodat mijn brakke lijf ook goed kan zittenquote:
Lief dat ze daar aan hebben gedachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn glazenbol vertelde mij datquote:
ben weer hersteld hoor sinds weekendquote:Op woensdag 24 december 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Waarom denk ik hierbij aan @:Hemarookworst
[ afbeelding ]
Hij kan niet eens zo dansen met zijn zere enkelUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 24 december 2025 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben weer hersteld hoor sinds weekend![]()
![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben weer hersteld hoor sinds weekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
945 gedoneerd deze maand en was tot gisteren bliven hangen tot 135. Zo te zien iets losgemaakt
En vorige maand maar 15 totaalUw ADH vitamine Worst
Hoi hoi
Ja itjeer had een berichtje geplaatst en zijn ze gaan donerenquote:Op woensdag 24 december 2025 16:01 schreef hemarookworst het volgende:
945 gedoneerd deze maand en was tot gisteren bliven hangen tot 135. Zo te zien iets losgemaakt
En vorige maand maar 15 totaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
En even de oogjes dicht doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerquote:
Twee kerstdagen met veel en vet eten? Dit doet het met je lichaam
https://www.rtl.nl/nieuws(...)t-lichaam-brein-etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je bent journalist/redacteur hebt niks nieuws te schrijven maar je moet toch een artikel aanleveren dus je schrijft maar datUw ADH vitamine Worst
Hij kan er in ieder geval weer een boterham van etenquote:Op woensdag 24 december 2025 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
je bent journalist/redacteur hebt niks nieuws te schrijven maar je moet toch een artikel aanleveren dus je schrijft maar dat
er verschijnt elk jaar wel een artikel hierover rond kerst
Uw ADH vitamine Worst
O ad het eigenlijk nog nooit gelezen
Hoef mij er ook geen zorgen om te maken, vreet niet veel en drink geen alcohol
Nu al zin in het huilie huilie appje van mijn moeder ergens in de aankomende week.Trotste mama van Ambar
Dan heb je in ieder geval wat te doen
Heb jij nog plannen voor de Kerst?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhm top2000 luisteren, wandelen, als een zwerver eruit zien. Zijn voor mij op de top 2000 gewoon een paar vrij dagen.Trotste mama van Ambar
O ja die komt ook morgen de top 2000Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ga ook lekker boem boem boem doen met mijn luidsprekersUw ADH vitamine Worst
Doe jij maar boem boem boem
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: