abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219575037
Poh, een ouderwets inceltopic, dat is weer genieten hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 24 december 2025 @ 08:18:03 #127
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219575045
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:14 schreef Ludachrist het volgende:
Poh, een ouderwets inceltopic, dat is weer genieten hoor.
En het ligt altijd aan anderen.Eeuwig slachtoffer, die lui.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219575062
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 07:35 schreef Friday12 het volgende:
Wat trouwens meer invloed heeft gehad is de metoo beweging een paar jaar terug. Mannen die minder snel op een dame afstappen spontaan
Mannen die vrezen voor metoo konden zich kennelijk nooit gedragen.
pi_219575064
quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2025 07:51 schreef Seven. het volgende:

[..]
Trouwens.. dit is toch een verschrikkelijke afknapper, als één of andere geitenkut die zelf niks kan bijdragen, dit soort eisen stelt?
Klopt.
pi_219575068
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:05 schreef Friday12 het volgende:

[..]
En toch door shittok enzo word het meer
Ach, welnee joh.

En anders stoten ze een paar keer hun hoofd.
pi_219575077
Maar het zijn ook de vrouwen zelf die ervoor gezorgd hebben dat mannen niet over hun emoties praten.

quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2025 07:51 schreef Seven. het volgende:

[..]
Trouwens.. dit is toch een verschrikkelijke afknapper, als één of andere geitenkut die zelf niks kan bijdragen, dit soort eisen stelt?
Er zijn er genoeg. Er wordt veel verwacht van een toekomstige partner, maar zodra je de vraag stelt wat een man van hen mag verwachten, blijven de kaken vaak stijf op elkaar. Of ze verwachten een echte man terwijl ze zelf vol botox en siliconen zitten met nephaar, nepnagels en een pruik op.

De meeste vrouwen die ik in het verleden heb ontmoet, waren stuk voor stuk niet bijzonder. Gewoon dertien-in-een-dozijnpersonen die zichzelf omschreven als 'leuk, lief en grappig'. Dat doen honderdduizenden anderen ook.

Gelukkig is mijn vrouw anders. Van haar heb ik echt ontzettend veel mogen leren en ontdekken. O+

[ Bericht 86% gewijzigd door HSG op 24-12-2025 08:39:34 ]
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_219575085
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:32 schreef HSG het volgende:
Maar het zijn ook de vrouwen zelf die ervoor gezorgd hebben dat mannen niet over hun emoties praten.
Mannen vs vrouwen. Leuk!
  woensdag 24 december 2025 @ 08:39:19 #133
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219575090
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mannen die vrezen voor metoo konden zich kennelijk nooit gedragen.
Zelf meegemaakt dat iemand voor aanrander werd uitgemaakt. En er gewoon niets gebeurd was.
pi_219575093
quote:
13s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mannen vs vrouwen. Leuk!
Heeft niks met mannen vs vrouwen te maken maar gewoon feiten.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_219575098
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 07:44 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
- Ze moeten lief zijn, kunnen luisteren, humor hebben, beetje tegengas kunnen geven, ambities hebben, financieel zichzelf kunnen onderhouden, assertief zijn, niet bij zijn ouders wonen, sommigen vrouwen willen geen man zonder auto, etc etc.

Dan kunnen we ook nog door naar de uiterlijke kenmerken als je wilt?
Mannen hebben vast ook zulke basiseisen. En terecht toch? Zij willen toch ook geen zure vrouw zonder humor die willoos doet wat haar wordt opgedragen, die nog bij haar ouders woont, nog niets heeft gedaan of bereikt in het leven en daar ook geen ambities voor heeft, waar je geen gesprek mee kunt voeren?

En ik kan me zo voorstellen dat ook mannen liever een vrouw hebben die ze aantrekkelijk vinden.

Of zeg ik nu iets heel geks?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219575122
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:39 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Zelf meegemaakt dat iemand voor aanrander werd uitgemaakt. En er gewoon niets gebeurd was.
Dus?
pi_219575129
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 06:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Meer mannenhaat.

Wat een raar mens is zij toch.
Behalve de titel, wat is er precies mannenhaat aan?
De titel is inderdaad overtrokken, hoewel de mannen waar die column over gaat wel degelijk behoorlijk ziek zijn, naar mijn mening.
pi_219575130
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:40 schreef HSG het volgende:

[..]
Heeft niks met mannen vs vrouwen te maken maar gewoon feiten.
Het is een feit dat vrouwen (allemaal?) ervoor gezorgd hebben dat mannen niet over hun gevoelens praten?

Waar blijkt dat uit?
pi_219575135
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mannen hebben vast ook zulke basiseisen. En terecht toch? Zij willen toch ook geen zure vrouw zonder humor die willoos doet wat haar wordt opgedragen, die nog bij haar ouders woont, nog niets heeft gedaan of bereikt in het leven en daar ook geen ambities voor heeft, waar je geen gesprek mee kunt voeren?

En ik kan me zo voorstellen dat ook mannen liever een vrouw hebben die ze aantrekkelijk vinden.

Of zeg ik nu iets heel geks?
Mannen stellen zelden eisen aangaande de maatschappelijke carrière van vrouwen.

Vrouwen zijn sowieso kritischer. Maar dat is ook logisch.
  woensdag 24 december 2025 @ 08:53:40 #140
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219575139
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 21:51 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Een insufferable linkse uitvretertje zoals je zelf bent. Jouw hele politieke onderlegging bestaat enkelt uit zielig doen en het leed van minderheden misbruiken, zodat je de politi-poeha kan uithangen. En dan ga je anderen ervan betichten van wat je zelf doet 🙄
Waar heb je het over?

Ik zit bij een partij die voor zelfredzaameheid pleit.

Dat incel-slachtoffer-gejank is werkelijk in alles het tegenovergestelde daarvan.
  woensdag 24 december 2025 @ 08:56:35 #141
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219575145
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 00:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Eigenlijk zou de regering daar een beleid moeten voeren om door middel van sperma sorteren ervoor te zorgen dat er nu meer meisjes dan jongens worden geboren, om het tekort aan vrouwen te reduceren.
Er is geen tekort aan vrouwen. Al verdubbel je het aantal vrouwen t.o.v. mannen, dan nog blijven er een hoop liever alleen dan dat ze vast zitten aan zo'n exemplaar dat meent dat hij recht heeft op seks. Dus dan komt de volgende stap voor incels in zicht: het snoeien in de mogelijkheden voor vrouwen om zelfstandig hun leven op te bouwen, want dan moeten ze wel.

En als we het al over eugenetica hebben, dan zou het "probleem" ook opgelost worden door mannen met een strakke kaaklijn, met een lengte van minstens 1.80m en zonder kutkarakter te fokken, toch? Hoeft er niemand van hun rechten gestript te worden.
  woensdag 24 december 2025 @ 08:58:25 #142
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219575152
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 07:35 schreef Friday12 het volgende:
Wat trouwens meer invloed heeft gehad is de metoo beweging een paar jaar terug. Mannen die minder snel op een dame afstappen spontaan
Ja als je de grens niet kunt snappen tussen flirten of seksuele intimidatie dan is dan wellicht lastiger. Verder is er weinig veranderd.
  woensdag 24 december 2025 @ 09:01:34 #143
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219575165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 07:33 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat voor kneusje ben je dan als je anderen je laat vertellen wat je moet of mag doen. Zelf nadenken is weer eens teveel gevraagd.

Lekker verschuilen achter anderen, als echte alfa-man. :')
Inderdaad, een of andere maffe doorgeslagen feministe zegt wat in een column of op Twitter. En meteen denken ze dat dat een wet is en houden ze zich er braaf aan. En gaan ze als een varkentje in de stront van hun slachtofferrol draaien dat ze zo zielig zijn en niks meer mogen.

Dan ben je gewoon helemaal zelf een enorme drol.
  woensdag 24 december 2025 @ 09:03:27 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219575174
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toen ik aan het daten was, was dat ze zelf hun broek op kunnen houden in ieder geval wel het minste.
pi_219575177
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vrouwen zijn sowieso kritischer. Maar dat is ook logisch.
Is dat zo, dat mannen die eisen zelden stellen? Ik ken eigenlijk heel weinig mannen die het wel oké zouden vinden als hun vrouw lekker niks gaat zitten doen. Een bijdrage leveren aan hun gezamenlijke leven en huishouden wordt toch op z'n minst verwacht, lijkt me.

Waarom vind je het logisch dat vrouwen kritischer zijn? Voor zover dat werkelijk een ding is. Want ik ken voornamelijk stellen waarbij man en vrouw allebei werken en een bijdrage leveren aan hun leven samen. En dat zijn echt niet allemaal mannen met flitsende carrieres en vrouwen met een kleine parttime zorgbaan.
  woensdag 24 december 2025 @ 09:04:15 #146
545 dop
:copyright: dop
pi_219575179
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 07:30 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Goede baan(100k/jaar), dure auto, groot huis en het liefst afbetaald. Dan ook nog minstens 1,90, gespierd etc. Genoeg geld zodat man de vrouw jan onderhouden

Het is natuurlijk niet elke vrouw maar je ziet dat telkens meer langskomen en dat komt uit social media bagger
Okay en dit soort omschrijvingen, staan mannen voor dat soort vrouwen in de rij?
Zou toch verwachten dat 99,9% van de mannen dit als een redflag zien, al helemaal als je als man wel aan de omschrijving voldoet.

Als man stel ik ook gewoon eisen aan wat ik in een partner zoek. En als een vrouw onrealistische eisen stelt dan prima, niet voor mij.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_219575180
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Behalve de titel, wat is er precies mannenhaat aan?
De titel is inderdaad overtrokken, hoewel de mannen waar die column over gaat wel degelijk behoorlijk ziek zijn, naar mijn mening.
De wereld zit vol zieke moslims, is de rauwe conclusie. En dan wat voorbeelden zoals bij Bondi Beach en vertellen dat dit hele gewone moslims zijn…

Zou ik na zo’n column problemen krijgen denk je? Zou iemand als Debby mij dan beschuldigen van racisme (ik mag hopen van wel, want dat is dan ook terecht)?
pi_219575183
Tweede deel van dit topic was niet nodig geweest als je dit weet:

"Heeft Debby Gerritsen kinderen?
Zo heeft columniste en podcastmaker Debby Gerritsen geen kinderen. Zij merkt dat het altijd stil wordt als ze zegt dat ze geen moeder is, maar dat wel graag had willen zijn."

Nu snap ik het.

Weer zo'n wijf met verschrompelde eierstokken en nu spijt heeft. Haar grootste 'pleziertjes' in haar leven bestaan nu uit Chardonnay drinken met haar consultancy-vriendinnen. Daarna zal ze verbitterd terugkeren naar haar Amsterdamse appartement waar misschien een kat (Britse Korthaar of Pers) op haar wacht, die ze oneindig vertroeteld met scampi's en gerookte zalm. Maar het is niet hetzelfde. Er knaagt iets.

Terwijl de tijd steeds rimpels toevoegt zal ze verzuurd kinderloos sterven. Niemand zal haar hand vasthouden en haar bedanken dat ze een goede moeder is geweest. Haar cope is nu om al die gemene mannen de schuld geven van de leegte in haar leven.

Duidelijk.
pi_219575186
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Er is geen tekort aan vrouwen. Al verdubbel je het aantal vrouwen t.o.v. mannen, dan nog blijven er een hoop liever alleen dan dat ze vast zitten aan zo'n exemplaar dat meent dat hij recht heeft op seks. Dus dan komt de volgende stap voor incels in zicht: het snoeien in de mogelijkheden voor vrouwen om zelfstandig hun leven op te bouwen, want dan moeten ze wel.

En als we het al over eugenetica hebben, dan zou het "probleem" ook opgelost worden door mannen met een strakke kaaklijn, met een lengte van minstens 1.80m en zonder kutkarakter te fokken, toch? Hoeft er niemand van hun rechten gestript te worden.
Nou ja, sinds 1991 is verkrachting binnen het huwelijk ook strafbaar, bestaat er geen recht meer op seks binnen het huwelijk. De betreffende incels hebben dan dus nog niets aan een vrouw die zich noodgedwongen tot hen richt. Tenzij ze dat recht weer terug willen brengen natuurlijk. Past wel binnen het weghalen van overige rechten van vrouwen om ze weer afhankelijk te maken.
pi_219575212
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De wereld zit vol zieke moslims, is de rauwe conclusie. En dan wat voorbeelden zoals bij Bondi Beach en vertellen dat dit hele gewone moslims zijn…

Zou ik na zo’n column problemen krijgen denk je? Zou iemand als Debby mij dan beschuldigen van racisme (ik mag hopen van wel, want dat is dan ook terecht)?
Zoals ik zei, is de titel overtrokken.

Maar de mannen waarover het gaan zijn toch ziek? Er is toch geen enkel persoon die de mannen waarover de column gaat kan verdedigen? Ik ga verder niet in op je voorbeeld, want dan wordt het binnen de kortste keren weer een ander soort topic en het was zo verfrissend dat we daar vrijwel van weg zijn gebleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')