En het ligt altijd aan anderen.Eeuwig slachtoffer, die lui.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:14 schreef Ludachrist het volgende:
Poh, een ouderwets inceltopic, dat is weer genieten hoor.
Mannen die vrezen voor metoo konden zich kennelijk nooit gedragen.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:35 schreef Friday12 het volgende:
Wat trouwens meer invloed heeft gehad is de metoo beweging een paar jaar terug. Mannen die minder snel op een dame afstappen spontaan
Klopt.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Trouwens.. dit is toch een verschrikkelijke afknapper, als één of andere geitenkut die zelf niks kan bijdragen, dit soort eisen stelt?
Ach, welnee joh.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En toch door shittok enzo word het meer
Er zijn er genoeg. Er wordt veel verwacht van een toekomstige partner, maar zodra je de vraag stelt wat een man van hen mag verwachten, blijven de kaken vaak stijf op elkaar. Of ze verwachten een echte man terwijl ze zelf vol botox en siliconen zitten met nephaar, nepnagels en een pruik op.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Trouwens.. dit is toch een verschrikkelijke afknapper, als één of andere geitenkut die zelf niks kan bijdragen, dit soort eisen stelt?
Mannen vs vrouwen. Leuk!quote:Op woensdag 24 december 2025 08:32 schreef HSG het volgende:
Maar het zijn ook de vrouwen zelf die ervoor gezorgd hebben dat mannen niet over hun emoties praten.
Zelf meegemaakt dat iemand voor aanrander werd uitgemaakt. En er gewoon niets gebeurd was.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mannen die vrezen voor metoo konden zich kennelijk nooit gedragen.
Heeft niks met mannen vs vrouwen te maken maar gewoon feiten.quote:
Mannen hebben vast ook zulke basiseisen. En terecht toch? Zij willen toch ook geen zure vrouw zonder humor die willoos doet wat haar wordt opgedragen, die nog bij haar ouders woont, nog niets heeft gedaan of bereikt in het leven en daar ook geen ambities voor heeft, waar je geen gesprek mee kunt voeren?quote:Op woensdag 24 december 2025 07:44 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
- Ze moeten lief zijn, kunnen luisteren, humor hebben, beetje tegengas kunnen geven, ambities hebben, financieel zichzelf kunnen onderhouden, assertief zijn, niet bij zijn ouders wonen, sommigen vrouwen willen geen man zonder auto, etc etc.
Dan kunnen we ook nog door naar de uiterlijke kenmerken als je wilt?
Dus?quote:Op woensdag 24 december 2025 08:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zelf meegemaakt dat iemand voor aanrander werd uitgemaakt. En er gewoon niets gebeurd was.
Behalve de titel, wat is er precies mannenhaat aan?quote:Op woensdag 24 december 2025 06:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Meer mannenhaat.
Wat een raar mens is zij toch.
Het is een feit dat vrouwen (allemaal?) ervoor gezorgd hebben dat mannen niet over hun gevoelens praten?quote:Op woensdag 24 december 2025 08:40 schreef HSG het volgende:
[..]
Heeft niks met mannen vs vrouwen te maken maar gewoon feiten.
Mannen stellen zelden eisen aangaande de maatschappelijke carrière van vrouwen.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mannen hebben vast ook zulke basiseisen. En terecht toch? Zij willen toch ook geen zure vrouw zonder humor die willoos doet wat haar wordt opgedragen, die nog bij haar ouders woont, nog niets heeft gedaan of bereikt in het leven en daar ook geen ambities voor heeft, waar je geen gesprek mee kunt voeren?
En ik kan me zo voorstellen dat ook mannen liever een vrouw hebben die ze aantrekkelijk vinden.
Of zeg ik nu iets heel geks?
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:51 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Een insufferable linkse uitvretertje zoals je zelf bent. Jouw hele politieke onderlegging bestaat enkelt uit zielig doen en het leed van minderheden misbruiken, zodat je de politi-poeha kan uithangen. En dan ga je anderen ervan betichten van wat je zelf doet 🙄
Er is geen tekort aan vrouwen. Al verdubbel je het aantal vrouwen t.o.v. mannen, dan nog blijven er een hoop liever alleen dan dat ze vast zitten aan zo'n exemplaar dat meent dat hij recht heeft op seks. Dus dan komt de volgende stap voor incels in zicht: het snoeien in de mogelijkheden voor vrouwen om zelfstandig hun leven op te bouwen, want dan moeten ze wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 00:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de regering daar een beleid moeten voeren om door middel van sperma sorteren ervoor te zorgen dat er nu meer meisjes dan jongens worden geboren, om het tekort aan vrouwen te reduceren.
Ja als je de grens niet kunt snappen tussen flirten of seksuele intimidatie dan is dan wellicht lastiger. Verder is er weinig veranderd.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:35 schreef Friday12 het volgende:
Wat trouwens meer invloed heeft gehad is de metoo beweging een paar jaar terug. Mannen die minder snel op een dame afstappen spontaan
Inderdaad, een of andere maffe doorgeslagen feministe zegt wat in een column of op Twitter. En meteen denken ze dat dat een wet is en houden ze zich er braaf aan. En gaan ze als een varkentje in de stront van hun slachtofferrol draaien dat ze zo zielig zijn en niks meer mogen.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat voor kneusje ben je dan als je anderen je laat vertellen wat je moet of mag doen. Zelf nadenken is weer eens teveel gevraagd.
Lekker verschuilen achter anderen, als echte alfa-man.
Toen ik aan het daten was, was dat ze zelf hun broek op kunnen houden in ieder geval wel het minste.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mannen stellen zelden eisen aangaande de maatschappelijke carrière van vrouwen.
Is dat zo, dat mannen die eisen zelden stellen? Ik ken eigenlijk heel weinig mannen die het wel oké zouden vinden als hun vrouw lekker niks gaat zitten doen. Een bijdrage leveren aan hun gezamenlijke leven en huishouden wordt toch op z'n minst verwacht, lijkt me.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mannen stellen zelden eisen aangaande de maatschappelijke carrière van vrouwen.
Vrouwen zijn sowieso kritischer. Maar dat is ook logisch.
Okay en dit soort omschrijvingen, staan mannen voor dat soort vrouwen in de rij?quote:Op woensdag 24 december 2025 07:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Goede baan(100k/jaar), dure auto, groot huis en het liefst afbetaald. Dan ook nog minstens 1,90, gespierd etc. Genoeg geld zodat man de vrouw jan onderhouden
Het is natuurlijk niet elke vrouw maar je ziet dat telkens meer langskomen en dat komt uit social media bagger
De wereld zit vol zieke moslims, is de rauwe conclusie. En dan wat voorbeelden zoals bij Bondi Beach en vertellen dat dit hele gewone moslims zijn…quote:Op woensdag 24 december 2025 08:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Behalve de titel, wat is er precies mannenhaat aan?
De titel is inderdaad overtrokken, hoewel de mannen waar die column over gaat wel degelijk behoorlijk ziek zijn, naar mijn mening.
Nou ja, sinds 1991 is verkrachting binnen het huwelijk ook strafbaar, bestaat er geen recht meer op seks binnen het huwelijk. De betreffende incels hebben dan dus nog niets aan een vrouw die zich noodgedwongen tot hen richt. Tenzij ze dat recht weer terug willen brengen natuurlijk. Past wel binnen het weghalen van overige rechten van vrouwen om ze weer afhankelijk te maken.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er is geen tekort aan vrouwen. Al verdubbel je het aantal vrouwen t.o.v. mannen, dan nog blijven er een hoop liever alleen dan dat ze vast zitten aan zo'n exemplaar dat meent dat hij recht heeft op seks. Dus dan komt de volgende stap voor incels in zicht: het snoeien in de mogelijkheden voor vrouwen om zelfstandig hun leven op te bouwen, want dan moeten ze wel.
En als we het al over eugenetica hebben, dan zou het "probleem" ook opgelost worden door mannen met een strakke kaaklijn, met een lengte van minstens 1.80m en zonder kutkarakter te fokken, toch? Hoeft er niemand van hun rechten gestript te worden.
Zoals ik zei, is de titel overtrokken.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De wereld zit vol zieke moslims, is de rauwe conclusie. En dan wat voorbeelden zoals bij Bondi Beach en vertellen dat dit hele gewone moslims zijn…
Zou ik na zo’n column problemen krijgen denk je? Zou iemand als Debby mij dan beschuldigen van racisme (ik mag hopen van wel, want dat is dan ook terecht)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |