Zeg dat. 49. WTF.quote:
Prachtige leeftijd toch? je mag het halen!quote:
Wat toevallig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feli
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Goeie tetters ditquote:
Gefeliciteerdquote:
gefeliciteerd meneer moderator sp3c!quote:
Collega is wel al héél lang geleden.quote:
2001-2002 inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2025 17:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Collega is wel al héél lang geleden.
2002 of ergens in die richting?
Ik ook niet hoor. Al sinds 2010 uit de IT weg.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2001-2002 inderdaadMaar ja verder nooit wat bereikt in het leven dusjah
Was mijn allereerste klus in de detachering. Veredelde studentenvereniging was het. Ben er pas 5 jaar geleden weg gegaanquote:Op woensdag 24 december 2025 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Al sinds 2010 uit de IT weg.
Praktijkopleider in de procesindustrie.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was mijn allereerste klus in de detachering. Veredelde studentenvereniging was het. Ben er pas 5 jaar geleden weg gegaanHad misschien wel wat eerder gemogen. Wat doe je nu?
Aha Okeequote:Op woensdag 24 december 2025 18:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Praktijkopleider in de procesindustrie.
Met de humor zit het nog wel goed heer fles.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aha OkeeIk ben Servicedeskcoördinator geworden. Toch IT maar zonder dat je iets hoeft te kunnen zeg maar
Nicequote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aha OkeeIk ben Servicedeskcoördinator geworden. Toch IT maar zonder dat je iets hoeft te kunnen zeg maar
Al enige verbetering te bespeuren op het gebied van dat rotte oog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op woensdag 24 december 2025 18:23 schreef vosss het volgende:
@:bart2002
We zijn nu 8 weken na de laatste operatie en 2 weken terug op controle was de oogarts tevreden. Netvlies ligt op z'n plek en binnenkant van oog laat langzaam, maar gestaag herstel zien. Rest in spoiler:Om pupillen groter danwel kleiner te maken, hebben wij verschillende producten in ons assortimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gr gr Mo & SamirPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |