Marijke Helwegen?quote:
quote:
Denk eerder andersomquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heeft hem wel in Lillian Marijnissen mogen hangen.
Die ken ik helaas niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor Noah-Lynn van Leuven?
Ik snap het zelf ook niet helemaal maar vond hem nooit sympathiek. Verder geen kwaaie kerel volgens mij.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:49 schreef Doevelaer het volgende:
Mensen die iets tegen Gando hebben sporen niet
Dit is genietenquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marijke Helwegen?
[ afbeelding ]
Gary is heuls wel sympathiekquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet helemaal maar vond hem nooit sympathiek. Verder geen kwaaie kerel volgens mij.
Heb jij een tijdmachine?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ten tijde van 9 to 5 zeker
Hopelijk was de pendelbus op tijd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:50 schreef BB-King het volgende:
Michael moet nog langer ingooien.
Zat laatst ook al te miepen dat hij te lang moest wachten.
Jammer van Noppert. Wel de beste/tofste pot tot nu toe.quote:
Dit overkwam Barney niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:50 schreef BB-King het volgende:
Michael moet nog langer ingooien.
Zat laatst ook al te miepen dat hij te lang moest wachten.
Uiteindelijk wel de politie bij aan de pas gekomenquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heeft hem wel in Lillian Marijnissen mogen hangen.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet, want niemand kan hem verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |