quote:Op woensdag 24 december 2025 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
Heb je wel eens gehoord van de live van een met rood uit de bondgenoten gestuurde deelnemer?
Die gaat niet door vanavond .. Hij schuift wel 'verplicht' aan bij ShownieuwsJemig. Ik ben hem speciaal daarvoor gaan volgen vanmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook echt ik "moet" aanschuiven.
Hotapnyc
quote:Op woensdag 24 december 2025 19:13 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jemig. Ik ben hem speciaal daarvoor gaan volgen vanmiddag.
En ook echt ik "moet" aanschuiven.
Gewoon achteraf kijken en dan doorspoelen naar het bijna einde. Pro tip.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zou me niets verbazen als het ook echt moest van 'ome John'.
Ik ga er in elk geval niet voor zitten, waarschijnlijk moet je eerst door een hele berg oninteressante drek heen voor ze bij die paar minuten Fadi-fame aankomen, thanks but not thanks.
eetsmakelijkquote:Op woensdag 24 december 2025 19:28 schreef Cirilico het volgende:
Nou, ik ga mijn rijst afgieten. En rendang opscheppen.
Lekker ite.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:28 schreef Cirilico het volgende:
Nou, ik ga mijn rijst afgieten. En rendang opscheppen.
Ik was te vroeg met die TTquote:Op woensdag 24 december 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Aangezien dit tegenwoordig ook weer mag:"Vandaag is rooooood!"
Dat is wel fijn, dat het goed is gelukt.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:44 schreef Cirilico het volgende:
En de rendang is onwijs goed gelukt.![]()
Wij van WC-Eend.
En vervolgens iedere keer weer uitpraten met huilie erbij.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:45 schreef StephanL het volgende:
Daisy maakt ook met iedereen problemen.
Ja precies. Vind het maar rare mensen deze maandquote:Op woensdag 24 december 2025 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En vervolgens iedere keer weer uitpraten met huilie erbij.
Jammer joh. Hoort inmiddels bij het dagelijkse programma, huilie huilie, vals gedrag, agressief gedrag. Van meerdere bewoners uiteraard.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ze gaat toch niet weer zo lelijk hui..... nevermind
jij zegt het ik denk het, geen leuke groep idd, aparte mensenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies. Vind het maar rare mensen deze maand
Eens, rare mensen inderdaad, niet eerder een maand voorbij zien komen met zulke verschrikkelijke .....quote:Op woensdag 24 december 2025 19:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies. Vind het maar rare mensen deze maand
Aard van het beestje.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:38 schreef Cirilico het volgende:
Fadi is schijnheiliger dan al die achterbakse trutten die er de afgelopen twee jaar in hebben gezeten.
Mijn gunst. Teringlijer. En maar dr pot verwijten straks.
Maar vooral ook onaardig en vals en respectloos.
Ach ja , die zit er ook nog. Gelukkig kan hij goed zingen.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:49 schreef Cirilico het volgende:
Wij weten toch al twee cycli dat Angelo nergens wat van bakt?
quote:Op woensdag 24 december 2025 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja , die zit er ook nog. Gelukkig kan hij goed zingen.
Zelfs Lenie was in vergelijking een nachtegaaltjequote:Op woensdag 24 december 2025 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja , die zit er ook nog. Gelukkig kan hij goed zingen.
Het rellen is nog niet geweest, alleen gemene loeders en een spel nu, jaha een spel en duurt ineens ook lang.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Ik stiekem hier kijken voor een semi live verslag
Een paar Posts
Nou, rekenen kan hij ineens wel. Net als de verder hartstikke domme Fadi.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:49 schreef Cirilico het volgende:
Wij weten toch al twee cycli dat Angelo nergens wat van bakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |