abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2026 @ 11:48:26 #201
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_220465371
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
De poef is eindelijk af:

[ afbeelding ]
Oh die had ik helemaal gemist! Leuk geworden!
in de haak.
  maandag 30 maart 2026 @ 11:49:11 #202
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_220465383
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb vanmiddag een precies passend ei gevonden bij de appie :D (niet om te eten maar dat mag de pret niet drukken, een lekker aaibaar ei leuk gekleurd met een touwtje eraan)

[ link | afbeelding ]

En zelf de rest een beetje verzonnen. Zus zal m best leuk vinden, ik stuur m dinsdag op oO<

[ link | afbeelding ]
goed gelukt! :)
in de haak.
pi_220467482
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb vanmiddag een precies passend ei gevonden bij de appie :D (niet om te eten maar dat mag de pret niet drukken, een lekker aaibaar ei leuk gekleurd met een touwtje eraan)

[ link | afbeelding ]

En zelf de rest een beetje verzonnen. Zus zal m best leuk vinden, ik stuur m dinsdag op oO<

[ link | afbeelding ]
Super lief en schattig!
Buikje genaaldvilt?
pi_220467587
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:


Super lief en schattig!
Buikje genaaldvilt?
Bij de Albert Heijn (noem ik altijd appie) een soort vilten decoratie ei met een touwtje er aan gekocht. Die paste precies!
pi_220467608
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 15:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Bij de Albert Heijn (noem ik altijd appie) een soort vilten decoratie ei met een touwtje er aan gekocht. Die paste precies!
Ah dat kan ook!
Ziet er super lief uit O+
pi_220467660
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:


Ah dat kan ook!
Ziet er super lief uit O+
Stond ook al in mn eerdere bericht ;) :*
pi_220467879
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Stond ook al in mn eerdere bericht ;) :*
Sorry :@
Overheen gelezen... Sowieso ben ik van eerst liken en een tijdje later pas typen
Excuses
pi_220475604
Stukje verder weer met het zomer vestje.
Ik had te weinig blauw en zij hebben dus geen voorraad meer, vandaag 4x wit van dezelfde dikte en katoenmerk gekocht en paar toertjes gehaakt.
Leuk als contrast wel :)



Bovenop het wit doe ik dan weer paar toeren blauw/petrol.
Andere pand ook at random afwisselend.
pi_220475627
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:06 schreef Blues het volgende:
Stukje verder weer met het zomer vestje.
Ik had te weinig blauw en zij hebben dus geen voorraad meer, vandaag 4x wit van dezelfde dikte en katoenmerk gekocht en paar toertjes gehaakt.
Leuk als contrast wel :)

[ link | afbeelding ]

Bovenop het wit doe ik dan weer paar toeren blauw/petrol.
Andere pand ook at random afwisselend.
Ik denk dat ik dat wit erbij zelfs mooier vind dan één enkele kleur, als ik dit zo zie
pi_220475633
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk dat ik dat wit erbij zelfs mooier vind dan één enkele kleur, als ik dit zo zie
Ja he, ik ook.
Zie ook het oorspronkelijke plaatje bij het patroon.
Dat verloopt ook maar dan anders.
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 22:04:06 #211
388664 crew  Dotteke
pi_220478422
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:06 schreef Blues het volgende:
Stukje verder weer met het zomer vestje.
Ik had te weinig blauw en zij hebben dus geen voorraad meer, vandaag 4x wit van dezelfde dikte en katoenmerk gekocht en paar toertjes gehaakt.
Leuk als contrast wel :)

[ link | afbeelding ]

Bovenop het wit doe ik dan weer paar toeren blauw/petrol.
Andere pand ook at random afwisselend.
Is ook mooi. Hetzelfde als op de foto
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 08:08:13 #213
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220480089
quote:
1 april _O-

Lijkt wel op een thermometer.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220480092
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
1 april _O-

Lijkt wel op een thermometer.
Moest zo hard lachen toen ik hem zag dat ik hier even offtopic moest gaan met een grapje :@
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 08:10:28 #215
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220480097
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Moest zo hard lachen toen ik hem zag dat ik hier even offtopic moest gaan met een grapje :@
Het mag op deze dag. :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220481118
quote:
_O-
pi_220500586
Ik ben begonnen met een Temperatuurslang. Variant op de temperatuurdeken.

Het is voor het eerste levensjaar van mijn neefje, beginnend op 1 juni 2025. Uitgaande van de maximale dagtemperatuur van het KNMI station bij hen in de buurt.



De laatste 2 maanden heb ik nog niet, maar de warmste en koudste maanden hebben we al gehad dus ik heb gekeken wat de laagste en hoogste temperatuur was en op basis daarvan een verdeling gemaakt in stappen van 3 graden. 13 kleurtjes.




En de eerste maand is al klaar *G*


Omdat het voor een baby/peuter is en fiberfill schadelijk is als dat in hun longetjes komt heb ik bedacht dat ik de vulling in een panty doe. Ik heb de 2 'benen' van de panty in elkaar gedaan zodat het ook nog een dubbele laag is. Dat houdt dan de vezels tegen zodat er niets kan ontsnappen door de gaatjes in de haaksteken. En een panty leek me qua vorm wel handig voor een slang :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 18:22:32 #218
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220501075
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb vanmiddag een precies passend ei gevonden bij de appie :D (niet om te eten maar dat mag de pret niet drukken, een lekker aaibaar ei leuk gekleurd met een touwtje eraan)

[ link | afbeelding ]

En zelf de rest een beetje verzonnen. Zus zal m best leuk vinden, ik stuur m dinsdag op oO<

[ link | afbeelding ]
Wat schattig en leuk O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220501215
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:52 schreef essnhills het volgende:
Ik ben begonnen met een Temperatuurslang. Variant op de temperatuurdeken.

Het is voor het eerste levensjaar van mijn neefje, beginnend op 1 juni 2025. Uitgaande van de maximale dagtemperatuur van het KNMI station bij hen in de buurt.

[ link | afbeelding ]

De laatste 2 maanden heb ik nog niet, maar de warmste en koudste maanden hebben we al gehad dus ik heb gekeken wat de laagste en hoogste temperatuur was en op basis daarvan een verdeling gemaakt in stappen van 3 graden. 13 kleurtjes.


[ link | afbeelding ]

En de eerste maand is al klaar *G*


Omdat het voor een baby/peuter is en fiberfill schadelijk is als dat in hun longetjes komt heb ik bedacht dat ik de vulling in een panty doe. Ik heb de 2 'benen' van de panty in elkaar gedaan zodat het ook nog een dubbele laag is. Dat houdt dan de vezels tegen zodat er niets kan ontsnappen door de gaatjes in de haaksteken. En een panty leek me qua vorm wel handig voor een slang :+
Wat een leuk idee en prachtig kleuren effect zo.
Had er nog nooit van gehoord.
pi_220502093
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een leuk idee en prachtig kleuren effect zo.
Had er nog nooit van gehoord.
Temperatuurdekens kom ik al jaren tegen online, maar vond het nooit leuk genoeg om er eentje te maken.

En nu kwam ik laatst dus een temperatuurslang tegen en ik dacht meteen "Dat is wél leuk om voor neefje te maken!” :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 08:09:07 #221
388664 crew  Dotteke
pi_220503943
IK heb nog nooit gehoord van een temperatuur slang/deken?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220503963
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:52 schreef essnhills het volgende:
Ik ben begonnen met een Temperatuurslang. Variant op de temperatuurdeken.

Het is voor het eerste levensjaar van mijn neefje, beginnend op 1 juni 2025. Uitgaande van de maximale dagtemperatuur van het KNMI station bij hen in de buurt.

[ link | afbeelding ]

De laatste 2 maanden heb ik nog niet, maar de warmste en koudste maanden hebben we al gehad dus ik heb gekeken wat de laagste en hoogste temperatuur was en op basis daarvan een verdeling gemaakt in stappen van 3 graden. 13 kleurtjes.


[ link | afbeelding ]

En de eerste maand is al klaar *G*


Omdat het voor een baby/peuter is en fiberfill schadelijk is als dat in hun longetjes komt heb ik bedacht dat ik de vulling in een panty doe. Ik heb de 2 'benen' van de panty in elkaar gedaan zodat het ook nog een dubbele laag is. Dat houdt dan de vezels tegen zodat er niets kan ontsnappen door de gaatjes in de haaksteken. En een panty leek me qua vorm wel handig voor een slang :+
Super leuk
Staat op mijn wensenlijst, alleen zoveel werk :o
Zo'n slang is een leuke oplossing :Y

En idd in een panty is veilig !
pi_220505035
Het zijn ook meteen regenboogkleuren zie ik O+
pi_220506869
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:09 schreef Dotteke het volgende:
IK heb nog nooit gehoord van een temperatuur slang/deken?
Een temperatuurdeken is al wel jaren een ding. Zie ze best vaak voorbij komen :Y maar meer op Engelstalige fora etc waar mensen hun creaties delen, niet echt in Nederlandse shops en haaksites.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220506876
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:35 schreef Blues het volgende:
Het zijn ook meteen regenboogkleuren zie ik O+
Ja :D

Al is de regenboog niet bewust maar meer een gevolg van de temperatuurkleuren :+ als zie je die niet zo vaak op deze manier natuurlijk.

En het wordt heel kleurrijk *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')