Oh die had ik helemaal gemist! Leuk geworden!quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
De poef is eindelijk af:
[ afbeelding ]
goed gelukt!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb vanmiddag een precies passend ei gevonden bij de appie(niet om te eten maar dat mag de pret niet drukken, een lekker aaibaar ei leuk gekleurd met een touwtje eraan)
[ link | afbeelding ]
En zelf de rest een beetje verzonnen. Zus zal m best leuk vinden, ik stuur m dinsdag op
[ link | afbeelding ]
Super lief en schattig!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb vanmiddag een precies passend ei gevonden bij de appie(niet om te eten maar dat mag de pret niet drukken, een lekker aaibaar ei leuk gekleurd met een touwtje eraan)
[ link | afbeelding ]
En zelf de rest een beetje verzonnen. Zus zal m best leuk vinden, ik stuur m dinsdag op
[ link | afbeelding ]
Bij de Albert Heijn (noem ik altijd appie) een soort vilten decoratie ei met een touwtje er aan gekocht. Die paste precies!quote:Op maandag 30 maart 2026 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Super lief en schattig!
Buikje genaaldvilt?
Ah dat kan ook!quote:Op maandag 30 maart 2026 15:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn (noem ik altijd appie) een soort vilten decoratie ei met een touwtje er aan gekocht. Die paste precies!
Stond ook al in mn eerdere berichtquote:Op maandag 30 maart 2026 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah dat kan ook!
Ziet er super lief uit
Ik denk dat ik dat wit erbij zelfs mooier vind dan één enkele kleur, als ik dit zo ziequote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:06 schreef Blues het volgende:
Stukje verder weer met het zomer vestje.
Ik had te weinig blauw en zij hebben dus geen voorraad meer, vandaag 4x wit van dezelfde dikte en katoenmerk gekocht en paar toertjes gehaakt.
Leuk als contrast wel![]()
[ link | afbeelding ]
Bovenop het wit doe ik dan weer paar toeren blauw/petrol.
Andere pand ook at random afwisselend.
Ja he, ik ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wit erbij zelfs mooier vind dan één enkele kleur, als ik dit zo zie
Is ook mooi. Hetzelfde als op de fotoquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:06 schreef Blues het volgende:
Stukje verder weer met het zomer vestje.
Ik had te weinig blauw en zij hebben dus geen voorraad meer, vandaag 4x wit van dezelfde dikte en katoenmerk gekocht en paar toertjes gehaakt.
Leuk als contrast wel![]()
[ link | afbeelding ]
Bovenop het wit doe ik dan weer paar toeren blauw/petrol.
Andere pand ook at random afwisselend.
1 aprilquote:
Moest zo hard lachen toen ik hem zag dat ik hier even offtopic moest gaan met een grapjequote:Op woensdag 1 april 2026 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 april![]()
Lijkt wel op een thermometer.
Het mag op deze dag.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moest zo hard lachen toen ik hem zag dat ik hier even offtopic moest gaan met een grapje
Wat schattig en leukquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb vanmiddag een precies passend ei gevonden bij de appie(niet om te eten maar dat mag de pret niet drukken, een lekker aaibaar ei leuk gekleurd met een touwtje eraan)
[ link | afbeelding ]
En zelf de rest een beetje verzonnen. Zus zal m best leuk vinden, ik stuur m dinsdag op
[ link | afbeelding ]
Wat een leuk idee en prachtig kleuren effect zo.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:52 schreef essnhills het volgende:
Ik ben begonnen met een Temperatuurslang. Variant op de temperatuurdeken.
Het is voor het eerste levensjaar van mijn neefje, beginnend op 1 juni 2025. Uitgaande van de maximale dagtemperatuur van het KNMI station bij hen in de buurt.
[ link | afbeelding ]
De laatste 2 maanden heb ik nog niet, maar de warmste en koudste maanden hebben we al gehad dus ik heb gekeken wat de laagste en hoogste temperatuur was en op basis daarvan een verdeling gemaakt in stappen van 3 graden. 13 kleurtjes.
[ link | afbeelding ]
En de eerste maand is al klaar
Omdat het voor een baby/peuter is en fiberfill schadelijk is als dat in hun longetjes komt heb ik bedacht dat ik de vulling in een panty doe. Ik heb de 2 'benen' van de panty in elkaar gedaan zodat het ook nog een dubbele laag is. Dat houdt dan de vezels tegen zodat er niets kan ontsnappen door de gaatjes in de haaksteken. En een panty leek me qua vorm wel handig voor een slang
Temperatuurdekens kom ik al jaren tegen online, maar vond het nooit leuk genoeg om er eentje te maken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een leuk idee en prachtig kleuren effect zo.
Had er nog nooit van gehoord.
Super leukquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:52 schreef essnhills het volgende:
Ik ben begonnen met een Temperatuurslang. Variant op de temperatuurdeken.
Het is voor het eerste levensjaar van mijn neefje, beginnend op 1 juni 2025. Uitgaande van de maximale dagtemperatuur van het KNMI station bij hen in de buurt.
[ link | afbeelding ]
De laatste 2 maanden heb ik nog niet, maar de warmste en koudste maanden hebben we al gehad dus ik heb gekeken wat de laagste en hoogste temperatuur was en op basis daarvan een verdeling gemaakt in stappen van 3 graden. 13 kleurtjes.
[ link | afbeelding ]
En de eerste maand is al klaar
Omdat het voor een baby/peuter is en fiberfill schadelijk is als dat in hun longetjes komt heb ik bedacht dat ik de vulling in een panty doe. Ik heb de 2 'benen' van de panty in elkaar gedaan zodat het ook nog een dubbele laag is. Dat houdt dan de vezels tegen zodat er niets kan ontsnappen door de gaatjes in de haaksteken. En een panty leek me qua vorm wel handig voor een slang
Een temperatuurdeken is al wel jaren een ding. Zie ze best vaak voorbij komenquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:09 schreef Dotteke het volgende:
IK heb nog nooit gehoord van een temperatuur slang/deken?
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:35 schreef Blues het volgende:
Het zijn ook meteen regenboogkleuren zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |