Kan je wolwinkeltje niet bij bestellen dan?quote:Op maandag 12 januari 2026 15:33 schreef Apjong het volgende:
#edit ze hadden nog maar 4 bollen.... nu maar hopen dat ik het red daarmee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:25 schreef essnhills het volgende:
Iemand heeft een plaatje van mij gemaakt in dat AI topic bovenaanJa ik had hem gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks mis met wisselen tussen projectenquote:Op donderdag 15 januari 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
De mandala madness is zo'n leuk project
Ik ben benieuwd of ik hem dit jaar afkrijg... ligt niet aan mijn haaktempo, wel aan mijn discipline om me aan één project te houden
Heb gisteren even mijn haakprojecten uitgezocht. Alles wat ik niet af wil maken weggegooid. Dingen die te saai zijn. Haken blijft een hobby, dus gewoon opruimen en me richten op leuke dingen
Ik wissel ook tussen 4 projecten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met wisselen tussen projecten![]()
Het is een hobby, geen productie.
Als ik ff geen zin meer in een project heb dan pak ik een andere. En uiteindelijk maak ik de meeste af
Ik maak ze in principe af. Alleen nu dacht ik ineens idd van hobby. En gewoon dingen die er al tijden liggen en waar ik enkel tegenop zie... Nu heb ik weer een acceptabel aantal project die ik leuk vind.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met wisselen tussen projecten![]()
Het is een hobby, geen productie.
Als ik ff geen zin meer in een project heb dan pak ik een andere. En uiteindelijk maak ik de meeste af
Oh vier, netjes hoor! Dat is mijn streven en lukt nietquote:Op donderdag 15 januari 2026 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wissel ook tussen 4 projecten.
Ik heb er ietssssss meerquote:Op donderdag 15 januari 2026 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wissel ook tussen 4 projecten.
Ja precies. Als je iets niet leuk vind..quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak ze in principe af. Alleen nu dacht ik ineens idd van hobby. En gewoon dingen die er al tijden liggen en waar ik enkel tegenop zie... Nu heb ik weer een acceptabel aantal project die ik leuk vind.
En idd, afwisseling. Even de mandala, daarna weer een knuffel of tapastry of mozaïek of kleertjes voor knuffels (Carolientjes/Kareltjes en ik heb een boek waaruit ik een beer en hert uit heb gehaakt dat boekje staat vol met kleertjes).
En zelfs afwisselen tussen knuffels.
Maar eerst de WIP's afmaken nu, echt waar, voordat ik wat anders start
Alleen kleertjes voor hert en beer, die maak ik bij de haakclubjes
[..]
Oh vier, netjes hoor! Dat is mijn streven en lukt niet
Ja dat dusquote:Op donderdag 15 januari 2026 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er ietssssss meer
[..]
Ja precies. Als je iets niet leuk vind..
Ik heb ook wel eens een WIP helemaal uitgehaald en er weer nieuwe bolletjes van gedraaid.
Nouja nu voor mijn neefje maak ik ook een hoop kleine dingetjes, soms met patroon, soms zonderquote:Op donderdag 15 januari 2026 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat dus
Soms valt iets tegen
Jij bent volgens mij ook meer van de "serieuze" projecten toch?
Eigenlijk wil ik de mandala in een jaar tijd maken. Alleen nog maar vijf maandenklinkt niet realistisch
Hoe groter iets wordt hoe gemotiveerde ik word, want dan denk ik dat het bijna af is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja nu voor mijn neefje maak ik ook een hoop kleine dingetjes, soms met patroon, soms zonder
En niet jezelf zo onder druk zettendat werkt meestal averechts.
Zeker als je wat verder bent met je Mandala. Iedere toer wordt groter en groter en dan ben je straks meer dan een uur met 1 toer bezig en dan zie je veel minder snel progressie. Dat kan demotiverend werken, zeker als je jezelf tijdsdruk geeft
Ah chillquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe groter iets wordt hoe gemotiveerde ik word, want dan denk ik dat het bijna af is.
Oh tof! Ik heb om de een of andere reden dat je een extreme pro bent die altijd heel moeilijk dingen maakt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja nu voor mijn neefje maak ik ook een hoop kleine dingetjes, soms met patroon, soms zonder
En niet jezelf zo onder druk zettendat werkt meestal averechts.
Zeker als je wat verder bent met je Mandala. Iedere toer wordt groter en groter en dan ben je straks meer dan een uur met 1 toer bezig en dan zie je veel minder snel progressie. Dat kan demotiverend werken, zeker als je jezelf tijdsdruk geeft
Ik kan je niet helpen met tegenargumentenquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh zeker
Zou het leuk vinden als het lukt en anders ook primahet proces is heel leuk en ik heb een ander project dat ik graag wil maken... ik ben opzoek naar tegen argumenten nodig
Universe in Bloom
Het erge is, ik kan me de garens veroorloven. Het patroon is gratis en het soort project dat ik heerlijk vindalleen nu moet ik verzinnen waarom niet
[..]
Oh tof! Ik heb om de een of andere reden dat je een extreme pro bent die altijd heel moeilijk dingen maakt.
En jep, dat groeien is leuk. Ben nog maar bij deel zes geloof ik, van de achttien
Herkenbaar!quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen met tegenargumenten
Maar ja, ik maak idd ook dingen zoals die bloemen voor mijn broers bruiloft. Ik vind het leuk om hele delicate dingen te maken
Maar ik wissel dus ook af in niveau
Wat supermooi geworden!! Ziet er wel ingewikkeld uitquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even pauze en ook even hier delen, want ik vind hem mooi worden
Niet eens moeilijk, gewoon lekker wat leuks op en gaan
[ afbeelding ]
Dank je! Ben nog niet eens op de helftquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat supermooi geworden!! Ziet er wel ingewikkeld uit
Haha anders zou he scheef moeten lopen zodat de panden recht hangenquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:36 schreef Blues het volgende:
Ik ben begonnen aan mijn 2e pand. Deel.
En het is even lang als de eerste![]()
Yesssssssss
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |