Ik kan je tiktokker crazymom41 van harte aanbevelen.quote:Op maandag 29 december 2025 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, ik ben overgestapt van youtuber Kevin Timmer naar youtuber Alexey Welsh
CrazyFrog41quote:Op maandag 29 december 2025 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan je tiktokker crazymom41 van harte aanbevelen.
Ook namens @:onlogisch
Dit begint een beetje zielig te worden!quote:Op maandag 29 december 2025 14:00 schreef Tjacka het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 30-12-2025 12:13. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen
@:mikeytt @:sked
Het is allang geen kerst meer. Wil je gewoon weer je normale UI nemen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1655 5/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟨🟨⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1451 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
🟨⬛🟨🟩⬛🟨
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
Mensen laten hun kerstboom toch altijd staan tot 1 januariquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is allang geen kerst meer. Wil je gewoon weer je normale UI nemen?
Dank je wel
Ok, hier heb je een punt. (mijn kerstboom staat ook nog)quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen laten hun kerstboom toch altijd staan tot 1 januari
Nou dan doe ik dat ook met mijn UI
Heb je een echte boom of een kunstboom?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, hier heb je een punt. (mijn kerstboom staat ook nog)
Tot driekoningen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen laten hun kerstboom toch altijd staan tot 1 januari
Nou dan doe ik dat ook met mijn UI
Ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je een echte boom of een kunstboom?
Prachtig vriend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1451 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1655 2/6
🟨⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Wat leuk, een totaal nieuwe userquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:36 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Mokerdomme fout van admin GGMM
Welkom thuis Niek!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:36 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Mokerdomme fout van admin GGMM
Geef jij dit even door aan Scrummie @GGMM, dan wordt hij op jou boos ipv van mijquote:Dit verandert 1 januari:
Tot nu toe kon je één keer per jaar meedoen aan een stoppen-met-roken-programma. Dat wordt drie keer. Want stoppen met roken is niet voor iedereen even makkelijk.
@Zipportalquote:Je mag een aantal nieuwe dingen weggooien in de PMD-bak of -zak (plastic, metaal, drinkpakken). Zoals koffiecapsules, die hoeven niet leeg te zijn. En ook huishoudelijke spuitbussen, zoals deo, haarlak en slagroom.
Voortaan pinnen @RamboDirk cc @Taradoquote:Maximaal 2999 euro contant betalen
Winkeliers mogen geen contante betalingen van 3000 euro en meer aannemen. De overheid verbiedt dit omdat criminelen vaak grote contante betalingen zouden gebruiken om geld wit te wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |