Iets nieuws?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:22 schreef ToT het volgende:
Ik word er anders altijd weer vrolijk van als ik in haar Pohi zit te F5'en en weer iets nieuws zie!
Vermoeiende act, imhoquote:
Ja nou nieuwe topic met het zelfde gezeik bedoel ik natuurlijk!quote:Op woensdag 24 december 2025 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Iets nieuws?
[..]
Vermoeiende act, imho
Het moet wel 50/50 zijn dus dat hoofd geven mag net zo lang als het verhaal duren.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:09 schreef Twiitch het volgende:
Jeetje mina als ik van een vrouw continu dit soort gezever aan moet horen dan is het wel iedere dag hoofd geven anders no deal. Wederkerigheid enzo.
Minuut of twee dusquote:Op woensdag 24 december 2025 17:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het moet wel 50/50 zijn dus dat hoofd geven mag net zo lang als het verhaal duren.
Op zich een prima deal om eens een gesprekkenweekendsessie te houden. Akkoord!quote:Op woensdag 24 december 2025 17:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het moet wel 50/50 zijn dus dat hoofd geven mag net zo lang als het verhaal duren.
Ik multidate niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:30 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Vrouwen gaan naar evenveel dates als mannen.* Jij kiest er blijkbaar voor achter mannen aan te gaan die heel veel dates hebben, maar er zijn genoeg mannen die dat niet doen.
*homo's uitgezonderd
die dates bestaan niet, het is allemaal fantasiequote:Op dinsdag 23 december 2025 21:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je ervan om bij een date in jouw stad af te spreken zodat hij moet reizen en daar tijd en geld aan moet besteden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |