Jazeker, Finasteride, voor als je later geen harde lul meer wil krijgen. Voor de rest allerlei gekke risico's op bijwerkingen wat het gewoon niet waard is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:00 schreef Mikeytt het volgende:
Snap niet dat mannen veel (oudere) mannen niet gewoon eerder aan de minoxidil gaan, en eventueel finasteride. Is de heilige graal onder dermatologen.
Jonge mannen gebruiken het wel steeds vaker.
Op jonge leeftijd had ik een bos. Vervolgens werden de haren dunner, begonnen inhammen te ontstaan. Hoofdhuid steeds meer zichtbaar. Bij mij loopt het proces heel traag. Ben nu bijna 40. Heb boven wel wat over maar je kan er eigenlijk niks mee. Dus om de twee weken doe ik trimmer eroverheen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:55 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik was laatst op een familiefeestje en toen ik met een oom in gesprek was zei hij ineens 'Jij hebt nog een flinke bos haar'. Op het moment zelf dacht ik er nog niet zoveel bij, maar later herinnerde ik het gesprek ineens en kwam het besef:
Mijn broer is kaal.
Vader is kaal.
Broers van mijn moeder...
Je hebt het al geraden;
Kaal.
Ojee.
Het zou zomaar kunnen dat ik straks ook aan de beurt ben. Ik kan me misschien maar beter voorbereiden.
Heb jij voortijdig afscheid moeten nemen van je weelderige bos haar?
Vond je het vervelend, of maakt het niet zoveel uit?
Doet het iets met je zelfvertrouwen?
Willen vrouwen nog steeds je Pokémon vangen?
Kale man, vertel mij je verhaal.
Ik ga binnenkort beginnen - mijn dermatoloog zei dat ik beter schuim kon nemen vanwege huidirritatie of zoiets door lotion. Die is wel duurder. Wat gebruik jij, ervaringen?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:00 schreef Mikeytt het volgende:
Snap niet dat mannen veel (oudere) mannen niet gewoon eerder aan de minoxidil gaan, en eventueel finasteride. Is de heilige graal onder dermatologen.
Volgens mij vinden de meeste vrouwen ook dat haar gewoon verzorgt moet zijn, of dat nou heel kort/kaal of lang is.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:10 schreef Document1 het volgende:
Kijk je hebt onzekere mannen, die worden een nog onzekerder mannetje als ze ook maar denken dat ze kaal worden en die gaan dus never nooit neuken. Want die stinken naar onzekerheid.
Dan heb je gewoon een man en die man interesseert het geen reet of hij nou kaal is of haar heeft. Die neuken wel. Met of zonder haar.
Dat is zeker waar je moet wel je hoofdhuid goed verzorgen en blijven trimmen. Van de dominee wordt niemand geil.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de meeste vrouwen ook dat haar gewoon verzorgt moet zijn, of dat nou heel kort/kaal of lang is.
Ik las rimmenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar je moet wel je hoofdhuid goed verzorgen en blijven trimmen. Van de dominee wordt niemand geil.
Pas seirues op met dit soort adviezen. Dit werkt lang niet altijd goed uit!quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:00 schreef Mikeytt het volgende:
op je eikel ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:27 schreef JopieKlaassen het volgende:
Is een teken van intelligentie. In een drukke straat groeit immers ook geen gras.
Kans op bijwerkingen met finasteride is nihil. Maar een heel klein percentage ziet problemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pas seirues op met dit soort adviezen. Dit werkt lang niet altijd goed uit!
Als je je haar terug wil hebben is een haartransplantatie the way to go.
Het wordt ook hevig betwist of en in welke mata dat middel bijdraagt aan haar behoudt, nog niet eens aan hernieuwde haargroei.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kans op bijwerkingen met finasteride is nihil. Maar een heel klein percentage ziet problemen.
Een haartransplantatie doe je als het al te laat is. Minoxidil is preventief.
Dat verklaart tevens mijn overdaad aan konthaar.quote:
Betwist? Niet onder de experts. Minoxidil is juist de heilige graal onder dermatologen en is het best onderzochte middel op de markt. Er is gewoon consensus dat minoxidil haarverlies tegengaat.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het wordt ook hevig betwist of en in welke mata dat middel bijdraagt aan haar behoudt, nog niet eens aan hernieuwde haargroei.
Ben jij kalend dat je dit doet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |