ja manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
gewoon normale kaasquote:
Je hebt toch een stok? Dan heb je niet hard genoeg gemeptquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan er wel grote bonje door uitlokken. Voor je het weet krijg je een klap voor je bek
Geen idee of dat boerenkaas is. Weet dat lekker is maar dat er ook bacterien in kunnen zittenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Je hebt toch een stok? Dan heb je niet hard genoeg gemept
Dat geeft toch niet? Zo komen de gaten ook in Emmentaler kaas. Via bacteriënquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee of dat boerenkaas is. Weet dat lekker is maar dat er ook bacterien in kunnen zitten
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja man![]()
![]()
![]()
![]()
Kom vechten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
dat zit in alle kaasquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee of dat boerenkaas is. Weet dat lekker is maar dat er ook bacterien in kunnen zitten
Weer wat geleerd, wist ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet? Zo komen de gaten ook in Emmentaler kaas. Via bacteriën
Ja ouderen en kinderen moeten ook uit kijken met die rauwe melkproductenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zit in alle kaas![]()
maar rauw melk moet je mee oppassen als je zwanger bent
tenminste dat was altijd het advies
maar geloof dat dit tegenwoordig niet meer gegeven wordt(weet het alleen niet zeker)
drink wel rauwe melk
ik heb vroeger ook altijd rauwe melk gedronkenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ouderen en kinderen moeten ook uit kijken met die rauwe melkproducten
Tietmelkquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zit in alle kaas![]()
maar rauw melk moet je mee oppassen als je zwanger bent
tenminste dat was altijd het advies
maar geloof dat dit tegenwoordig niet meer gegeven wordt(weet het alleen niet zeker)
drink wel rauwe melk
nee vers van de boerquote:
Hihiquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee vers van de boer![]()
![]()
die het uit de uiers van een koe haalt
(voor je denkt dat ik bij de boerin aan de tiet zit )
Dat komt ook uit de tiet van een koe.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
on the beachquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:23 schreef mario390 het volgende:
polse tv weer tribute CHRIS REA v.gistern
Driving Home..
Heaven
Looking For The
Summer
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 23 december 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |