Dat valt hier best mee eigenlijkquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:59 schreef laforest het volgende:
Nooit op zaterdag boodschappen doen. Dat is irri
Ja zo gaat het. Of ik sta netjes te wachten tot ik er bij kan, en dan is het zover rij ik naar voren schiet er ineens iemand voor de scoot zodat ik nergens bij kanquote:
Truth!quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:59 schreef laforest het volgende:
Nooit op zaterdag boodschappen doen. Dat is irri
Ik was er nietquote:
Gewoon tegenaan rijdenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo gaat het. Of ik sta netjes te wachten tot ik er bij kan, en dan is het zover rij ik naar voren schiet er ineens iemand voor de scoot zodat ik nergens bij kan![]()
Echt onbeschofte lui hoor
Ja dat zeggen er wel meer. Maar ik ben bang dat ik een beetje teveel fatsoen heb om dat te doen.quote:
Stok meenemen en mee slaan (knieholte)quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeggen er wel meer. Maar ik ben bang dat ik een beetje teveel fatsoen heb om dat te doen.
Met kaasquote:
JIJ bent ergquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Stok meenemen en mee slaan (knieholte)
Ik heb een keer ergens belegen kaas van beemster gegeten en sindsdien eet ik die.quote:
Ook lekker, maar ik houd niet zo van harde randjes.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer ergens belegen kaas van beemster gegeten en sindsdien eet ik die.
Laatst dacht ik neem weer een jongbelegen, maar vond daar weinig smaak meer aan zetten.
Weer je trouwens wat lekkere kaas is? Van rauwe melk
boerenkaas dusquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer ergens belegen kaas van beemster gegeten en sindsdien eet ik die.
Laatst dacht ik neem weer een jongbelegen, maar vond daar weinig smaak meer aan zetten.
Weer je trouwens wat lekkere kaas is? Van rauwe melk
Probeer maar eens een stukje echt heel lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook lekker, maar ik houd niet zo van harde randjes.
Rauwe melk kaas nog nooit gehad
Zal het onthouden, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer maar eens een stukje echt heel lekker
Je kan er wel grote bonje door uitlokken. Voor je het weet krijg je een klap voor je bekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |