thnxquote:
Allemaal koopschapenquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx![]()
Het was zo knetterdruk hier in de winkel. Bij het eetgedeelte was er nergens bij te komen met de scoot![]()
ALsof mensen nooit eten behalve met Kerst zoveel karren afgeladen vol
Echt ik ik denk altijd eten die mensen normaal niet door de week. Waarom is het zo afgeladen volquote:
Om de leegte in hun leven te vullenquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt ik ik denk altijd eten die mensen normaal niet door de week. Waarom is het zo afgeladen vol
Alleen met de Kerst?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Om de leegte in hun leven te vullen
Idd. De mama zei het ook al.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx![]()
Het was zo knetterdruk hier in de winkel. Bij het eetgedeelte was er nergens bij te komen met de scoot![]()
ALsof mensen nooit eten behalve met Kerst zoveel karren afgeladen vol
Ik ben bij je.quote:
Ja, die zijn er ook nog tussenquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:54 schreef Lovely het volgende:
Dat snap ik ook niet, gisteren viel het hier wel mee met de drukte
Wel veel vakkenvullers
Heb je de uitslag al van het bloedonderzoek?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. De mama zei het ook al.
Ik stuur je een dmquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je de uitslag al van het bloedonderzoek?
Alleen vrienden met de Kerstquote:
Ik ook hoor, te veel mensen etcquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die zijn er ook nog tussen
IK vind het altijd ergelijke momenten met deze dagen boodschappen te doen
Meer dat ik nergens bij kan dan met de scootquote:
Dat ook jaquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer dat ik nergens bij kan dan met de scoot
Karren die midden in het pad blijven staan, al die inpak karren
Mensen die voor je langslopen en je uit moet kijken dat je er niet tegen aan knalt
Doe ik wel, en dan is het nog rustigquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:59 schreef laforest het volgende:
Nooit op zaterdag boodschappen doen. Dat is irri
Lekker sociaalquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer dat ik nergens bij kan dan met de scoot
Karren die midden in het pad blijven staan, al die inpak karren
Mensen die voor je langslopen en je uit moet kijken dat je er niet tegen aan knalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |