Arme @heywooduquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:02 schreef De_Kraam het volgende:
Mensen die naar Baila de Gasolina luisteren gun ik een enkeltje Nunspeet.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:08 schreef Doevelaer het volgende:
De nieuwe raybar is uit
https://www.nu.nl/sport-o(...)-een-jantje-lui.html
"Kerst telt dit jaar niet voor mij. Ik heb niets te vieren"
"Uiteindelijk koop je niks voor oké spel. Ik heb twee legs gepakt tegen de nummer 111 van de wereld. Als mensen het krantje openslaan, zien ze dat Van Barneveld 3-0 klop heeft gekregen."
“ "Ik zou willen afvallen en fitter worden, maar ik ben een 'Jantje lui'. Soms zit ik dagenlang op de bank op m'n telefoon te scrollen en doe ik niks. Ik sta niet eens op om met koptelefoon een rondje te gaan lopen. Ik heb een inspirator nodig die me van de bank af krijgt.”
Dit is precies waar het mis zit. Hij moet dat advies juist ter harte nemen. Hij moet accepteren dat zijn tijd geweest is. Hij heeft alles al gewonnen en alles wat hij nu meepakt is bonus. De concurrentie is nu veel beter dan vroeger en hij is nu veel ouder dan toen, het is onvermijdelijk dat hij niet meer bij de top meedraait. Met de houding "alleen winnen telt" gaat hij van teleurstelling naar teleurstelling en frustratie naar frustratie. Blijkbaar is z'n obsessie met winnen het enige wat hem motiveert, zonder die obsessie komt hij niet van de bank, dus hij zal een nieuwe motivatie moeten vinden en z'n ego aan de kant moeten zetten.quote:Van Barneveld: "Laatst zei iemand bloedserieus tegen me: 'Je hebt toch niets te verliezen, geniet lekker van het gooien.' Dat is het domste wat je tegen mij kunt zeggen. Alleen winnen telt. Daarvoor moet vanaf nu alles wijken."
Niet zo specifiek, maar:quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
Plaisier is dus daadwerkelijk heftruckchauffeur.
(vast allang besproken maar goed)
quote:
Het is vrij ironisch ja. Vergelijk het eens met Gary Anderson die ook meedraait puur op zijn godstalent, en dat vol plezier doet. Daar hoort gewoon bij dat je niet alles meer kan winnen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Dit is precies waar het mis zit. Hij moet dat advies juist ter harte nemen. Hij moet accepteren dat zijn tijd geweest is. Hij heeft alles al gewonnen en alles wat hij nu meepakt is bonus. De concurrentie is nu veel beter dan vroeger en hij is nu veel ouder dan toen, het is onvermijdelijk dat hij niet meer bij de top meedraait. Met de houding "alleen winnen telt" gaat hij van teleurstelling naar teleurstelling en frustratie naar frustratie. Blijkbaar is z'n obsessie met winnen het enige wat hem motiveert, zonder die obsessie komt hij niet van de bank, dus hij zal een nieuwe motivatie moeten vinden en z'n ego aan de kant moeten zetten.
Zou het ook zo kunnen zijn dat Gary iets beter met zijn verdiende centjes is omgegaan dan Barney?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vrij ironisch ja. Vergelijk het eens met Gary Anderson die ook meedraait puur op zijn godstalent, en dat vol plezier doet. Daar hoort gewoon bij dat je niet alles meer kan winnen.
Ik snap wel dat de vloertoernooien geen goede motivator zijn. Daar vind ik dat de PDC ook wat tekort doet.
zal wel de rechter zijnquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://x.com/SkySportsDarts/status/2002874062625026170
Jerry is dus een van de PSV-users die mee post in het Feyenoord-topicquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Alweer die kut Jerry.
En die downie is dus voor psv, goh.
Volgens Zjak een ‘gunstige loting’quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:42 schreef BB-King het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Scott Williams die Wattimena het toernooi uitflikkert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |