Dit verbaast niet.quote:Op maandag 22 december 2025 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jezus, Manby hoeft niet eens zijn best te doen.
Niels volgt overigens duidelijk niet de MODUS en Development Tour. @:wimderon
quote:Op maandag 22 december 2025 21:33 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom doet Gates een meerval na als hij gooit
quote:Op maandag 22 december 2025 21:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Lex Immers moet gewoon in de studio, die slaat Co zo op zijn muil.
Wattimena - Williams kan weleens all the way gaan. En ik hoop dat Merk op komt dagen om Wright eruit te spelen.quote:
Doets maakt een prima kans tegen deze Aspinall.quote:Op maandag 22 december 2025 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Humphries-Aspinall kan wel top worden
Djurmeen en Scott vind ik twee mongolen dus hopelijk nietquote:Op maandag 22 december 2025 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wattimena - Williams kan weleens all the way gaan. En ik hoop dat Merk op komt dagen om Wright eruit te spelen.
quote:Op maandag 22 december 2025 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis het plaatje met ik geloof Maijer en Raybar en nog iemand met een enorm schaal garnituur
quote:Op maandag 22 december 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanmiddag Jerry, dat was niet vermakelijk. Manman, zelfs ik gooi nog een gemiddelde van drie pijlen boven zijn IQ.
quote:Op maandag 22 december 2025 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga naar het cafe volgende week LETS GOOOOOOOOOO
quote:Op maandag 22 december 2025 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb zelf liever Dionne ipv Dione
Maar daar is @:Tong80 het niet mee eens
quote:Op maandag 22 december 2025 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
VvdV voegt niets toe, ja aan het riool.
Zjak nuanceerde deze stellingquote:Op maandag 22 december 2025 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Lennard schijnt buiten de okkie de grootste onbeschofte klootzak van het circuit te zijn. En dan moet je wel een grote zijn.
Hoe gaat het eigenlijk met Scholten?quote:
Wat een legend.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Holyshit.
No Treble Visits van Van Veen: 4%
Hij heeft een dartmaatje van me een korte periode geholpen/ondersteund, niet echt een succes geworden, maar verder geen idee waar hij nu aanhangt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Scholten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |