DONEER HIERRquote:
SPOILER: PROGRAMMAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 23-12-2025 19:51:52 ]
Nee die zitten in een uitkeringquote:Op maandag 22 december 2025 20:22 schreef Paul het volgende:
Maar die geheime groep gaat al het geld van vandaag verdubbelen? Zijn die miljonair
HOU OPquote:Op maandag 22 december 2025 20:23 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee die zitten in een uitkering
ze hebben een pagina gemaakt met uitlegquote:Op maandag 22 december 2025 20:22 schreef Paul het volgende:
Maar die geheime groep gaat al het geld van vandaag verdubbelen? Zijn die miljonair
Ongelooflijk dat er soms jeugdjournaal tussen moet hequote:Op maandag 22 december 2025 20:27 schreef Nizno het volgende:
jaaa we zijn er weer op npo1 extra...
beeld bij mn radiogeluid
Dit was het 8 uur journaalquote:Op maandag 22 december 2025 20:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat er soms jeugdjournaal tussen moet he
dit was het 8u grote mensen journaal.quote:Op maandag 22 december 2025 20:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Bij de top2000 wordt dat allemaal uitgezonden op npo2extra, zodat je die onderbrekingen niet hebt.quote:Op maandag 22 december 2025 20:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Blijft raar dat dat dan niet is en hier wel.quote:Op maandag 22 december 2025 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij de top2000 wordt dat allemaal uitgezonden op npo2extra, zodat je die onderbrekingen niet hebt.
zal volgend jaar ook niet meer zijn aangezien 2 stoptquote:Op maandag 22 december 2025 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij de top2000 wordt dat allemaal uitgezonden op npo2extra, zodat je die onderbrekingen niet hebt.
NPO3 wordt de nieuwe npo1extra, wat ze met 1extra gaan doen geen idee.quote:Op maandag 22 december 2025 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal volgend jaar ook niet meer zijn aangezien 2 stopt
Het is dit jaar ook al op NPO1extra, volgens mij vorig jaar ook al (tenminste toen ik het ook nog gewoon kijken).quote:Op maandag 22 december 2025 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal volgend jaar ook niet meer zijn aangezien 2 stopt
Klopt, maar bij de top2000 heb je die onderbrekingen niet. Die gebarentolken worden dan op NPO2extra uitgezonden.quote:Op maandag 22 december 2025 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is dit jaar ook al op NPO1extra, volgens mij vorig jaar ook al (tenminste toen ik het ook nog gewoon kijken).
Ja vind het ook wel leuk.quote:Op maandag 22 december 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
Moet zeggen: Die oetlul zorgt wel voor goede muziek.
niets mis mee om een optreden van hem te zien.quote:
iedereen wil meedoen met Nederland in Bewegingquote:
quote:NOS Nieuws
•
vandaag, 21:01
Serious Request haalt nu al 10 miljoen euro op, gaat richting recordopbrengst
De actie Serious Request van 3FM heeft tot nu toe meer dan 10 miljoen euro opgehaald voor de stichting Spieren voor Spieren. Het bedrag is flink hoger dan vorig jaar: toen was de opbrengst na vier dagen ruim 6 miljoen euro.
De inzamelingsactie lijkt als het zijn huidige koers doorzet de recordopbrengst van 2012 te gaan overtreffen. In dat jaar werd er 12,25 miljoen euro opgehaald voor het Rode Kruis.
De 3FM-dj's zitten opgesloten in het Glazen Huis op de Grote Markt in Den Bosch. Sophie Hijlkema, Mart Meijer en Barend van Deelen maken 24 uur per dag live radio en draaien muziek die door luisteraars is aangevraagd. Daarmee halen ze geld op voor het goede doel. Ook hebben mensen allerlei acties opgezet om geld in te zamelen.
Hijlkema zat al vijf keer in het Glazen Huis en de vierde keer voor Van Deelen, Het is voor Meijer de eerste keer dat hij zich laat opsluiten voor de inzamelingsactie.
Op het Bossche plein waar het Glazen Huis staat komen dagelijks tienduizenden bezoekers en ook zijn er optredens van artiesten. Vanavond staan onder anderen rapper Sef, zanger Douwe Bob en dj's Lisa Korver en Reinier Zonneveld op het podium
Spieren voor Spieren
Spieren voor Spieren is een stichting die is ontstaan vanuit de topsport en zich inzet voor kinderen met een spierziekte. Het werd in 1998 opgericht door het Nederland voetbalelftal en heeft veel ambassadeurs uit de sportwereld. Louis van Gaal is ere-ambassadeur en was erbij toen de 3FM-dj's werden opgesloten.
Het geld dat de stichting ophaalt is bestemd voor onderzoek, nieuwe behandelingen en initiatieven om kinderen met een spierziekte te laten sporten. Ongeveer 20.000 kinderen in Nederland hebben met een spierziekte.
Serious Request bestaat sinds 2004 en is sindsdien jaarlijks op verschillende plekken in Nederland neergestreken. Vanaf 2018 was het Glazen Huis er een paar jaar niet, maar waren er andere acties. Sinds 2021 is de actie in zijn originele vorm terug. Vorig jaar werd er 11,5 miljoen euro opgehaald voor stichting Metakids, voor kinderen met een metabole ziekte.
een DJquote:Op maandag 22 december 2025 21:10 schreef Vlinder het volgende:
Jemig ik word oud blijkbaar. Wie is dit nou weer? Reinier Zonneveld?
Mart doet het prima voor de eerste keer.quote:Op maandag 22 december 2025 21:06 schreef Vlinder het volgende:
Helaas ben ik niet zo actief als gehoopt, hoe doet Mart het? Ik schakel blijkbaar steeds in als Sophie of Barend er staan
Licht dat aan hem of aan haar.quote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef Nizno het volgende:
jantje...
die allerbeste familieman.
Zo vriendelijk ook voor zijn zus.
als je ineens alle Sinterklaasliedjes van je zus van Spotify haalt vlak voor Sinterklaas dan denk ik..... dat ik wel weet aan wie het ligt.quote:Op maandag 22 december 2025 21:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Licht dat aan hem of aan haar.
Bekijk deze YouTube-video
Karl heeft gecancelde notenquote:Op maandag 22 december 2025 21:45 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik wil Olga Commandeur en Karl Noten
te zwaar om te schuivenquote:Op maandag 22 december 2025 21:48 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat jij thuis de salontafel aan de kant hebt geschoven
ik ben trots op jequote:
Iemand moet de honneurs waarnemen.quote:
ja echt goed van je.quote:Op maandag 22 december 2025 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iemand moet de honneurs waarnemen.
Half half.quote:Op maandag 22 december 2025 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja echt goed van je.
Gaat dus goed met je herstel??
AMSTERDAM!quote:
Dat is toch heel gangbaar bij radiouitzendingen van DJ-sets?quote:Op maandag 22 december 2025 22:54 schreef spapaars het volgende:
De geilheid van de glazen-huis bewoners die toch willen laten blijken dat ze er daar ook zijn.
Onnodige comentaar ertussen.
Het is ook gewoon radio maken he, dan moet je af en toe wat zeggen... in principe zijn de optredens voor de mensen op de Markt.quote:Op maandag 22 december 2025 22:54 schreef spapaars het volgende:
De geilheid van de glazen-huis bewoners die toch willen laten blijken dat ze er daar ook zijn.
Onnodige comentaar ertussen.
Het orgineel van Fiësta.quote:
Ook dit is de schuld van Gielquote:Op maandag 22 december 2025 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Tering, deze "Kerstvakantie" was echt totaal uit mijn geheugen gewist
Niks mis mee.quote:
Die DJ set sloeg wel totaal doodquote:Op dinsdag 23 december 2025 07:31 schreef linebear het volgende:
Vind het wel jammer dat ze gisteravond de DJ set van Sef amper lieten horen. Maar Douwe Bob wel helemaal
43quote:Op maandag 22 december 2025 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoeveel lentes tel jij inmiddels?
oh dan heb ik niks gemistquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die DJ set sloeg wel totaal dood
Prachtige leeftijd!36 hier. Ook al een eind richting de 40quote:
Dan ben je nog goedgekeurd omdat je uit de jaren '80 komtquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Prachtige leeftijd!36 hier. Ook al een eind richting de 40
Prima leeftijd, 40 is het nieuwe 30!quote:
ja ze was erg jong toen het allemaal speelde. En dan groei je op met het gegeven dat je een zusje had maar die maar een half jaar is geworden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:32 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mwa ik ben het wel een beetje gewend.
kroegennummerquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:34 schreef MaJo het volgende:
Wat is dit voor ruk nummer?Ik hoorde het gisteren ook al.
Schijtlol.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:34 schreef MaJo het volgende:
Wat is dit voor ruk nummer?Ik hoorde het gisteren ook al.
Ik heb de muur zien vallen vanuit mn wieg!quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ben je nog goedgekeurd omdat je uit de jaren '80 komt
Tuurlijk, klonk alleen wel "grappig"quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze was erg jong toen het allemaal speelde. En dan groei je op met het gegeven dat je een zusje had maar die maar een half jaar is geworden.
Klinkt dan misschien wat raar voor anderen dat ze zegt dat ze het gewend is.
Afschuwelijkquote:
Ik heb de muur echt zien vallen! In '88 heb ik hem zien staan en in '90 heb ik er bovenop gezeten en er stukken vanaf gehaktquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb de muur zien vallen vanuit mn wieg!
Wat cool! Ik had dus gewoon bij jou moeten zijn voor een stukje muur ipv als 8-jarige in een souvenirwinkel mijzelf een potje met een stukje muur te laten aansmeren waarvan je maar moet afvragen of het authentiek is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb de muur echt zien vallen! In '88 heb ik hem zien staan en in '90 heb ik er bovenop gezeten en er stukken vanaf gehakt![]()
Ja! Alleen de vraag is wel waar die stukken muur zijn, die liggen ergens in de kelder bij mijn moeder. En zonder echtheidscertificaat omdat we het zelf eraf hebben gesloopt, dus de vraag is wel of mensen het zullen gelovenquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat cool! Ik had dus gewoon bij jou moeten zijn voor een stukje muur ipv als 8-jarige in een souvenirwinkel mijzelf een potje met een stukje muur te laten aansmeren waarvan je maar moet afvragen of het authentiek is.
Ik geloof jequote:Op dinsdag 23 december 2025 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja! Alleen de vraag is wel waar die stukken muur zijn, die liggen ergens in de kelder bij mijn moeder. En zonder echtheidscertificaat omdat we het zelf eraf hebben gesloopt, dus de vraag is wel of mensen het zullen geloven
Dat zekerquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik geloof jeen er zullen vast foto's van zijn?
Festina lente. Ik ben vrij dus benijd je sowieso niet omdat je nog moet werken. Is t gezellig op kantoor?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zekerAls je interesse hebt wil ik er wel eentje posten, maar dat moet dan later want dan moet ik even gaan graven en ben nu aan het werk
Komt goedquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Festina lente. Ik ben vrij dus benijd je sowieso niet omdat je nog moet werken. Is t gezellig op kantoor?
Je man is een vlogger?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt goedIk heb samen met mijn man en mijn moeder een eigen bedrijf dus we werken van huis uit. Ik in de kamer met 3fm aan, mijn man boven in zijn kantoor met zijn eigen podcast/vlog aan. Maar ik vermaak me prima
Oh nee hoor, ik bedoel dat hij podcasts luistert en vlogs kijkt en ik 3fm luisterquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je man is een vlogger?wel bijzondere combinatie als stel met je moeder in een bedrijf :-)
Ai sorry to hear. Maar mooi dat de business binnen de familie blijft.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik bedoel dat hij podcasts luistert en vlogs kijkt en ik 3fm luister![]()
En qua zaak: mijn ouders zijn die gestart en wij gaan het overnemen (vader leeft helaas niet meer)
nounounou... dit komt uit mijn jeugd.... ik loop nog niet achter een rollatorquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Marjolein loopt ondertussen ook achter een rollator, wel voorop
Josquote:
Ook uit die van mij hoorquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nounounou... dit komt uit mijn jeugd.... ik loop nog niet achter een rollator
Damn you autocorrectquote:
waar heb je hem voor het laatst neergelegd?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:41 schreef TheVulture het volgende:
Misschien wel de lekkerste plaat van dit jaar: Where is my Husband!
Kan helaas nietquote:
via NLziet welquote:
Dat heb ik niet.quote:
ikzelf ook niet...quote:
Gisteren had je de verdubbelaar die flink opleverde. Ik denk 12 miljoen.quote:
Gisteren had ik 10 miljoen niet verwacht.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gisteren had je de verdubbelaar die flink opleverde. Ik denk 12 miljoen.
niet haten op jamai... das nie lievquote:
Jim fan gespot.quote:
Come on...quote:
me 2.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:16 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Volgens mij was ik voor Dewi vanwege dr dreads 😂
Dat zou nu niet meer mogenquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:16 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Volgens mij was ik voor Dewi vanwege dr dreads 😂
heb prima set van Paul gezien hoorquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Niets op tv laten zien van Paul. En Claude heel de set
Paul zal wel geen toestemming hebben gegeven.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Niets op tv laten zien van Paul. En Claude heel de set
ja want 3fm kan er niets aan doen dat het jeugdjournaal ook om die tijd wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Op de stream zeker? Op 81 niet helaas
Helemaal niet aan gedacht stomquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja want 3fm kan er niets aan doen dat het jeugdjournaal ook om die tijd wordt uitgezonden.
Die staat in mijn top 20001700quote:
We missen een Henk-jan Smits.quote:
Ze moeten eerst langs de paspoortcontrole.quote:
duhquote:
Volgens mij heeft het plein er weinig moeite meequote:Op dinsdag 23 december 2025 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit was leuk geweest voor in de ochtend als de kids nog niet op bed liggen.
De OG's had beter op dit tijdstip gekund.
tis verkaanziequote:Op dinsdag 23 december 2025 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit was leuk geweest voor in de ochtend als de kids nog niet op bed liggen.
De OG's had beter op dit tijdstip gekund.
Worden al jou dromen waar...quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tover maar sneeuw voor de komende week in Nederland
Enkel 10.000 reclameblokken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:56 schreef engine het volgende:
Geen 10.000 luchtballonnen voor de luisteraar
quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Worden al jou dromen waar...hocus pocus
die een nachtje mee op sleeptouw wil worden genomen tijdens het uitgaanquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dooie Oostenrijkse kroonprins die een nachtje uit gaat
Als hij maar geen oorlog startte.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
die een nachtje mee op sleeptouw wil worden genomen tijdens het uitgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |