En hij is al zo lang aan het rijden.quote:Op maandag 22 december 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
ach jee. nu komt hij niet thuis deze kerst
Ah, hij is dood, dat is wel heel treurig. RIP.quote:Op maandag 22 december 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
ach jee. nu komt hij niet thuis deze kerst
Nee joh, hij is nog steeds onderweg, maar hij weet de weg gewoon nietquote:Op maandag 22 december 2025 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, hij is dood, dat is wel heel treurig. RIP.
hoeveel???quote:
Ohjaquote:Op maandag 22 december 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel???
115.000.000
dan is dit het Recordjaar
ja hoor jij kan er gewoon naar toe gaanquote:
Fijn.quote:Op maandag 22 december 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor jij kan er gewoon naar toe gaan
?quote:Op maandag 22 december 2025 16:38 schreef MaJo het volgende:
Hoe lang duurt dit nog?Ik check het om de paar minuten maar het blijft maar doorgaan. Afschuwelijk
Dat vreselijke gezang van Rob. Is het al klaar?quote:
veilingTV?quote:Op maandag 22 december 2025 16:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vreselijke gezang van Rob. Is het al klaar?
Hmmm dan blijft hij bij mij hangen denk ikquote:
Boomerquote:Op maandag 22 december 2025 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm dan blijft hij bij mij hangen denk ikOh wacht, hij pauzeert het blijkbaar
Ik dacht al dat duurt wel lang 20 minuten
nee ho de boomer ben ik, ik heb de radio op de FM aan staanquote:
Het doel dit jaar.quote:Op maandag 22 december 2025 16:58 schreef hollandia02 het volgende:
Wat is de reden dat er dit jaar zo ontiegelijk veel geld wordt opgehaald? Mooi zeg!
Nou bijna wel hoorquote:
Zo ouderwets ben ik dan weer nietquote:Op maandag 22 december 2025 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ho de boomer ben ik, ik heb de radio op de FM aan staan
Hoeveel lentes tel jij inmiddels?quote:Op maandag 22 december 2025 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou bijna wel hoor
[..]
Zo ouderwets ben ik dan weer niet
het apparaat kan ook wifi, dab, spotify en zelfs Napster afspelen.quote:Op maandag 22 december 2025 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou bijna wel hoor
[..]
Zo ouderwets ben ik dan weer niet
FM lijkt ook vaak, harder, helder, leuker.quote:Op maandag 22 december 2025 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
het apparaat kan ook wifi, dab, spotify en zelfs Napster afspelen.
Maar de FM is eerder qua geluid.
Is ook een prima doel.quote:
klopt.quote:Op maandag 22 december 2025 17:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
FM lijkt ook vaak, harder, helder, leuker.
Meisje en ouders deden verhaal hoe t is.quote:
Die man had zijn dood niet beter kunnen "plannen" natuurlijk, beetje hetzelfde verhaal als met George Michaelquote:Op maandag 22 december 2025 16:04 schreef KaBuf het volgende:
Chris Rea wordt nu waarschijnlijk wel binnen komend half uur gedraaid?
(RIP aan de nabestaanden)
Misschien is hij nu eindelijk eens op zijn eindbestemmingquote:Op maandag 22 december 2025 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man had zijn dood niet beter kunnen "plannen" natuurlijk, beetje hetzelfde verhaal als met George Michael
de raad van 11quote:Op maandag 22 december 2025 18:42 schreef Paul het volgende:
Ik snap het niet wie betaald die verdubbeling
kortom 11 piepers die niet per se met naam genoemd hoeven te worden.quote:Met warme groet,
Clubske van elf
ik denk gewoon een lokaal whatsapp klupjequote:Op maandag 22 december 2025 18:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
Al is het het clubske van 11..
Gewoon wat rijke ondernemers als een rotary club
Enorm slecht gepland net als George Michael. Voor een optimaal effect moet je in of net voor de Top2000 stemweek gaan.quote:Op maandag 22 december 2025 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man had zijn dood niet beter kunnen "plannen" natuurlijk, beetje hetzelfde verhaal als met George Michael
Nouja, het is in elk geval geen vriendengroepje. Maar wel serieuze ondernemersquote:Op maandag 22 december 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk gewoon een lokaal whatsapp klupje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |