Er zit daar wel meer in het vat hoorquote:Op maandag 22 december 2025 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
VD Wallen heeft al 5 ton met zijn golfbaan gedoneerd
maar als hij niet graag in de schijnwerpers zou willen staan zoals jij zegt dan had hij dat wel anders aangepakt dan meteen op de eerste dag met twee papieren van 250.000 aan te komen zettenquote:Op maandag 22 december 2025 14:00 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Er zit daar wel meer in het vat hoor
Wie zegt dat hij niet in dat clubske van 11 zitquote:Op maandag 22 december 2025 14:07 schreef Vlinder het volgende:
Robert van der Wallen is inderdaad die man die in de krant staat met dat hij er wel voor zou zorgen dat ze voor het record gaan door zn vrienden te bellen.
Spieren voor Spieren is een ANBI-stichting. Tis allemaal aftrekbaarquote:Op maandag 22 december 2025 14:07 schreef Vlinder het volgende:
Robert van der Wallen is inderdaad die man die in de krant staat met dat hij er wel voor zou zorgen dat ze voor het record gaan door zn vrienden te bellen.
Hadden ze wsl opgehaald maar toen bedachten ze dat de bedrijfskrent zn bijdrage nog niet had geleverdquote:Op maandag 22 december 2025 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet iets hebben dat eindigt op 112_
collega heeft de OP weer voor je open gezetquote:
911 kan ook nogquote:Op maandag 22 december 2025 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet iets hebben dat eindigt op 112_
Schitterend bedacht.quote:Op maandag 22 december 2025 14:48 schreef Watmoetjenou het volgende:
Die zijn nog wel een half uur bezig met die ketting
ik snap ook niet dat dat door de brievenbus moet en niet even naar binnen gebracht kon worden via de deurbeldeurquote:Op maandag 22 december 2025 14:48 schreef Watmoetjenou het volgende:
Die zijn nog wel een half uur bezig met die ketting
rustig youri pquote:Op maandag 22 december 2025 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Spieren voor Spieren is een ANBI-stichting. Tis allemaal aftrekbaar
Ik kreeg ook niet helemaal mee wat het wasquote:Op maandag 22 december 2025 15:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is grotendeels onzin voor de sceptischen onder ons.
Een slang vol met munten.quote:Op maandag 22 december 2025 15:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik kreeg ook niet helemaal mee wat het was
ze hadden een donatiepagina en voor elke 5 euro deden ze een extra schakel aan de ketting. dus die was een behoorlijke lengte geworden.quote:Op maandag 22 december 2025 15:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik kreeg ook niet helemaal mee wat het was
Doen ze dat van die sapjes nog steeds? Dacht dat t inmiddels vrij schranzen wasquote:Op maandag 22 december 2025 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is de eerste keer dat ik het sapalarm hoor denk ikHoe kan dat dan?
Nee dat was alleen tijdens de lifeline en in die bunker tijdens coronaquote:Op maandag 22 december 2025 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doen ze dat van die sapjes nog steeds? Dacht dat t inmiddels vrij schranzen was
Sapjes weer, dit jaar!quote:Op maandag 22 december 2025 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doen ze dat van die sapjes nog steeds? Dacht dat t inmiddels vrij schranzen was
Volgend jaar solliciteren als je bier kan tappen en 16 bent.quote:Op maandag 22 december 2025 15:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
Lijkt me best leuk in zo'n barretje te staan
Den Bosch is aardig uit de buurt. Maar wie weet waar ze volgend jaar staanquote:Op maandag 22 december 2025 16:00 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Volgend jaar solliciteren als je bier kan tappen en 16 bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |