Ik heb de muur echt zien vallen! In '88 heb ik hem zien staan en in '90 heb ik er bovenop gezeten en er stukken vanaf gehaktquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb de muur zien vallen vanuit mn wieg!
Wat cool! Ik had dus gewoon bij jou moeten zijn voor een stukje muur ipv als 8-jarige in een souvenirwinkel mijzelf een potje met een stukje muur te laten aansmeren waarvan je maar moet afvragen of het authentiek is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb de muur echt zien vallen! In '88 heb ik hem zien staan en in '90 heb ik er bovenop gezeten en er stukken vanaf gehakt![]()
Ja! Alleen de vraag is wel waar die stukken muur zijn, die liggen ergens in de kelder bij mijn moeder. En zonder echtheidscertificaat omdat we het zelf eraf hebben gesloopt, dus de vraag is wel of mensen het zullen gelovenquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat cool! Ik had dus gewoon bij jou moeten zijn voor een stukje muur ipv als 8-jarige in een souvenirwinkel mijzelf een potje met een stukje muur te laten aansmeren waarvan je maar moet afvragen of het authentiek is.
Ik geloof jequote:Op dinsdag 23 december 2025 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja! Alleen de vraag is wel waar die stukken muur zijn, die liggen ergens in de kelder bij mijn moeder. En zonder echtheidscertificaat omdat we het zelf eraf hebben gesloopt, dus de vraag is wel of mensen het zullen geloven
Dat zekerquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik geloof jeen er zullen vast foto's van zijn?
Festina lente. Ik ben vrij dus benijd je sowieso niet omdat je nog moet werken. Is t gezellig op kantoor?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zekerAls je interesse hebt wil ik er wel eentje posten, maar dat moet dan later want dan moet ik even gaan graven en ben nu aan het werk
Komt goedquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Festina lente. Ik ben vrij dus benijd je sowieso niet omdat je nog moet werken. Is t gezellig op kantoor?
Je man is een vlogger?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt goedIk heb samen met mijn man en mijn moeder een eigen bedrijf dus we werken van huis uit. Ik in de kamer met 3fm aan, mijn man boven in zijn kantoor met zijn eigen podcast/vlog aan. Maar ik vermaak me prima
Oh nee hoor, ik bedoel dat hij podcasts luistert en vlogs kijkt en ik 3fm luisterquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je man is een vlogger?wel bijzondere combinatie als stel met je moeder in een bedrijf :-)
Ai sorry to hear. Maar mooi dat de business binnen de familie blijft.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik bedoel dat hij podcasts luistert en vlogs kijkt en ik 3fm luister![]()
En qua zaak: mijn ouders zijn die gestart en wij gaan het overnemen (vader leeft helaas niet meer)
nounounou... dit komt uit mijn jeugd.... ik loop nog niet achter een rollatorquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Marjolein loopt ondertussen ook achter een rollator, wel voorop
Josquote:
Ook uit die van mij hoorquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nounounou... dit komt uit mijn jeugd.... ik loop nog niet achter een rollator
Damn you autocorrectquote:
waar heb je hem voor het laatst neergelegd?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:41 schreef TheVulture het volgende:
Misschien wel de lekkerste plaat van dit jaar: Where is my Husband!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |