Meh iedereen loopt naakt dus dat besef je nauwelijksquote:Op maandag 22 december 2025 20:18 schreef mschol het volgende:
sauna, nee dankje.. ik zou me super ongemakkelijk voelen
dat is inderdaad het grootste nadeel van alleen naar de sauna gaan.quote:Op maandag 22 december 2025 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Ben in de sauna wel een paar keer 'achtervolgt' door mannen die alleen waren (wanneer ik ook alleen was). Dan gingen ze eerst uitgebreid even kijken of ik in een bepaalde sauna zat, en dan eenmaal binnen steeds stiekem naar me kijken. Bah bah bah, voelde me dan zó enorm ongemakkelijkIs gelukkig maar een aantal keren gebeurd in 10 jaar tijd, maar toch.
ik zou mij alsnog super ongemakkelijk voelenquote:Op maandag 22 december 2025 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh iedereen loopt naakt dus dat besef je nauwelijks
Iewwwwwquote:Op maandag 22 december 2025 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Ben in de sauna wel een paar keer 'achtervolgt' door mannen die alleen waren (wanneer ik ook alleen was). Dan gingen ze eerst uitgebreid even kijken of ik in een bepaalde sauna zat, en dan eenmaal binnen steeds stiekem naar me kijken. Bah bah bah, voelde me dan zó enorm ongemakkelijkIs gelukkig maar een aantal keren gebeurd in 10 jaar tijd, maar toch.
Naaktstrand ben ik nog nooit geweest, daar zie ik de lol niet zo van in. Dan heb je toch overal zand zitten?quote:Op maandag 22 december 2025 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is inderdaad het grootste nadeel van alleen naar de sauna gaan.
Naakstrand is ook zo'n ongemak
daar heb je gewoon een handdoek voor waar je op kan gaan liggenquote:Op maandag 22 december 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Naaktstrand ben ik nog nooit geweest, daar zie ik de lol niet zo van in. Dan heb je toch overal zand zitten?
Naakstrand ging ik als kind altijd naar toe, vonden mijn ouders leuk ofzo. Maar dat was wel in Frankrijk aan de Atlantische kust waar je eerst een halve dag door de duinen moet en dan op zo'n gigantisch strand waar nauwelijks mensen zijnquote:Op maandag 22 december 2025 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is inderdaad het grootste nadeel van alleen naar de sauna gaan.
Naakstrand is ook zo'n ongemak
Mijn handdoek zit altijd ook vol met zandquote:Op maandag 22 december 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb je gewoon een handdoek voor waar je op kan gaan liggen
Je zwemkleren toch ookquote:Op maandag 22 december 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn handdoek zit altijd ook vol met zand
dat is in elk geval een mooie hindernis om de grootste kwijlende viesterts weg te houdenquote:Op maandag 22 december 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naakstrand ging ik als kind altijd naar toe, vonden mijn ouders leuk ofzo. Maar dat was wel in Frankrijk aan de Atlantische kust waar je eerst een halve dag door de duinen moet en dan op zo'n gigantisch strand waar nauwelijks mensen zijn
Herkenbaarquote:Op maandag 22 december 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naakstrand ging ik als kind altijd naar toe, vonden mijn ouders leuk ofzo. Maar dat was wel in Frankrijk aan de Atlantische kust waar je eerst een halve dag door de duinen moet en dan op zo'n gigantisch strand waar nauwelijks mensen zijn
Lijkt erop dat die persoon onwel is geworden. Ook erg maar gelukkig geen aanslag.quote:Op maandag 22 december 2025 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Iemand op een groep mensen ingereden in Nunspeet
Geen opzet idd.quote:Op maandag 22 december 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt erop dat die persoon onwel is geworden. Ook erg maar gelukkig geen aanslag.
Dan is het inderdaad heel gewoon. En meestal alleen naakt in de sauna. Rest van de tijd veel mensen gewoon in badjas.quote:Op maandag 22 december 2025 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh iedereen loopt naakt dus dat besef je nauwelijks
Gaat ie dubbel zien.quote:
Als kind kon me dat weinig boeien, ik wist niet beterquote:Op maandag 22 december 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HerkenbaarMaar zelf had ik dan gewoon een badpak/bikini aan als kind.
quote:Op maandag 22 december 2025 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Iemand op een groep mensen ingereden in Nunspeet
Oh, gelukkig geen aanslag.quote:Op maandag 22 december 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt erop dat die persoon onwel is geworden. Ook erg maar gelukkig geen aanslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |