Nou als je heel veel van jezelf houdt en veel knuffelt met jezelf dan komt er een babyquote:Op maandag 22 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wil ik niet eens weten hoe die dat heeft gedaan
Even je flubbertje bij jezelf naarbinnen drukkenquote:Op maandag 22 december 2025 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou als je heel veel van jezelf houdt en veel knuffelt met jezelf dan komt er een baby
Ze wilde het al jaren zo graagquote:
Zo door je navel heenquote:Op maandag 22 december 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even je flubbertje bij jezelf naarbinnen drukken
quote:
Was met zoonlief, 20 jarigen in de naaktsauna zijn zeldzaamquote:
Ohquote:Op maandag 22 december 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Was met zoonlief, 20 jarigen in de naaktsauna zijn zeldzaam
Ik geef je op een briefje dat Gergi niet 3 uur aan kerstboomlampjes loopt te klooien. Als dat niet binnen 10 minuten zit zoals het moet dan rukt ie de hele zooi van de muur en smijt het in de tuinquote:
Preutse bende op die leeftijd, gemiddelde leeftijd op naaktdagen fors hogerquote:
Klopt.quote:Op maandag 22 december 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje dat Gergi niet 3 uur aan kerstboomlampjes loopt te klooien. Als dat niet binnen 10 minuten zit zoals het moet dan rukt ie de hele zooi van de muur en smijt het in de tuin
Laatste keer dat ik ging waren er ook genoeg tussen de 20-30 die daar rondliepen. Begin volgend jaar maar keertje plannen.quote:Op maandag 22 december 2025 20:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Preutse bende op die leeftijd, gemiddelde leeftijd op naaktdagen fors hoger
Twee bomen van Koen en z’n zoon? Wat?!quote:Op maandag 22 december 2025 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch leuk om dan 2 bomen te hebben. Heb je altijd wat leuks te vertellen.
Kloptquote:Op maandag 22 december 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Was met zoonlief, 20 jarigen in de naaktsauna zijn zeldzaam
Jaquote:
Even een slokje.quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 20:17 schreef Nizno het volgende:
ik heb vastgesteld... ik begrijp weinig gebarentaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |