Oefenen voor als er geen gas meer is.quote:Op maandag 22 december 2025 08:54 schreef Ama het volgende:
Ohja morgenochtend in de kou zitten want nieuwe CV ketel. 🥶
MKquote:
quote:
Hey sweetyquote:
Hoi smoepsiequote:
quote:
quote:
quote:
Morguhquote:
ziet er leuk uit zo.quote:Op maandag 22 december 2025 10:19 schreef bitterbal het volgende:
vandaag is het grind gebracht voor de parkeerplaats en de boompjes staan
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 22 december 2025 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Straks geen zon meer vanaf die kant. En wind wordt tegengehouden.quote:Op maandag 22 december 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
die bomen groeien heel snel en hoog
Ik maak het altijd goed, en zo niet dan tochquote:
Wanneer komen de lampjes?quote:Op maandag 22 december 2025 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
nee dat voor de regen moet ik nog achteraan. Das dezelfde zaak als het zonnescherm en die moet ik nog betalen dus moet er sowieso heen.quote:Op maandag 22 december 2025 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
Nice
Had je al wat bedacht voor boven waar de regen naar binnen kwam en de ijskast moest komen?
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 22 december 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als laatste wordt het 1 groot ledlampjes spektakel ja
Dat zeg ik niet want dan maak je het naquote:
Jeetje, wat een positieve instellingquote:Op maandag 22 december 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak het altijd goed, en zo niet dan toch
Zo ken ik je weer.quote:Op maandag 22 december 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want dan maak je het na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |