ik vind het ook tyfus koud jaquote:Op maandag 22 december 2025 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Het begint frisser te worden buiten
Binnen is het warmer.quote:Op maandag 22 december 2025 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Het begint frisser te worden buiten
Ik heb de kachel al uit...quote:
Is tyfus koud? Krijg je het daar niet juist warm van?quote:
In mijn kamer nog niet eens aangehad.quote:
Kort maar wel aan gehad af en toequote:Op maandag 22 december 2025 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In mijn kamer nog niet eens aangehad.
Warmte van de buren?quote:Op maandag 22 december 2025 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
is je werkkamer waar je nooit komtquote:Op maandag 22 december 2025 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou best heel goed kunnen. Heb ook geen dikke trui aan ofzo.quote:
Ik wel🥶quote:Op maandag 22 december 2025 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou best heel goed kunnen. Heb ook geen dikke trui aan ofzo.
Hahaha, nee is de kamer waar ik nu ook zit. Vriendin zit in de andere kamer en die heeft wel de verwarming aan. Ook in verband met de dieren.quote:Op maandag 22 december 2025 22:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
is je werkkamer waar je nooit komt
Ik weet het al, dus doe niet mee.quote:Op maandag 22 december 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Washington, Elvis, Godknows, Innocent, Teenage, Marvelous, Praise, Knowledge en Prince.
Wat zijn dit? Het heeft allemaal met elkaar te maken
Maar vond jij het ook grappig/opvallend?quote:Op maandag 22 december 2025 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet het al, dus doe niet mee.
Opvallend zeker en nu ik het weer zie ook grappig.quote:Op maandag 22 december 2025 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar vond jij het ook grappig/opvallend?
Maar dat weet ik hoorquote:Op maandag 22 december 2025 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen ligt al op bed gok ik,
de leeftijd hakt er bij vele in
Dat je oud ben bedoel je?quote:
hmmm nog net niet, maar ook voor mij is bedtijd beetje 22;30 als ik moet werken nog volgende dag.quote:Op maandag 22 december 2025 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
Dan hoef jij morgen dus niet te werken.quote:Op maandag 22 december 2025 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm nog net niet, maar ook voor mij is bedtijd beetje 22;30 als ik moet werken nog volgende dag.
haha jawel dus, maar oke kan een dagje wat later doen en soms doe ik dat hele week te laat. en haal ik het in in het weekend als ik vrij ben.quote:Op maandag 22 december 2025 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hoef jij morgen dus niet te werken.
hier nietquote:Op maandag 22 december 2025 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
Maar jij werkt in de prostitutie en kunt wat later opstaan, schoonheidquote:Op maandag 22 december 2025 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
hier niet
op zn vroegst rond half 12
en ja ik moet gewoon werken morgen
quote:Op maandag 22 december 2025 22:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar jij werkt in de prostitutie en kunt wat later opstaan, schoonheid
trek jij dat beter als ik, LOL ik merk het wel als ik vaak te laat naar bed gaquote:Op maandag 22 december 2025 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
hier niet
op zn vroegst rond half 12
en ja ik moet gewoon werken morgen
quote:Op maandag 22 december 2025 23:44 schreef kree het volgende:
denk steeds meer aan dit trouwens
Bekijk deze YouTube-video
waarom niet he denk ik dan, lijkt me stuk relaxter.
zette mij weer eens aan het denken
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:22 schreef kree het volgende:
ja denk erover wat je wil, ik zie me nog wel eens emigreren.
haha grappenmaker, wat jullie betreft zo snel mogelijk.quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 17:58 schreef Domnivoor het volgende:
FOK!verkiezingen 2022:Ik ben dit trauma nog aan het verwerken. De onbekendste user.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen met 13 anderen
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
nouja blijkbaar niet als ik kijk naar dat vorige filmpje, want lijkt me aardig goedkoop daar?quote:
punt 1 + 2 altijd te lerenquote:Op dinsdag 23 december 2025 00:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ken je de taal ?
Ken je de mores ?
Kan je alles alleen ?
Hoe ga je daar je geld verdienen ?
nee en neequote:Op dinsdag 23 december 2025 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
Heb je een backup ?
En is je studieschuld al weg ?
Hij heeft het over investeren, hoef je er niet zelf te gaan wonen. Maar sowieso slecht plan. 50.000 euro is niks. Beter evt. schulden af betalen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ken je de taal ?
Ken je de mores ?
Kan je alles alleen ?
Hoe ga je daar je geld verdienen ?
nouja het liefst wil ik weg, maar ik snap ook wel kan niet zo.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft het over investeren, hoef je er niet zelf te gaan wonen. Maar sowieso slecht plan. 50.000 euro is niks. Beter evt. schulden af betalen.
Dat begreep ik dan even verkeerd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft het over investeren, hoef je er niet zelf te gaan wonen. Maar sowieso slecht plan. 50.000 euro is niks. Beter evt. schulden af betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |