Diegene ontkende verslaafd te zijn.quote:Op maandag 22 december 2025 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
lijkt me ellendig, terwijl ik zelfde deed, maargoed woonde niet samen.
dus heb het vooral mezelf en in eigen ellende te danken, maar denk dat ik er wel aardig uit ben.
Als je eenmaal verslaafd bent is het wel echt kut om eruit te komen (nouja zie hele topic reeks van mij). denk dat ik dat ben wel, althans niet meer zelfde als toen. dat durf ik wel eerlijk te zeggen.
begin jij nou ook al?quote:
Die Hard is wel een topfilm, vaker gezien dan die andere 2 die ik net zei.quote:Op maandag 22 december 2025 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die Hard, die andere 2 komen niet in de buurt van lijst
owh ik snap het wel, ook best vaak gedaan.quote:Op maandag 22 december 2025 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Diegene ontkende verslaafd te zijn.![]()
Als ik alleen al een blikje hoorde open gaan ontplofde ik in mijn hoofd en ben ook erg blij dat ik van die lucht af ben.![]()
Verder moet iedereen doen wat ie zelf wil. En ja ik ken je topics.
Beetje Bruce danquote:Op maandag 22 december 2025 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die Hard is wel een topfilm, vaker gezien dan die andere 2 die ik net zei.
Sowieso Bruce WillisOok al gaat het nu slecht met hem.
Fijn dat ze je geholpen hebben.quote:Op maandag 22 december 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik snap het wel, ook best vaak gedaan.
achteraf denk ik had veel eerlijker moeten zijn. zeker tegen mijn familie.
het vergde wat moeite wel om dan toch op knietjes aan te komen van helpppppp.
brrr gelukkig hielpen ze me nog, want had alles aardig verziekt, met familie dus toen met mij.
En idd ontkenning, heeft best (te) lang geduurd voor ik er eerlijk over was.
Oeh jonge Brucequote:Op maandag 22 december 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje Bruce dan
Bekijk deze YouTube-video
nouja daar ben ik wel dankbaar over. Nu was het geen rellen of geweld enzo.quote:
Ik begrijp het helemaal en de liefde van een moeder kan veel aan, gelukkig gaat het nu weer beter, ook fijn voor je moeder.quote:Op maandag 22 december 2025 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
nouja daar ben ik wel dankbaar over. Nu was het geen rellen of geweld enzo.
Maar heb aardige ruzies over gehad wel. Echt totdat gewoon bijna geen contact meer.
mss heeft die gebroken arm me gered en daarna maar akkoord geweest met begeleid wonen etc.
Nu is trouwens de band weer goed dus, dus oke het kan allemaal herstellen dus want is liefde mss van ma voor je zoon en andersom toch sterker als al die ellende.
maar denk dat het op het randje was hoor met mij.
was ook helemaal de weg kwijt ff toen wat te doen.
Ik heb me verbeterdquote:Op maandag 22 december 2025 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
begin jij nou ook al?
Eerst aan de alcohol willen en daarna met die film komen.
Ga wat leuks doen joh
Mooi zoquote:
ja joh veel beter nu, daarom was afgelopen vakantie met mijn ma en zusje ook zo leuk, er zijn ook echt niet meer dingen waar we ons zorgen over maken naar elkaar.quote:Op maandag 22 december 2025 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp het helemaal en de liefde van een moeder kan veel aan, gelukkig gaat het nu weer beter, ook fijn voor je moeder.
5 zelfs geloof ikquote:Op maandag 22 december 2025 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zag dat er trouwens 4 Die Hard films zijn.Dat wist ik helemaal niet.
Cybilquote:Op maandag 22 december 2025 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
Moonlighting was ook altijd wel een leuke serie.
Ja, pas nog wat afleveringen zitten kijken.quote:Op maandag 22 december 2025 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
Moonlighting was ook altijd wel een leuke serie.
Nummer 1 is de bestequote:Op maandag 22 december 2025 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
alleen 1 2 en 3 zij oke. de rest is bagger.
Op het vliegveld...quote:
oha idd was ff in de war met die 2, nouja die vond ik ook bestequote:
Uh?quote:
In een toren dus...quote:Op maandag 22 december 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
oha idd was ff in de war met die 2, nouja die vond ik ook beste
Meer dan 30 jaar geledenquote:
Ik haal ze doorelkaar iddquote:Op maandag 22 december 2025 21:01 schreef kree het volgende:
op het vliegveld is die hard 2 btw. de eerste is die Nakatomi tower
ja als je erover denkt hoelang terug, maar oke ff 1 is dus Nakatomi tower. twee is op vliegveld. drie is in newyork.quote:
maakt niet uit zat ook ff te twijfelenquote:
Niks mis mee idd.quote:Op maandag 22 december 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit zat ook ff te twijfelen![]()
blijven oke films toch nog wel moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk erom, die spoiler is er niet voor niets
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op maandag 22 december 2025 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in een hamburger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk erom, die spoiler is er niet voor niets![]()
ik vind het ook tyfus koud jaquote:Op maandag 22 december 2025 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Het begint frisser te worden buiten
Binnen is het warmer.quote:Op maandag 22 december 2025 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Het begint frisser te worden buiten
Ik heb de kachel al uit...quote:
Is tyfus koud? Krijg je het daar niet juist warm van?quote:
In mijn kamer nog niet eens aangehad.quote:
Kort maar wel aan gehad af en toequote:Op maandag 22 december 2025 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In mijn kamer nog niet eens aangehad.
Warmte van de buren?quote:Op maandag 22 december 2025 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
is je werkkamer waar je nooit komtquote:Op maandag 22 december 2025 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou best heel goed kunnen. Heb ook geen dikke trui aan ofzo.quote:
Ik wel🥶quote:Op maandag 22 december 2025 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou best heel goed kunnen. Heb ook geen dikke trui aan ofzo.
Hahaha, nee is de kamer waar ik nu ook zit. Vriendin zit in de andere kamer en die heeft wel de verwarming aan. Ook in verband met de dieren.quote:Op maandag 22 december 2025 22:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
is je werkkamer waar je nooit komt
Ik weet het al, dus doe niet mee.quote:Op maandag 22 december 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Washington, Elvis, Godknows, Innocent, Teenage, Marvelous, Praise, Knowledge en Prince.
Wat zijn dit? Het heeft allemaal met elkaar te maken
Maar vond jij het ook grappig/opvallend?quote:Op maandag 22 december 2025 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet het al, dus doe niet mee.
Opvallend zeker en nu ik het weer zie ook grappig.quote:Op maandag 22 december 2025 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar vond jij het ook grappig/opvallend?
Maar dat weet ik hoorquote:Op maandag 22 december 2025 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen ligt al op bed gok ik,
de leeftijd hakt er bij vele in
Dat je oud ben bedoel je?quote:
hmmm nog net niet, maar ook voor mij is bedtijd beetje 22;30 als ik moet werken nog volgende dag.quote:Op maandag 22 december 2025 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen ligt al op bed gok ik,
de leeftijd hakt er bij vele in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |