geef de regering maar de schuldquote:Op maandag 22 december 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
oke nou volgend jaar nog meer vuurwerkslachtoffers dan, way to go regering (of wacht regering)
mss heb ik het mis, maarja allemaal toevallig wss dan denken jullie?quote:Op maandag 22 december 2025 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
zo dan
even gequote voor het nageslacht
Euhm ik geef ze wel beetje de schuld, natuurlijk niet van alles.quote:
Begin je nu weer?quote:Op maandag 22 december 2025 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb me niet ingelezen erover, dus oke.
als ik jou was ging ik lekker met je neefjes/nichtjes vuurwerk afstekenquote:Op maandag 22 december 2025 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ik geef ze wel beetje de schuld, natuurlijk niet van alles.
Maar mss als ze hun kop niet zo in het zand zouden steken. En maar druk bezig zijn met hoe ze zichzelf de beste partij enzo kunnen maken.
Mss he, zouden ze wat meer moeten luisteren eigenlijk, dat denk ik echt.
ja je weet t van mij, soms moet het er ff uit mijn frustratie eroverquote:
Dat heeft maar heel beperkt wat met de regering te maken.quote:Op maandag 22 december 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
oke nou volgend jaar nog meer vuurwerkslachtoffers dan, way to go regering (of wacht regering)
quote:Op maandag 22 december 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
mss heb ik het mis, maarja allemaal toevallig wss dan denken jullie?
heb niks over wilders gezegd he? ik ben niet voor hem.quote:Op maandag 22 december 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ongelukken helaas gebeuren ja. Niet alles is een aanslag en wilders waardig
Er is nog geen coalitie dus er kan nog niet zo heel veel worden veranderd.quote:Op maandag 22 december 2025 19:53 schreef kree het volgende:
hoor al maanden, we gaan het echt anders doen. NL voorruit enzo en samen.
Nou nog bar weinig van gemerkt tot nu toe na de verkiezingen.
eerste mee eens, maar dan moet je je afvragen waardoor komt dat. En denk ik toch slappe regering.quote:Op maandag 22 december 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heeft maar heel beperkt wat met de regering te maken.
Dit past veel meer in het ontsporen van de bevolking op diverse manieren.
Dat we terecht komen in een land waarin het normaal is dat er aanslagen met vuurwerk zijn.
Dat ouders die meuk voor hun kinderen kopen.
En eigenlijk dat we elkaar gewoon haten.
ja alle tijdquote:Op maandag 22 december 2025 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
De formatie is nog gaande en nu een Kerst reces.
Sjezus wat erg. Zit ff de bondgenoten te kijken en is nu reclame, lees nu dit en de rest van dit topic is ook weer zeer apart.quote:Op maandag 22 december 2025 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk man, zo'n lichtjesparade in Nunspeet.
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)rgewonden~a5f2f6c34/
Niet spoileren.quote:Op maandag 22 december 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
Zit ff de bondgenoten te kijken en is nu reclame
owh daar is ook niks mis mee, en met beetje ouders erbij of ik, denk niet onwijs gevaarlijk.quote:Op maandag 22 december 2025 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
als ik jou was ging ik lekker met je neefjes/nichtjes vuurwerk afsteken
want ze mogen ook niks meer tegenwoordig.
OMB, nu weet je dat er een reclame komt,quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 22 december 2025 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
owh daar is ook niks mis mee, en met beetje ouders erbij of ik, denk niet onwijs gevaarlijk.
Verschil is dat hun dat wel leren om er voorzichtig mee te zijn.
De ongelukken gebeuren natuurlijk door shit achtergelaten die wel illegaal zijn.
Een kind onderscheid dat niet.
Deden wij vroeger ook restjes vuurwerk afsteken, maar een rotje knalt je hand er niet vanaf.
Wat er nu achtergelaten is vooral omdat er dus veel illegaal binnenkomt. Dat is meer een probleem.
Echt hoor.quote:Op maandag 22 december 2025 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OMB, nu weet je dat er een reclame komt,
hoe kan je nu nog verder kijken nu je dit weet![]()
![]()
![]()
![]()
Echt snappen of je inlezen doe je niet hequote:Op maandag 22 december 2025 20:04 schreef kree het volgende:
owh daar is ook niks mis mee, en met beetje ouders erbij of ik, denk niet onwijs gevaarlijk.
Verschil is dat hun dat wel leren om er voorzichtig mee te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |