abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220108339
Zelf grasduinen in de emails van Epstein? Dat kan hier:

https://jmail.world/
pi_220109823
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 13:21 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Het gaat nog veel verder dan dat. Het gaat om invloedrijke mensen medeplichting maken aan hele gruwelijke zaken (ik ga die hier niet opnoemen) zodat ze vervolgens chantabel zijn. Pure maffia prakijken op geopolitieke level.
Doet me denken aan dat interview met die NL (ex)bankier, Ronald Bernard, die de tranen in zn ogen kreeg toen hij over kindermisbruik begon.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_220109965
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 18:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Doet me denken aan dat interview met die NL (ex)bankier, Ronald Bernard, die de tranen in zn ogen kreeg toen hij over kindermisbruik begon.
Exact. Er vallen weer wat puzzelstukjes op hun plek. Er zijn sterke aanwijzingen dat er in Nederland een vergelijkbaar compromitterend netwerk bestaat.
pi_220111677
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 18:42 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Exact. Er vallen weer wat puzzelstukjes op hun plek. Er zijn sterke aanwijzingen dat er in Nederland een vergelijkbaar compromitterend netwerk bestaat.
Idd
Same in Belgie...Dutroix, Roze Balletten enz
Allemaal doofpot in
Wsl teveel hoge piefen en andere prominenten. Volgens geruchten tot in het koningshuis.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_220111695
quote:
Dit is wel een hekelpuntje, ze vertellen verhalen uit de 2017-2025 batch van mails die door jan en alleman naar de FBI zijn gestuurd, waaronder dus ook veel gekken met creatieve verzonnen verhalen.

Zo ver ik een beetje kan begrijpen en globale view.

Epstein was van 1995-2008 daadwerkelijk met minderjarige meisjes bezig, dit was een oudere rechtszaak en zien wij geen files van.

De files die wij zien zijn nadat Epstein zijn zaken continueerde van 2009 tot aan 2018 was hij vooral bezig met vrouwen van boven de 18, vrouwen die ook zijn toenadering zochten of hem als sugerdaddy gebruikte.
Verder was het een enorme invloedrijke vent, vermoedelijk inlichtingendienst.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220111719
https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00067066.pdf

Deze file b.v. van 2019 die zo te zien naar een Republikeinse kandidaat was gestuurd, feitelijk een soort van extortion is. Waar diegene die Eddy Aragon mailt vanaf een protonmail, feitelijk om 1 bitcoin vraagt voor een USB stick van Epstein's "misdaden"

Deze mail heeft Eddy vermoedelijk doorgestuurd naar FBI.

quote:
What is damning about Jeffrey Epstein is yet to be written. Did you know somewhere in the hills
outside the Zorro, two foreign girls were buried on orders of Jeffrey and Madam G? Both died by
strangulation during rough, fetish sex.
Hier komt ook roddel vandaan dat er 2 meisjes liggen begraven bij Zorro ranch.

quote:
Please arran e for 1 bitcoin btc b 6 m EDT toda , Thursday 11.22.19 to the btc wallet
address:

The USB will be sent anonymously to your attention by ovemight courier upon receipt of the funds. You have my
assurance this is exclusive, never shared before. No attorneys. No samples. No questions please. Confirm asap.
Zo veel troep wat tegenwoordig wordt geloofd, en dat allemaal uit die 2018-2025 batch van mails van randoms.

Als iemand hier naar FBI had gemaild dat Epstein op FOK forum zat stonden wij nu ook in de "files"
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220112263
Is dit ook troep dan? Ik zeg niet dat elke verklaring die we tegenkomen klopt he, maar dit is toch wel opmerkelijk.

pi_220112291
Ondertussen lijkt men bij Maga Space X en delen van silicon valley onder het militaire apparaat van de staat te willen gaan voegen. Het zijn de files die regeren en waarvoor de halve wereld mag boeten omdat die malafide dwazen uit het riool om zich heen beginnen te trappen, ipv dat er betrokken personen en bedrijven zijn die gestraft worden.

Het omerta van de Epstein-Maga saga.
pi_220112314
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 23:37 schreef Bananenbennie het volgende:
Is dit ook troep dan? Ik zeg niet dat elke verklaring die we tegenkomen klopt he, maar dit is toch wel opmerkelijk.

[ afbeelding ]
Klinkt als een loonie die fanfiction schrijft.
Let ook op de missende timestamps van wanneer dit plaatsgevonden zou hebben.

Buried behind the 19th hole at the Donald Trump golf course.. denk je echt dat als Trump iemand zou laten vermoorden of zelf vermoord deze laat begraven op eigen golf course?

Waarom pas in 2021 met dit soort fabeltjes naar buiten komen? had het mss te maken met dat Trump wederom een poging ging doen voor een Presidentschap?

Het is een goed verhaal daar niet van, maar.. om eerlijk te zijn ziet het er naar uit dat Trump na 2008 of wanneer Epsteins veroordeling was geen direct contact meer had met Epstein. Daarvoor zijn er al files naar buiten gekomen dat hij hem uit Mar-A-Lago had gezet. Als Trump destijds (tussen 1995-2008) op Epstein Island of in Mar-A-Lago massages had gekregen of gegeven aan minderjarige meiden was hij waarschijnlijk ook meegenomen in deze rechtszaak.
pi_220112337
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 23:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Klinkt als een loonie die fanfiction schrijft.
Zou kunnen ja. Zou ook een kern van waarheid in kunnen zitten. Als er verschillende bronnen melding maken van het wurgen van jonge meisjes dan vind ik dat wel opmerkelijk. Ik heb nog geen conclusies getrokken hoor, maar ik houd dit soort berichten wel in het achterhoofd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenbennie op 16-02-2026 00:00:54 ]
pi_220112362
https://newschannel9.com/(...)epartment-of-justice

quote:
New Mexico leaders call for investigation following emails referencing Epstein's ranch

WASHINGTON (TNND) — Leaders in New Mexico are calling for an investigation following claims in the Epstein files about the disgraced financiers ranch in the state.

The Department of Justice recently released millions of documents on Jeffrey Epstein and those he was associated with or in contact with. He was convicted of sex trafficking minors in 2019.

Epstein had a ranch in New Mexico called Zorro Ranch and in one email released by the DOJ, it claims that a former staffer at the ranch had information about two women who were allegedly killed and buried at the ranch.

“Did you know somewhere in the hills outside the Zorro, two foreign girls were buried on orders of Jeffrey and Madam G?” the email reads. “Both died by strangulation during rough, fetish sex.”
New Mexico Land Commissioner Stephanie Garcia Richard called on the DOJ and the New Mexico Department of Justice to investigate claims in the emails.

“I’m horrified when I learned something new, especially when I learned that state land could have been used, could have been involved in some of these monstrous activities,” she said, according to a local New Mexico news outlet.

James Grayson, the Chief Deputy Attorney General for the New Mexico Department of Justice, said that the claims appear to be unsubstantiated, but they will work to obtain the unredacted email, as the name of the receiver of the email is not shown.

“As we understand it, the allegations appear to be unsubstantiated and stem from an anonymous individual referencing events that purportedly occurred more than six years ago,” Grayson said. “We will work to obtain the original, unredacted emails and any underlying files, as access to complete and authentic materials is critical to our assessment and planning. These circumstances raise significant concerns regarding the reliability, authenticity, and credibility of the claims. Notwithstanding those concerns, we are prepared to review and assess any verifiable information should it be provided through appropriate and lawful means.”
New Mexico Democratic Rep. Melanie Stansbury said in a recorded video that there are still lots of unanswered questions about Zorro Ranch.
pi_220112386
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 23:55 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Zou kunnen ja. Zou ook een kern van waarheid in kunnen zitten. Als er verschillende bronnen melding maken van het wurgen van jonge meisjes dan vind ik dat wel opmerkelijk. Ik heb nog geen conclusies getrokken hoor, maar ik houd dit soort berichten wel in het achterhoofd.
Volgens mij is de enige claim van wurgen van jonge meisjes eentje uit 2019, van iemand die 1 bitcoin probeert los te krijgen bij een kandidaat. Kan gewoon een fraudeur zijn die dit mailt, en de kandidaat heeft dit doorgestuurd naar de FBI.

In de Epstein mails zelf is dit nog niet naar boven gekomen.

Het lijkt mij ook sterk dat er daadwerkelijk een moordcult was, zeker nadat hij al onder de loep lag na zijn eerste veroordeling. Als je op Daniel Siad zoekt in de Epstein files zie je daadwerkelijk letterlijk dat de 18+ jarige modellen zich in grote getalen aan Epstein aanbieden.

Ze willen zo graag een tripje naar NY en lekker in de watten gelegd worden (gewoon prostitutie dus)

Ik vond toevallig een file die er wat realistischer uitzag, van een statement uit 2006. Waar Epstein een 16-17 jarig meisje laat overkomen voor een massage waar hij meer wilde.

We moeten niet vergeten dat we juist die extreme verhalen zullen horen, omdat dit ook views/hits trekt (ja ook "X" kan je geld mee verdienen)
pi_220112421
quote:
Oh ik heb net toch al echt 2 verklaringen van wurgingen voorbij zien komen.

quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 23:48 schreef epicbeardman het volgende:

Buried behind the 19th hole at the Donald Trump golf course.. denk je echt dat als Trump iemand zou laten vermoorden of zelf vermoord deze laat begraven op eigen golf course?
Er zijn genoeg zaken bekend waarbij iemand op zijn eigen terrein een lijk begraaft. En je doet meteen de aanname dat Trump er zelf bij betrokken bij zou zijn, dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn.

En ik trek niet meteen conclusies, snap je? Ik sluit geen mogelijk scenario's op voorhand uit, jij lijkt dat wel te doen.
pi_220112955
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 00:31 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
[..]
Er zijn genoeg zaken bekend waarbij iemand op zijn eigen terrein een lijk begraaft. En je doet meteen de aanname dat Trump er zelf bij betrokken bij zou zijn, dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn.

En ik trek niet meteen conclusies, snap je? Ik sluit geen mogelijk scenario's op voorhand uit, jij lijkt dat wel te doen.
Heb ergens gelezen dat deze president zn 1e vrouw (?) laten begraven had op eigen privé grond, en dat deze grond dan een "andere bestemming" kreeg en dan ook minder belastbaar was.
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 08:50:41 #116
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220113094
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Heb ergens gelezen dat deze president zn 1e vrouw (?) laten begraven had op eigen privé grond, en dat deze grond dan een "andere bestemming" kreeg en dan ook minder belastbaar was.
Ivana Trump is inderdaad begraven op de Trump National Golf Course in Bedminster te New Jersey.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220113619
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ivana Trump is inderdaad begraven op de Trump National Golf Course in Bedminster te New Jersey.
Was Ivana ook verkracht door Epstein's DNC vrienden of vermoord? nee toch? die was gewoon gevallen toen ze heel oud was.

Snap niet wat de relevantie is behalve je TDSSSSSSSSS dat je dit hier komt posten.
pi_220113648
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja en ik heb gelezen dat Obama's chef-kok (die overigens heel goed kon zwemmen) paar jaar terug is overleden op Obama's landgoed omdat hij zag dat Big Mike en Obama een homostelletje was.

En daarnaast heb ik in Bidens dagboek gelezen dat hij unappropriate showers had met zijn dochter op jonge leeftijd. Oh en al die video's dat hij aan kleine vrouwen zijn.

Dat we iets lezen zegt nog niet direct dat het waar is, afhankelijk van wat de bron is. En Ivana Trump begraven is natuurlijk daar (wat overigens haar wens had kunnen zijn) is heel wat anders dan paar meisjes waar hier over gefantaseerd wordt.
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 10:13:21 #119
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220113691
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Was Ivana ook verkracht door Epstein's DNC vrienden of vermoord? nee toch? die was gewoon gevallen toen ze heel oud was.

Snap niet wat de relevantie is behalve je TDSSSSSSSSS dat je dit hier komt posten.
Gaat het?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220114081
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:08 schreef epicbeardman het volgende:
Dat we iets lezen zegt nog niet direct dat het waar is,
En ook niet dat het niet waar is. Een goede complotdenker parkeert vooral veel informatie. Vaak is iets in eerste instantie vooral opmerkelijk zonder dat het meteen goed te duiden is.

Die afpersmail kan idd gewoon een spoof zijn, iemand die zonder enige kennis van zaken wat geld probeerde af te troggelen. Het kan ook zijn dat diegene wel belastbaar materiaal had of wist dat er bepaald belastbaar materiaal bestond. Het zijn iig wel hele specifieke filenames. Allemaal verzonnen of is het ergens op gebaseerd? Ik heb geen idee.

Net zo goed als jouw bewering dat Epstein na zijn veroordeling zich alleen nog maar als sugar daddy voor 18+ vrouwen gedroeg. Omdat dat zijn image was weet je zeker dat er geen lugubere dingen meer zijn gebeurd? Ik vind jouw hele manier van redeneren maar lastig te volgen.
pi_220114580
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:50 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
En ook niet dat het niet waar is. Een goede complotdenker parkeert vooral veel informatie. Vaak is iets in eerste instantie vooral opmerkelijk zonder dat het meteen goed te duiden is.

Die afpersmail kan idd gewoon een spoof zijn, iemand die zonder enige kennis van zaken wat geld probeerde af te troggelen. Het kan ook zijn dat diegene wel belastbaar materiaal had of wist dat er bepaald belastbaar materiaal bestond. Het zijn iig wel hele specifieke filenames. Allemaal verzonnen of is het ergens op gebaseerd? Ik heb geen idee.

Net zo goed als jouw bewering dat Epstein na zijn veroordeling zich alleen nog maar als sugar daddy voor 18+ vrouwen gedroeg. Omdat dat zijn image was weet je zeker dat er geen lugubere dingen meer zijn gebeurd? Ik vind jouw hele manier van redeneren maar lastig te volgen.
Ik snap dat je deze "exposure" mail gegrond kan vinden, ik vind hem er ook wel legitiem uitzien qua bestandsnamen ect. Echter moet je verder denken dan dat hij dit alleen naar 1 iemand heeft gestuurd.

Diegene die deze mail heeft gemaakt omtrent video's en dat er 2 meisjes begraven liggen bij Zorro ranch, heeft hem vast naar honderden prominenten gestuurd hopende dat er wellicht tientallen hapte en hij/zij zo lekker rijk kon worden met bitcoins. Anoniem mailen vanaf protonmail.

De FBI zou dit allang onderzocht moeten hebben, in 2019 kwam die mail binnen. Ook die mail over meisjes begraven op op Trump's golfcourse. Als de FBI daadwerkelijk ook maar iets geloofde van deze mails hadden we toch allang voor Trump's tweede presidentschap daar huiszoekingen doen en de golfcourse openbreken opzoek naar de lijken.

De FBI heeft genoeg kansen gehad om als whistleblower Trump's tweede Presidentschap onder de bus te gooien als er ook maar iets belastend in stond, de FBI die al heel erg anti-Trump was. Het is gewoon erg onrealistisch. Ik snap dat velen hier alleen maar zitten omdat Trump er "hopelijk" inzit en er alles aan doen om Trump schuldig te laten lijken.

Als Epstein wat deed met minderjarige meisjes tussen 2010-2018, zouden die minderjarige meisjes nu in de twintig zijn. Waarom horen wij ze niet? inb4 ja ze zijn allemaal vermoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 16-02-2026 11:48:33 ]
pi_220114626
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 00:31 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
[..]

Heb je die verklaringen nog dan? ik zie altijd wel veel geroep maar nooit links naar daadwerkelijke docs.

En sommige dingen kan je wel gewoon uitsluiten als je beetje logisch nadenkt, want dat hebben de FBI agenten ook gedaan bij veel van die fanfiction mails.
pi_220114784
Ik ben de enige op dit forum die het nog over Daniel Siad heeft gehad als ik zoek.
Zijn mails, zie je voornamelijk dat het 18+ jarige modellen zijn.

quote:
Hier 2 Nederlandse Elite modellen met foto's bv.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog meer Elite modellen.

Hier is een mail waar Epstein vraagt om een meid die wist van Epstein verleden en er OK mee was, maar toch afhaakte.
quote:
contact annie raquette that girl , and ask what happend was it her boyfriend . parents etc , she seems great, and then even after being told of my past seemed fine, then allof a sudden changed her mind
Of deze post epicbeardman in BNW / Waar blijven de Epstein files? #2 over Daniel Siad die Madilon Bos@live.nl te hebben geintroduceert aan kinderverkrachter Jean-Luc Brunel

https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00771807.pdf
pi_220114831

https://www.elle.com/nl/l(...)65009/clooney-alert/

Dit is de Nederlandse Madilon Bos, met Clooney.

quote:
Vorige week werd Clooney al gespot door het ELLE team in Porto Ercole, nu zit The George in Milaan, voor opnames van de nieuwe Nespresso-commercial. ELLE.nl werd getipt door model Madilon Bos, die afgelopen augustus, november en maart voor ELLE prachtige shoots deed.

Jean Luc Brunel -> Jean-Luc Brunel: Epstein associate found dead in Paris prison cell
pi_220115095
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Heb je die verklaringen nog dan? ik zie altijd wel veel geroep maar nooit links naar daadwerkelijke docs.

En sommige dingen kan je wel gewoon uitsluiten als je beetje logisch nadenkt, want dat hebben de FBI agenten ook gedaan bij veel van die fanfiction mails.
Wat betreft de Zorro ranch hier uitleg van de ontvanger van de email. Hij stuurde ze naar de FBI en hoorde nooit meer wat.

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')