Nee wij zijn allemaal domme schapen.quote:Op maandag 22 december 2025 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zoals verwacht, niemand die hierop reageert omdat hij het niet snapt of er geen fuck om geeft. Jullie verdienen dit.
Daar komt het wel op neer ja. Want jij ziet het grote patroon inderdaad niet, en zelfs als je het zag dan geloofde je het niet.quote:Op maandag 22 december 2025 13:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee wij zijn allemaal domme schapen.
Gelukkig zijn er mensen zoals jij
Geld is niet belangrijk nee. Wat je ermee kan doen wel.quote:Op maandag 22 december 2025 13:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik geef niet om geld dus ook niet om digitaal geld.
Dat is alleen maar, omdat er mensen zijn die wel heel veel geven om geld. Die worden er in mijn wereld uitgefilterd.quote:Op maandag 22 december 2025 13:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geld is niet belangrijk nee. Wat je ermee kan doen wel.
Dus. Als jij wil sparen voor bv een nieuwe auto, of een lange reis, en dat vanwege de van overheidswege opgelegde beperkingen niet kunt, dan haal jij je schouders op?quote:Op maandag 22 december 2025 13:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar, omdat er mensen zijn die wel heel veel geven om geld. Die worden er in mijn wereld uitgefilterd.
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe auto, maar zit dan vast aan die kut Vereende. Er zit niets anders op dan mijn schouders op te halen beste dans.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus. Als jij wil sparen voor bv een nieuwe auto, of een lange reis, en dat vanwege de van overheidswege opgelegde beperkingen niet kunt, dan haal jij je schouders op?
Wappiesite ter bevordering van de verkoop van zijn boekjes.quote:Op maandag 22 december 2025 11:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Meer uitleg over cdbc, zodat ook jullie het snappen:
https://www.arnowellens.nl/p/demissionaire-dick-schoof-ramt-cbdc
quote:De herkomst van het digitale paspoort (met CBDC) leg ik uit in mijn laatste boek. Democratie op de helling koopt u hierrr, er is een e-book (digitaal, lekker handig) en een papieren boek. Wilt u mijn gegraaf mogelijk maken? Ga naar BackMe, of u koopt mijn andere boek, Het Euro Evangelie.
Ja leuk maar als iémand de economie snapt is hij het wel.quote:Op maandag 22 december 2025 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Wappiesite ter bevordering van de verkoop van zijn boekjes.
[..]
Ach jongen, ik ben die hele angstzaaierij moe. Of het nu van links of van rechts komt, allemaal angstzaaien.quote:Op maandag 22 december 2025 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zoals verwacht, niemand die hierop reageert omdat hij het niet snapt of er geen fuck om geeft. Jullie verdienen dit.
Precies als ze het willen doen, doen ze het toch. Denk je dat ze gaan stoppen, omdat wij hier boos en vervolgens een post op fok slingeren. Schouders ophalen is alles wat we kunnen.quote:Op maandag 22 december 2025 13:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe auto, maar zit dan vast aan die kut Vereende. Er zit niets anders op dan mijn schouders op te halen beste dans.
Mensen hebben een laag IQ, ze kijken niet verder dan hun neus lang is.quote:Op maandag 22 december 2025 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Stop aub met deze angstzaaierij. Jullie doen niks anders dan angstzaaien.quote:Op maandag 22 december 2025 16:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
The Great Reset is in volle gang.
Dat zei je niet toen de dagelijkse dodentallen in het nieuws stonden in 2020.quote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Stop aub met deze angstzaaierij. Jullie doen niks anders dan angstzaaien.
Dat weet jij niet, maar punt is, jij zaait nu angst. Bangmakerij.quote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat zei je niet toen de dagelijkse dodentallen in het nieuws stonden in 2020.
Welkom terugquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat zei je niet toen de dagelijkse dodentallen in het nieuws stonden in 2020.
Bedankt!quote:
Realisme is geen bangmakerij.quote:Op maandag 22 december 2025 16:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, maar punt is, jij zaait nu angst. Bangmakerij.
Maar wie bepaald wat echt is, ik ben gewoon de bangmakerij zat. Doe dat lekker zelf, bang zijn. Maar niet nodig andere erin te betrekken. Realisme of niet, ik rij auto, ik kan ten alle tijden in een dodelijk ongeluk komen, er is niemand die mij daar dagelijks aan herinnerd of mij bang probeert te maken. De overheid maar ook mensen als jou die tegen de overheid zijn, lijken maar op een ding uit te zijn en dat is angst en paniek zaaien.quote:Op maandag 22 december 2025 16:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Realisme is geen bangmakerij.
Niet zoals nu, pindarots. Een incidentele blokkade met supertraject vooraf is heel wat anders dan een compleet geautomatiseerd traject waartegen bijna geen verweer mogelijk is. Verdiep je maar eens in die materie.quote:Op maandag 22 december 2025 15:38 schreef knoopie het volgende:
Als de overheid nu om de een of andere reden jouw rekeningen wil blokkeren, dan kunnen ze dat nu ook prima. Ze hebben dus allang controle over jouw geld dat op de bank staat. Dat lijkt me dus niet het sterkste argument om de CDBC in te voeren.
Klopt, daarom ben ik tegen klimaat- en coronamaatregelen. Stop de bangmakerij, iedereen kan doodgaan!quote:Op maandag 22 december 2025 16:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Maar wie bepaald wat echt is, ik ben gewoon de bangmakerij zat. Doe dat lekker zelf, bang zijn. Maar niet nodig andere erin te betrekken. Realisme of niet, ik rij auto, ik kan ten alle tijden in een dodelijk ongeluk komen, er is niemand die mij daar dagelijks aan herinnerd of mij bang probeert te maken. De overheid maar ook mensen als jou die tegen de overheid zijn, lijken maar op een ding uit te zijn en dat is angst en paniek zaaien.
Maar je moet wel uit je ogen blijven kijken. Angstig is wat anders dan voorzichtig zijn en op je tellen passen.quote:Op maandag 22 december 2025 16:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Maar wie bepaald wat echt is, ik ben gewoon de bangmakerij zat. Doe dat lekker zelf, bang zijn. Maar niet nodig andere erin te betrekken. Realisme of niet, ik rij auto, ik kan ten alle tijden in een dodelijk ongeluk komen, er is niemand die mij daar dagelijks aan herinnerd of mij bang probeert te maken. De overheid maar ook mensen als jou die tegen de overheid zijn, lijken maar op een ding uit te zijn en dat is angst en paniek zaaien.
Nee. Digitaal geld, straks te koppelen aan je digitaal id, kan en gaat beheerd worden door Europese overheden. Uiteraard middels ai. In de op vind je een aantal van die opties die het systeem met zich meebrengt.quote:Op maandag 22 december 2025 16:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Nou, laat ik naar aanleiding van dit topic ff uitgezocht hebben wat het eigenlijk inhoud, feitelijk niet meer dan gebrek aan privacy, iets wat in de praktijk toch al geen hol uitmaakt. Tenzij je aan witwasserij doet. Dus?
Precies. En met de stille trom, dat zegt ook al genoeg als je iets niet aan de grote klok wil hangen.quote:Op maandag 22 december 2025 16:30 schreef vosss het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat dit door een demissionair erdoor gedrukt kan/mag worden.
Waarom is dit onderwerp niet controversieel verklaard?
De crux zit hem in het vetgedrukte.quote:Hoe zit het met privacy?
Sinds de ECB met het plan voor een digitale euro is gekomen, zijn er veel zorgen over privacy geuit.
In de huidige plannen is de digitale euro anoniem; je offline transacties worden niet bijgehouden. Ook is de digitale euro niet programmeerbaar, wat betekent dat de ECB niet mag bepalen waar de digitale euro wel en niet aan mag worden uitgegeven.
Dat gebeurde eerder bijvoorbeeld wel met China's digitale munt en was voor veel mensen een grote zorg.
Als iemand fakenews verspreidt is het deze zogenaamde journalist wel.quote:Op maandag 22 december 2025 15:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja leuk maar als iémand de economie snapt is hij het wel.
En waar kan ik vinden dat contant geld verdwijnt?quote:Op maandag 22 december 2025 16:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Digitaal geld, straks te koppelen aan je digitaal id, kan en gaat beheerd worden door Europese overheden. Uiteraard middels ai. In de op vind je een aantal van die opties die het systeem met zich meebrengt.
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat nog steeds zoveel mensen denken 'ach, dat zou de overheid toch nooit doen?'
Newsflash: jawel. De overheid is allang geen betrouwbare burgervader meer die het beste met je voorheeft.
Contant geld gaat ook niet verdwijnen. De ECB is juist bezig met het ontwikkelen van een nieuwe serie eurobiljetten.quote:Op maandag 22 december 2025 16:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
En waar kan ik vinden dat contant geld verdwijnt?
Heb je dan op een of andere manier iets verkeerds gedaan dat je je alleen bij de Vereende kan verzekeren?quote:Op maandag 22 december 2025 13:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe auto, maar zit dan vast aan die kut Vereende.
Je weet dat jij ook gewoon kunt gaan werken bij diezelfde overheid hè. Dan krijg je een beetje een idee hoe het er echt aan toegaat. In plaats van vage en niet onderbouwde statements te maken.quote:Op maandag 22 december 2025 16:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Digitaal geld, straks te koppelen aan je digitaal id, kan en gaat beheerd worden door Europese overheden. Uiteraard middels ai. In de op vind je een aantal van die opties die het systeem met zich meebrengt.
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat nog steeds zoveel mensen denken 'ach, dat zou de overheid toch nooit doen?'
Newsflash: jawel. De overheid is allang geen betrouwbare burgervader meer die het beste met je voorheeft.
Welk supertraject?quote:Op maandag 22 december 2025 16:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet zoals nu, pindarots. Een incidentele blokkade met supertraject vooraf is heel wat anders dan een compleet geautomatiseerd traject waartegen bijna geen verweer mogelijk is. Verdiep je maar eens in die materie.
Dit is niet voorzichtig op je tellen passen. Je hele berichtgeving is alsof we dadelijk allemaal niks meer kunnen. Dat is bangmakerij. Als de overheid het doet, is het allemaal bangmakerij en doorgestoken kaart, wanneer jij het doet is het opeens realisme of voorzichtig zijn.quote:Op maandag 22 december 2025 16:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar je moet wel uit je ogen blijven kijken. Angstig is wat anders dan voorzichtig zijn en op je tellen passen.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar, de boel proberen te tillen?quote:Op maandag 22 december 2025 13:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe auto, maar zit dan vast aan die kut Vereende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |