Nee wij zijn allemaal domme schapen.quote:Op maandag 22 december 2025 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zoals verwacht, niemand die hierop reageert omdat hij het niet snapt of er geen fuck om geeft. Jullie verdienen dit.
Daar komt het wel op neer ja. Want jij ziet het grote patroon inderdaad niet, en zelfs als je het zag dan geloofde je het niet.quote:Op maandag 22 december 2025 13:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee wij zijn allemaal domme schapen.
Gelukkig zijn er mensen zoals jij
Geld is niet belangrijk nee. Wat je ermee kan doen wel.quote:Op maandag 22 december 2025 13:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik geef niet om geld dus ook niet om digitaal geld.
Dat is alleen maar, omdat er mensen zijn die wel heel veel geven om geld. Die worden er in mijn wereld uitgefilterd.quote:Op maandag 22 december 2025 13:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geld is niet belangrijk nee. Wat je ermee kan doen wel.
Dus. Als jij wil sparen voor bv een nieuwe auto, of een lange reis, en dat vanwege de van overheidswege opgelegde beperkingen niet kunt, dan haal jij je schouders op?quote:Op maandag 22 december 2025 13:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar, omdat er mensen zijn die wel heel veel geven om geld. Die worden er in mijn wereld uitgefilterd.
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe auto, maar zit dan vast aan die kut Vereende. Er zit niets anders op dan mijn schouders op te halen beste dans.quote:Op maandag 22 december 2025 13:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus. Als jij wil sparen voor bv een nieuwe auto, of een lange reis, en dat vanwege de van overheidswege opgelegde beperkingen niet kunt, dan haal jij je schouders op?
Wappiesite ter bevordering van de verkoop van zijn boekjes.quote:Op maandag 22 december 2025 11:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Meer uitleg over cdbc, zodat ook jullie het snappen:
https://www.arnowellens.nl/p/demissionaire-dick-schoof-ramt-cbdc
quote:De herkomst van het digitale paspoort (met CBDC) leg ik uit in mijn laatste boek. Democratie op de helling koopt u hierrr, er is een e-book (digitaal, lekker handig) en een papieren boek. Wilt u mijn gegraaf mogelijk maken? Ga naar BackMe, of u koopt mijn andere boek, Het Euro Evangelie.
Ja leuk maar als iémand de economie snapt is hij het wel.quote:Op maandag 22 december 2025 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Wappiesite ter bevordering van de verkoop van zijn boekjes.
[..]
Ach jongen, ik ben die hele angstzaaierij moe. Of het nu van links of van rechts komt, allemaal angstzaaien.quote:Op maandag 22 december 2025 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zoals verwacht, niemand die hierop reageert omdat hij het niet snapt of er geen fuck om geeft. Jullie verdienen dit.
Precies als ze het willen doen, doen ze het toch. Denk je dat ze gaan stoppen, omdat wij hier boos en vervolgens een post op fok slingeren. Schouders ophalen is alles wat we kunnen.quote:Op maandag 22 december 2025 13:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe auto, maar zit dan vast aan die kut Vereende. Er zit niets anders op dan mijn schouders op te halen beste dans.
Mensen hebben een laag IQ, ze kijken niet verder dan hun neus lang is.quote:Op maandag 22 december 2025 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Stop aub met deze angstzaaierij. Jullie doen niks anders dan angstzaaien.quote:Op maandag 22 december 2025 16:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
The Great Reset is in volle gang.
Dat zei je niet toen de dagelijkse dodentallen in het nieuws stonden in 2020.quote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Stop aub met deze angstzaaierij. Jullie doen niks anders dan angstzaaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |