Je krijgt er nog twee.quote:
Ik heb nu 2 van 3 sneeuwvlokken, dus wellicht valt er nog een tientje te scoren.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat nog steeds niet echt ergens heen. Nou ja, harvest time is pas na kerst natuurlijk, maar het had mogen beginnen inmiddels
quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:55 schreef TLC het volgende:
Je kunt op goed geluk gewoon alle hokjes die je wilt aankruisen en dat gaan inleveren, wellicht trappen ze er gewoon in
Ja heeft echt nognooit iemand bedacht ditquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:55 schreef TLC het volgende:
Je kunt op goed geluk gewoon alle hokjes die je wilt aankruisen en dat gaan inleveren, wellicht trappen ze er gewoon in
Ah, dus JIJ hebt mijn kaart!quote:Op donderdag 25 december 2025 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne kerssemus allen![]()
[ afbeelding ]
En WEER op diezelfde kaart waar al eerder drie tientjes op gevallen waren
quote:Op donderdag 25 december 2025 10:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, dus JIJ hebt mijn kaart!
Vakantiegeldquote:Op donderdag 25 december 2025 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne kerssemus allen![]()
[ afbeelding ]
En WEER op diezelfde kaart waar al eerder drie tientjes op gevallen waren
Told ya.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:01 schreef Gunner het volgende:
@:Lord_Vetinari ik heb twee xtra kaarten van 5 euro helemaal opengekrast.
Beide had ik nog 1x ster nodig om te winnen.
Fuckers.
Wat erg om daar een expert in te zijn.quote:
En toch blijven we ze kopen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat erg om daar een expert in te zijn.
Net als het Oudejaarslot.quote:
Ik las ergens 0,0012% of zoiets.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is, statistisch gezien, helemaal kansloos
Oh valt me nog meequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik las ergens 0,0012% of zoiets.
Ik een tientje. Tot nu toe.quote:
Gewoon starten op 1 januariquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ding ligt al 1,5 maand in de kast. Nog geen vakje open gemaakt
Vakje voor de QR-code openen en scannen, scheelt een boel werk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ding ligt al 1,5 maand in de kast. Nog geen vakje open gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |