Hoe groot is je klerenkast?quote:
quote:Maar ik had ongeveer 7 meter hangkast en dan nog het een en ander aan manden/laden.
Zou het?quote:Op zondag 21 december 2025 19:09 schreef sigme het volgende:
Maar mogelijk misschien heb ik enigszins een klein beetje veel kleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Groot genoeg. Meerdere grote planken en een hang gedeelte. Ik heb sowieso wel 30 t-shirts, stuk of 8 truien/vesten, 3 joggingbroeken, 3 spijkerbroeken en de rest weet ik zo even niet.quote:
Naar werk en andere gelegenheden doe ik mijn nieuw spul aan. Daar ben ik zuinig op en die was ik misschien één keer per maand uit. Thuis heb ik gewoon m'n oude kleding aan.quote:Op zondag 21 december 2025 21:15 schreef embedguy het volgende:
Dusja: hoe doen jullie dat met maar 5 truien???
Ik zou niet eens kunnen kiezen met zo veel.quote:Op zondag 21 december 2025 21:15 schreef embedguy het volgende:
Ik heb denk ik 15 truien, 10 t-shirts, 15broeken en baal nog dat ik best vaak hetzelfde draag. Voornamelijk in het T-shirt seizoen (maar ben vooralsnog te lui om extra te halen).
Dat vind ik op zich wel een goed idee. Als ik klaar ben met opruimen ga ik dat ook invoeren.quote:Op zondag 21 december 2025 23:49 schreef sp3c het volgende:
Kast vol, geen idee
Als ik iets nieuws koop moet ik iets weggooien iig
Ik heb er wel meer, maar wat boeit het als je vandaag hetzelfde aan hebt als iets wat je volgende week ook een keer aan gaat hebben?quote:Op zondag 21 december 2025 21:15 schreef embedguy het volgende:
Phoe, wat hebben mensen hier weinig kleding. Als je maar 5 truien hebt, dragen jullie dan elke week dezelfde kleding?
altijd als ik ergens heen ga koop ik een ijshockeyshirtquote:Op maandag 22 december 2025 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich wel een goed idee. Als ik klaar ben met opruimen ga ik dat ook invoeren.
Dat is geen kleding, maar een verzameling. Dat telt niet!quote:Op maandag 22 december 2025 09:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
altijd als ik ergens heen ga koop ik een ijshockeyshirt
wil ze niet tellen
Ah ja, dat is wel een ding. Grotere kast?quote:
Welke heb je zo ongeveer? Ben toch wel benieuwdquote:Op maandag 22 december 2025 09:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
altijd als ik ergens heen ga koop ik een ijshockeyshirt
wil ze niet tellen
Waarom heb je pantoffels en sloffen, en waarom in totaal vier paar?quote:Op maandag 22 december 2025 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jassen, colberts, polo's en overhemden:
- 1 voorjaarsjas
- 1 lange herfstjas/tussenjas
- 3 winterjassen
- 2 colberts
- 1 polo
- 2 overhemden
Truien:
- 9 fleecetruien
- 10 truien
- 4 ijshockeytruien
T-shirts:
- 20 effen shirts
- 8 shirts met printje
- 12 mouwloze shirts
Broeken:
- 4 spijkerbroeken
- 2 zomerbroeken
- 4 driekwartsbroeken
- 4 joggingbroeken
- 2 trainingsbroeken
Ondergoed:
- 18 onderbroeken
- 24 paar sokken
Schoenen:
- 1 paar nette schoenen
- 2 paar sneakers
- 2 paar pantoffels
- 2 paar sloffen
- 1 paar slippers
Overige:
- 2 mutsen
- 1 paar handschoenen
gister Amsterdam Tigers kerst shirt gekochtquote:Op maandag 22 december 2025 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke heb je zo ongeveer? Ben toch wel benieuwdIk nu:
- Colorado Avalanche 1x home 1x away
- Philadelphia Flyers 1x third
- Boston Bruins 1x away
Had vroeger nog meer van de Avs, eentje van de Capitals (blauwe met de adelaar er op), Coyotes (dat lelijke cult ding), Penguins, en Kings (special edition), snap nog steeds niet dat m'n ouders vroeger 140 gulden wilden betalen voor m'n eerste Avs jersey toen ik 15 was, en daarna voor nog twee
Pantoffels voor de winter, sloffen voor als het wat warmer is maar toch te koud om alleen op sokken te lopenquote:Op maandag 22 december 2025 12:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom heb je pantoffels en sloffen, en waarom in totaal vier paar?
Wat is eigenlijk het verschil tussen sloffen en pantoffels?quote:Op maandag 22 december 2025 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pantoffels voor de winter, sloffen voor als het wat warmer is maar toch te koud om alleen op sokken te lopenEn omdat het kan.
Bandshirts?quote:Op maandag 22 december 2025 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- 1 voorjaarsjas
- 3 winterjassen
- 2 colberts
- 1 polo
- 2 overhemden
Truien:
- 9 fleecetruien
- 10 truien
- 4 ijshockeytruien
T-shirts:
- 20 effen shirts
- 8 shirts met printje
- 12 mouwloze shirts
Broeken:
- 4 spijkerbroeken
- 2 zomerbroeken
- 4 driekwartsbroeken
- 4 joggingbroeken
- 2 trainingsbroeken
Ondergoed:
- 18 onderbroeken
- 24 paar sokken
Schoenen:
- 1 paar nette schoenen
- 2 paar sneakers
- 2 paar pantoffels
- 2 paar sloffen
- 1 paar slippers
Overige:
- 2 mutsen
- 1 paar handschoenen
Heb er jaren geleden al heel veel weggetieft, maar heb nog van Dimmu Borgir (Spiritual Black Dimensions), Mötley Crüe (Saints Of Los Angeles Tour, Graspop 2009) en Rory Gallagher. Iced Earth was helaas te kapotgedragen en er zaten gaten inquote:
Wowquote:Op maandag 22 december 2025 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- 1 voorjaarsjas
- 3 winterjassen
- 2 colberts
- 1 polo
- 2 overhemden
Truien:
- 9 fleecetruien
- 10 truien
- 4 ijshockeytruien
T-shirts:
- 20 effen shirts
- 8 shirts met printje
- 12 mouwloze shirts
Broeken:
- 4 spijkerbroeken
- 2 zomerbroeken
- 4 driekwartsbroeken
- 4 joggingbroeken
- 2 trainingsbroeken
Ondergoed:
- 18 onderbroeken
- 24 paar sokken
Schoenen:
- 1 paar nette schoenen
- 2 paar sneakers
- 2 paar pantoffels
- 2 paar sloffen
- 1 paar slippers
Overige:
- 2 mutsen
- 1 paar handschoenen
Ik vind dit pantoffels:quote:Op maandag 22 december 2025 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen sloffen en pantoffels?
Ik heb alleen een paar sloffen (denk ik, misschien zijn het ook wel pantoffels?) en die draag ik in de winter. Op sokken en blote voeten loop ik de rest van het jaar.
Omdat het kan is altijd een goede reden
Vrouw naar mijn hartquote:
Ooooooo ik kén dat gevoel.quote:Op maandag 22 december 2025 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn hart![]()
Ik ben niet helemaal alleen![]()
Ik heb dus laatst heel streng geselecteerd en veel weggedaan. En van wat er toen nog over was ongeveer driekwart weggemoffeld (moffel: 1 hangkast; vier zakkenformaat vuilniszak, 1 trolleykoffer formaat budgetmaatschappij, 1 'onderhetbed-bak'). Wat ik daarna over had past nét in 1 hangkast met 1 meter hang. Ik heb geteld, ongeveer 80 kleerhangers. En 4 klapkratten: 1 ondergoed, 1 panty/maillot/beenwarmers, 2 schoenen. Oh, en dan nog 1 tas met diversen. En een setje sportkleren.
Daarnaast hangen aan de gewone kapstopk 3 jassen (nette jas, gewone jas, werkwandeljas) en aan de schuurkapstok een vest en een regenjas en in de fietstas een regenbroek en -jas en in de hal 3 paar schoenen en in de schuur 3 paar laarzen.
Morgen ga ik naar kantoor en ik heb niks om aan te trekken
Ik doe maar een copy-paste. Met meer schoenenquote:Op maandag 22 december 2025 19:45 schreef deedeetee het volgende:
3 winterjassen
2 zomerjassen
1 tussenin jas
1 spijkerjasje
6 andere korte jasjes voor in de zomer
27 blouses
4 topjes
1 stapel t shirtjes
17 broeken
19 truien
11 vesten
3 mouwloze truitje/vestje
2 bodywarmers
2 paar laarzen
4 paar hoge schoenen
5 paar sneakers
1 paar veterschoenen
2 paar sandalen
2 paar slippers
En nog meer als ik goed in mijn kasten ga kijken, dat doe ik maar niet.![]()
Ik heb een 4 deurs kledingkast die uitpuilt. En een smalle billy boekenkast waar ik de truien/vesten die niet meer in de kast passen in opstapel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |