abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219575952
Zeg @Tele6 hoe is het nu voor het “echie”? verhuisd!
Het scheelt soberso veel reistijd. Hebben jouw spullen een goede mix gevonden Thuis.

Kan maar niet op gang komen vandaag. Het zal toch wel moeten, van mijzelve.
Er zullen toch minstens twee recepten voorbereid worden vanwege labneh en vanwege opstijven. Uiterlijk12 uur beginnen dan maar.

Nog eens door Cul gescrold en dis jaar is er dus geen pre Kerst diner topic?
Andere jaren - dankzij minilot o.a. - al in september ~:)
Zó leuk om mee te leven met ieders overwegingen en keuzes.
pi_219576149
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 10:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Het ligt er ook enorm aan hoe je het meet. Mond en oksel zijn erg onbetrouwbaar. Oor is redelijk betrouwbaar, al hangt dat ook af van 'hoe goed' je dat doet (je wil de sensor richten op trommelvlies, als je die richt op zijkant gehoorgang dan meet je de temperatuur van je huid daar ipv je 'kerntemperatuur', wat je eigenlijk wil meten in zo'n geval). Dat wijkt gemiddeld ongeveer 0,2 graden af (kan zowel omhoog als omlaag zijn). Rectaal is meest betrouwbaar.
Ik weet het maar ik vond rectaal meten niet zo'n geweldig idee met een product dat mogelijk terug moet. Al zullen ze dat wel weggooien, maar toch.
Spoilers!
pi_219576156
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 10:56 schreef AnneX het volgende:
Zeg @:Tele6 hoe is het nu voor het “echie”? verhuisd!
Het scheelt soberso veel reistijd. Hebben jouw spullen een goede mix gevonden Thuis.

Er zullen toch minstens twee recepten voorbereid worden vanwege labneh en vanwege opstijven. Uiterlijk12 uur beginnen dan maar.

Ik zal zo nog wel even een topic aanmaken. Dat werd meestal door een mod gedaan maar die zijn niet zo actief hier in ons hoekje.

Wat een gedoe met jouw dessert trouwens :{
Spoilers!
pi_219576166
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 10:56 schreef AnneX het volgende:
Zeg @:Tele6 hoe is het nu voor het “echie”? verhuisd!

Jup, zaterdag waren alle spullen over en ik ben sindsdien niet meer in m'n oude huis geweest. Na de kerst gaan we er even heen om de laatste dingen op te ruimen.

Er ligt in die stad ook weer een pakketje bij het pakketpunt, hoofdstuk zoveel in de Schoenen Die Niet Voor Mij Waren saga...

1. Ik had witte All Stars gekocht op Vinted maar ze bleken een sleehak te hebben :')
2. Dus de sleehak All Stars weer op Vinted gezet, doorverkocht. Terug in de doos waar ze ook in gekomen waren. Nieuw label over de oude labels heen. Koper was tevreden met zijn/haar sleehak All Stars.
3. Mailtje van Mondial Relay: er ligt een pakketje voor me klaar. Vreemd want ik zat te wachten op vinted-spijkerbroeken via Vinted Go pakketdienst, niet Mondial Relay. Maar ok :s)
4. Het Mondial Relay pakketje blijkt de doos te zijn van de sleehak All Stars :o met een heeeeeeleboel extra labels erop. Blijkbaar was het pakket door iemand verzonden naar ene Romana in Duitsland, onbestelbaar omdat de machine het label eerst niet kon lezen, en toen is mijn oude label gevonden en is het pakket omgelabeld naar mijn pakketpunt :o en het pakket bevat een paar witte Adidas Superstars die mij een maat te klein zijn.
5. Vinted Klantenservice zegt: We kunnen u alleen helpen als u uw klacht indient onder de bestelling waar hij bij hoort.
6. Ik zeg: Ik heb de bestelling niet gedaan dus ik kan de klacht niet koppelen aan een van mijn bestellingen. De bestelling is voor Romana uit Duitsland maar verkeerd bezorgd. Kunnen jullie me een nieuw verzendlabel fixen zodat het alsnog bij Romana komt.
7. Vinted Klantenservice: Kunt u aantonen dat dit pakket niet voor u was bedoeld?
8. Ik stuur nogmaals alle foto's van het label waar Romana op stond, en alle extra labelverwarring.
9. Vinted Klantenservice: Omdat dit niet jouw pakket is kunnen we je niet helpen.
10. Ik zet de schoenen voor een prikkie op Vinted want mij passen ze niet.
11. Schoenen verkocht aan een naamgenoot van me in Amsterdam.
12. Pakket doet er een MAAND over om in Amsterdam op het pakketpunt te komen.
13. Naamgenoot HAALT HET PAKKET NIET OP?! :(
14. Nu kan ik de schoenen nogmaals voor een prikkie op Vinted zetten :')
  woensdag 24 december 2025 @ 11:29:20 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219576198
En Vinted pakt dan een percentage op iedere transactie ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219576200
Ik vind samenwonen erg leuk tot nu toe, trouwens.

Gisteren hebben we onze collectie mokken samengevoegd. We hadden allebei een paar keer speciale mokken gehad van vrijwilligerswerk, en nu we die combineren hebben we daadwerkelijk best veel matchende! Staat netjes. En B heeft net als ik alle lelijke/versleten "ooit gratis gekregen" mokken weggedaan O+

We moeten onze kruidenlades nog samenvoegen. Dat wordt wel een uitdaging want B z'n kruidenla loopt ook zonder mijn bijdrage al over. We overwegen in de studeerkamer een kast of op z'n minst een krat met keukenspullen te plaatsen, want het past gewoon niet meer :')

En B, de stereotype kantoortijger/bankaardappel blijkt het leuk te vinden om mijn krachttraining met me mee te doen O+
Op dit moment met telkens de dumbbells één stapje lichter dan mijne, maar ik voorzie dat we binnenkort naar de Decathlon mogen voor meer gewichten, want we zien nu al vooruitgang en dit was z'n derde training of zo _O_
pi_219576201
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 11:29 schreef fietsie het volgende:
En Vinted pakt dan een percentage op iedere transactie ?
Jup :')
pi_219576204
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik weet het maar ik vond rectaal meten niet zo'n geweldig idee met een product dat mogelijk terug moet. Al zullen ze dat wel weggooien, maar toch.
Snap ik. Was vooral bedoeld om aan te geven dat als het dan gaat over de in oksel/mond gemeten temperatuur ik dus niet zo'n waarde zou hechten aan of die wel klopt, want onbetrouwbare meting, dus klopt waarschijnlijk niet, maar dat zegt vooral wat over de meetmanier en niet over de thermometer zelf :). Had ik er iets explicieter bij kunnen zetten :Y
  woensdag 24 december 2025 @ 11:31:44 #284
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219576207
Ik vond een collega! Verstopt in een andere ruimte.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 24 december 2025 @ 11:46:57 #286
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219576319
quote:
Gepost
pi_219576476
@Tele6 Als je inderdaad ruimte hebt voor (nog een ) kast: 🥰
Tada , de voorraadkast in het magazijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219576497
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 11:31 schreef fietsie het volgende:
Ik vond een collega! Verstopt in een andere ruimte.
Samen koffie drinken c_/
  woensdag 24 december 2025 @ 12:19:04 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219576523
Ik zit nog wel in dubio wat ik vanavond doe; snacken, of werkelijk iets koken
pi_219576645
Oeh, vriend kwam koffiedrinken en bijbeppen. Ik had de laatste speculaasjes bewaard maar hij had eclairs meegenomen :9~

Die kast lijkt me zo handig @AnneX maar het is zoveel werk/opruimen hier dat ik het maar bij de kast die hier sta hou.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219578538
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 12:19 schreef fietsie het volgende:
Ik zit nog wel in dubio wat ik vanavond doe; snacken, of werkelijk iets koken
Same. Of shoarma.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219578759
@Tele6 je vinted verhaal :o _O- en het samenwoonverhaal :S___D
pi_219578773
Kerstlunch was zo geslaagd ~:) _O_

En het internisten-uitje wat we altijd in de zomer doen/krijgen van de artsen, gaan ze nu in februari doen omdat ik er dan nog ben/mee kan.
Hoe lief O+
pi_219578870
Wat ontzettend attent @Blues

Hier worden het hapjes vanavond. Zelfgemaakte uiensoep met met veel kaas even onder de grill en verder kijken waar ik zin in heb
We have far more in common than that which devides us..
pi_219578941
Hier zijn we bezig met een lui 4 gangen diner samen met mijn man.
Ik heb alles al van te voren gemaakt (en ook alles naar mijn ouders gebracht). En nu warm ik ongeveer elk uur iets op en eten we het voor de tv op :D
  woensdag 24 december 2025 @ 18:07:21 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219579233
quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2025 16:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Same. Of shoarma.
Het werden kipvleugeltjes (die eind-tipjes) krokant gebakken in de oven.

Morgen wel fatsoenlijk eten
pi_219579257
De auto waarin we net hebben proefgereden is echt een heel leuk ding. Rijdt lekker, is in een prima staat. Niet in gerookt of gehond. We stonden alleen halverwege stil door een kapotte accu maar ze waren er snel om ons te helpen. Er is best kans dat ik deze auto (met nieuwe accu) over een paar dagen ga kopen :)

Nu maken we even een snel kerstdiner en dan kan het festijn officieel van start.
Spoilers!
  woensdag 24 december 2025 @ 18:14:37 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219579309
Smakelijk eten!
pi_219579318
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 18:07 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het werden kipvleugeltjes (die eind-tipjes) krokant gebakken in de oven.

Morgen wel fatsoenlijk eten
Het werd shoarma. We wachten op de bel :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 24 december 2025 @ 18:15:19 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219579327
quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het werd shoarma. We wachten op de bel :')
Zal wel druk zijn bij die toko's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')