quote:
Op woensdag 24 december 2025 10:56 schreef AnneX het volgende:Zeg @:Tele6 hoe is het nu voor het “echie”? verhuisd!
Het scheelt soberso veel reistijd. Hebben jouw spullen een goede mix gevonden Thuis.
Kan maar niet op gang komen vandaag. Het zal toch wel moeten, van mijzelve.
Er zullen toch minstens twee recepten voorbereid worden vanwege labneh en vanwege opstijven. Uiterlijk12 uur beginnen dan maar.
Nog eens door Cul gescrold en dis jaar is er dus geen pre Kerst diner topic?
Andere jaren - dankzij minilot o.a. - al in september
Zó leuk om mee te leven met ieders overwegingen en keuzes.
Jup, zaterdag waren alle spullen over en ik ben sindsdien niet meer in m'n oude huis geweest. Na de kerst gaan we er even heen om de laatste dingen op te ruimen.
Er ligt in die stad ook weer een pakketje bij het pakketpunt, hoofdstuk zoveel in de Schoenen Die Niet Voor Mij Waren saga...
1. Ik had witte All Stars gekocht op Vinted maar ze bleken een sleehak te hebben
2. Dus de sleehak All Stars weer op Vinted gezet, doorverkocht. Terug in de doos waar ze ook in gekomen waren. Nieuw label over de oude labels heen. Koper was tevreden met zijn/haar sleehak All Stars.
3. Mailtje van Mondial Relay: er ligt een pakketje voor me klaar. Vreemd want ik zat te wachten op vinted-spijkerbroeken via Vinted Go pakketdienst, niet Mondial Relay. Maar ok

4. Het Mondial Relay pakketje blijkt de doos te zijn van de sleehak All Stars

met een heeeeeeleboel extra labels erop. Blijkbaar was het pakket door iemand verzonden naar ene Romana in Duitsland, onbestelbaar omdat de machine het label eerst niet kon lezen, en toen is mijn oude label gevonden en is het pakket omgelabeld naar mijn pakketpunt

en het pakket bevat een paar witte Adidas Superstars die mij een maat te klein zijn.
5. Vinted Klantenservice zegt: We kunnen u alleen helpen als u uw klacht indient onder de bestelling waar hij bij hoort.
6. Ik zeg: Ik heb de bestelling niet gedaan dus ik kan de klacht niet koppelen aan een van mijn bestellingen. De bestelling is voor Romana uit Duitsland maar verkeerd bezorgd. Kunnen jullie me een nieuw verzendlabel fixen zodat het alsnog bij Romana komt.
7. Vinted Klantenservice: Kunt u aantonen dat dit pakket niet voor u was bedoeld?
8. Ik stuur nogmaals alle foto's van het label waar Romana op stond, en alle extra labelverwarring.
9. Vinted Klantenservice: Omdat dit niet jouw pakket is kunnen we je niet helpen.
10. Ik zet de schoenen voor een prikkie op Vinted want mij passen ze niet.
11. Schoenen verkocht aan een naamgenoot van me in Amsterdam.
12. Pakket doet er een MAAND over om in Amsterdam op het pakketpunt te komen.
13. Naamgenoot HAALT HET PAKKET NIET OP?!

14. Nu kan ik de schoenen nogmaals voor een prikkie op Vinted zetten