Waarom, ik kan er toch niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou me wel zorgen maken.
Die breekt gewoon zn arm lijkt me.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt geen gevalletje uit de kom vrees ik
6 wekenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, of zijn pols.
Hoe lang staat daar ongeveer voor?
Pols lijkt me gunstiger, maar zal wel een tijdje duren..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, of zijn pols.
Hoe lang staat daar ongeveer voor?
Die krijgen tbc of een zware blessure als psv op het laatste moment een spits haalt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:48 schreef Meister1984 het volgende:
Denk als Pepi 3 maanden eruit ligt psv wel een spits moet halen.
Wat is er nu anders dan toen Pepi afgelopen tijd nog geblesseerd was en iedereeen lovend was over Til die in de spits stond?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is dan altijd of je dan nog kan voetballen, maar als ie er lang uit ligt zul je toch iets moeten ja
Boadu ligt er een tijd uit en v Duiven is weg.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is er nu anders dan toen Pepi afgelopen tijd nog geblesseerd was en iedereeen lovend was over Til die in de spits stond?
Saibari wel ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boadu ligt er een tijd uit en v Duiven is weg.
Komende potjes mis je Saibari nog, dat is eigenlijk lastiger
Helaas tegen Newcastle sowieso geschorstquote:
Ach ja, alweer vergeten...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas tegen Newcastle sowieso geschorst
AZ inmiddels ook niet meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volendam kan er echt niks van.
Jammer dat hij weg is. Ik had hem graag met Til in de spits willen zien…quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boadu ligt er een tijd uit en v Duiven is weg.
Dat is zijn specialiteit!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Drioesj mist wel veel kansen hoor
Met een gebroken arm of pols kan je niet voetballen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is dan altijd of je dan nog kan voetballen, maar als ie er lang uit ligt zul je toch iets moeten ja
Arm sowieso niet nee en dat is het jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:08 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Met een gebroken arm of pols kan je niet voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |