Bolognese ook. Godslastering om dat apart te serveren.quote:Op zondag 21 december 2025 16:45 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Carbonara, Foriana en nog een paar doet men gewoon in een pan mixen.
Kook instructies? Achterlijke pleb die je bent.quote:Op zondag 21 december 2025 12:57 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is dat toch met Nederlanders en pasta tot smurrie koken?? Pasta is 1 van die dingen die de Duitsers en de Belgen toch wel beter doen.
Pasta hoor je 2 minuten korter te koken dan de instructieAl dente is tevens ook gezonder dan volledig gekookt
In Italië doen ze dat ook nagenoeg niet hoor, daar er genoeg goede merken gedroogde pasta zijn.quote:Op zondag 21 december 2025 17:01 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kook instructies? Achterlijke pleb die je bent.![]()
Pasta maak je zelf met de hand. Gewoon even in het kokend water, heel kort. Dan is die lekker zoals die hoort te zijn.
Pasta uit een pakjeen zeker die Barilla rotzooi die Belgen en Duitsers gebruiken.
Ik stoof het gewoon 4 uur met een goede riblap.quote:Op zondag 21 december 2025 17:16 schreef damsco het volgende:
Ik kook pasta vaak een minuutje of 20-30, mensen die het een uur of langer koken zijn verkeerd bezig.
Dat is vaak wat overdreven maar de observatie is dat de ene pasta daar prima tegen kan en de andere wordt pap. Nu nog even bepalen waar hem dat in zit. Ik vergeet weleens de kookwekker te zetten en dan kom je na b.v. 25 minuten er achter en dan is ie nog gewoon prima. Of ook soms niet. Waar hem dat in zit is m.i. interessant om te weten.quote:Op zondag 21 december 2025 17:16 schreef damsco het volgende:
Ik kook pasta vaak een minuutje of 20-30, mensen die het een uur of langer koken zijn verkeerd bezig.
Als je naar een toprestaurant in Italië gaat, is het handgemaakt.quote:Op zondag 21 december 2025 17:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
In Italië doen ze dat ook nagenoeg niet hoor, daar er genoeg goede merken gedroogde pasta zijn.
Ja dus? Jij maakt thuis alles zoals bij een toprestaurant?quote:Op zondag 21 december 2025 17:31 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als je naar een toprestaurant in Italië gaat, is het handgemaakt.
Ik wil alleen voor het beste van het beste gaan.quote:Op zondag 21 december 2025 17:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja dus? Jij maakt thuis alles zoals bij een toprestaurant?
Ja hoorquote:Op zondag 21 december 2025 17:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik wil alleen voor het beste van het beste gaan.
Als jij inferieure pasta wil eten, moet jij weten. Maar als je per se gedroogde wil kopen, ga voor een goed merk. Het liefst eentje die brons gebruiken in plaats van ijzer. Dus La Molisana bijvoorbeeld. Maar geen grand Italia of hoe dat baggermerk heet. Barilla is al helemaal aids.quote:
TS gebruikt magnetronpasta...quote:Op zondag 9 november 2025 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De macaroni voor het avondeten was voorgekookte macaroni. Hoeft alleen 2 minuten in de magnetron, dus dat koken is al geen issue
https://www.fuelyourbody.nl/macaroni-kant-en-klaar-2
quote:Op zondag 21 december 2025 17:52 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als jij inferieure pasta wil eten, moet jij weten. Maar als je per se gedroogde wil kopen, ga voor een goed merk. Het liefst eentje die brons gebruiken in plaats van ijzer. Dus La Molisana bijvoorbeeld. Maar geen grand Italia of hoe dat baggermerk heet. Barilla is al helemaal aids.
Dat ligt ook helemaal aan wat voor pasta je wil eten.quote:Op zondag 21 december 2025 17:52 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als jij inferieure pasta wil eten, moet jij weten. Maar als je per se gedroogde wil kopen, ga voor een goed merk. Het liefst eentje die brons gebruiken in plaats van ijzer. Dus La Molisana bijvoorbeeld. Maar geen grand Italia of hoe dat baggermerk heet. Barilla is al helemaal aids.
Spaghetti all'assassina krijg je kanker van, dat verbrande is niet goed voor je.quote:Op zondag 21 december 2025 17:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat ligt ook helemaal aan wat voor pasta je wil eten.
Brons is goed als je wil dat de saus aan je pasta bindt. Maar bij bijvoorbeeld spaghetti all'assassina wil je dat weer niet.
Ja kquote:Op zondag 21 december 2025 18:00 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Spaghetti all'assassina krijg je kanker van, dat verbrande is niet goed voor je.
Moet 'ie 'ns proberen.quote:Op maandag 22 december 2025 01:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sluwe sjakie sloeg de slome slager.
Laat die twee nou gewoon in hun homo relatie!quote:Op maandag 22 december 2025 01:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sluwe sjakie sloeg de slome slager.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |